صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۴ دی ۱۴۰۱ / ۰۱:۲۴
کد خبر: 12937
گزارشگر: 213
۱۲۱۲
۰
۰
۴
هنرمند ایرانی جزو ۱۰ عکاس برتر جهان شد

مدال آوری «فکر پریشان» مصطفی نوده در جشنواره لندن

مدال آوری «فکر پریشان» مصطفی نوده در جشنواره لندن
مصطفی نوده، عکاس ایرانی با اثر «فکر پریشان» جزو ۱۰ عکاس برتر جهان در بخش مفهومی جشنواره بین المللی لندن شد.

به گزارش آسیانیوز، مصطفی نوده، عکاس ایرانی با اثر «فکر پریشان»  موفق به دریافت دریافت مدال نقره جهان در بخش عکس مفهومی جشنواره بین المللی لندن شد. 

وی جزو ۱۰ عکاس برتر جهان در بخش مفهومی این جشنواره معرفی شده است.

مصطفی نوده

مصطفی نوده درباره این عکس گفته است: این تصویر ،عکس یک کشاورز گیلانیست که در عمارلو رودبار ثبت شده افزود: همین عکس در مسابقه لنزکالچر آمریکا نیز به فینال رسید و چندی پیش در نمایشگاه گروهی به یاد عباس کیارستمی در تورنتو کانادا نیز به نمایش درآمد.

وی درباره این اثر که در چند جشنوره دیگر نیز دارای رتبه شده، اظهار داشت: در جشنواره بین المللی «فاین ارت» روسیه سه هزار و ۱۶۲ عکاس از ۱۰۵ کشور جهان شرکت کرده بودند.

مصطفی نوده

وی ادامه داد: این اثر در جشنواره بین المللی «فاین ارت» روسیه که هشت هزار و ۶۵۰ اثر ارسال شده بود نیز جزو سه اثر برتر قرار گرفته بود.

 

مصطفی نوده متولد سال ۱۳۵۹ است و عکاسی حرفه ای را از سال ۱۳۹۰ شروع کرده و از سال ۹۵ در جشنواره های خارجی شرکت کرده و تاکنون موفق به دریافت چند جایزه و موفقیت بین المللی شده است. نوده عضو انجمن عکاسان ایران ، عضو فدراسیون بین المللی هنر عکاسی FIAP و عضو باشگاه عکاسان جوان است./

آسیانیوز
https://www.asianews.ir/u/8zz
اخبار مرتبط
جیانی اینفانتینو در مراسم خداحافظی پله در ورزشگاه ویلا بلمیرو در سانتوس (برزیل) شرکت کرد و گرفتن عکس سلفی در کنار تابوت پله برای او حواشی زیادی داشت.
هنرمند وظیفه دارد دید انسان را که بر اثر روزمرگی و غفلت، کاملا عادی شده، تازه کند و به خود آورد.
مراسم اهدای جام به تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان جام جهانی همراه با خلق تصاویری زیبا و به یاد ماندنی در ورزشگاه لوسیل دوحه قطر برگزار شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید