صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۱۶ دی ۱۴۰۱ / ۲۳:۰۲
کد خبر: 12963
گزارشگر: 306
۳۷۴
۰
۰
۱
پیشکسوت دفاع مقدس استان یزد در اداره کل ثبت عنوان کرد

شجاعت با تدبیر سردار سلیمانی در سایه سار پیروی از ولایت

شجاعت با تدبیر سردار سلیمانی در سایه سار پیروی از ولایت
یزد - فرمانده سابق سپاه الغدیر و پیشکسوت دفاع مقدس گفت: شهید سردار سلیمانی در تمامی عرصه های فعالیت ، شجاعت همراه با تدبیر را در تداوم پیروی از ولایت فقیه و مشورت با فرماندهی کل قوا دنبال می کرد
 
سردار اکبر فتوحی در مراسم سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و علامه مصباح یزدی همزمان با دهه بصیرت در اداره کل ثبت اسناد و املاک استان یزد اظهار داشت: سردار سلیمانی ویژگی های زیادی داشت که مهمترین آنها همیشه در میدان بودن ، ارادت خاص و به حضرت زهرا و اهل بیت( ع) ، دشمن شناس ، شجاعت همراه با تدبیر توام با پیروی از مولا و مشورت مستمر با فرمانده کل قوا و ولی فقیه است.
 
وی درباره برخی خدمات سردار سلیمانی هم گفت : تشکیل جهاد سازندگی در کرمان، ساماندهی لشکر فاطمیون در افغانستان، ساماندهی لشکر زینبیون در پاکستان ، ساماندهی نیروهای مقاومت با دیپلماسی نظامی با سوریه ، ساماندهی و تجهیز حزب‌الله به سلاح و موشک ، ساماندهی و تجهیز انصارالله یمن و فرماندهی همه این موارد بخشی از این فعایت ها در عرصه های داخلی و بین المللی ایشان است.
روایتگر دفاع مقدس با اشاره به اینکه مدیریت رهایی ۶ استان عراق از دست داعش با ساماندهی حشب الشعبی با کمک شهید ابومهدی المهندس بخش دیگر این خدمات است ، افزود: نکته مهم در همه این موارد ، شجاعت با تدبیر و پیروی و مشورت با فرمانده کل قوا و مولا محوریت دارد و تمام موفقیت های ایشان در گروه همین ویژگی خاص بوده است.
 
فتوحی تأکید کرد : ویژگی های خاص مدیریتی سردار سلیمانی موجب شده بود تا دشمنانی همچون رهبران آمریکا به جایگاه سردار سلیمانی و اهمیت مدیریت راهبری ایشان در جهان بیشتر از ما واقف باشند.
 
وی درباره شرایط و قدرت بالای جمهوری اسلامی ایران هم گفت: ایران در موارد و مواجهه های بسیاری ، قدرت نظامی هوایی و دریایی توانایی بالای خود را در منطقه و جهان در مقابل دشمن نشان داده است هر چند که در چند بخش همچون فضای مجازی و خودروسازی ضعیف است که این موارد هم اگر بصورت واقعی به دانشمندان کشور سپرده شود پیشرفت کرده و قطعا تقویت خواهد شد.
 
پیشکسوت دفاع مقدس با مرور اتفاقات اخیر کشور خاطرنشان کرد: تمام دشمنان اعلام کردند با ایران در عرصه های نظامی زمینی ، دریایی و هوایی ، توانایی مقابله با ایران نداریم بنابر این سه جبهه عبری ، عربی و غربی برای مقابله با جمهوری اسلامی تشکیل دادند.
 
وی با اشاره به حضور 49 کشور در جریان اغتشاشات اخیر در ایران یادآور شد: در جنگ اخیر ، دشمنان با استفاده از نیروهای خارجی و نفوذی های داخلی که از خارجی ها خطرناک تر هستند علیه ایران توطئه کردند اما خوشبختانه با تدبیر و مدیریت صبورانه و عالمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی شکست خوردند.
 
فرمانده سابق سپاه الغدیر با اشاره به برخی ذلالت های دشمنان جمهوری اسلامی در مواردی همچون فرود پهباد آمریکایی در صحرای طبس ، اسارت نیروهای دریایی انگلیس و اتفاقات اخیر در ایران گفت: اخیرا بایدن رئیس جمهور آمریکا از طریق عمان برای ایران نامه داده که چهار نکته را در آن آورده و اولین آن این بوده که ما در اعلام ریاست جمهوری خانم رجوی رئیس گروهک منافقین فریب خوردیم.
 
فتوحی تأکید کرد : دشمنان باید بدانند جمهوری اسلامی ایران به تمام دنیا می رسد و اسلام ناب محمدی جایگزین شیعه انگلیسی ، اسلام وهابی و طالبانی و ... خواهد شد و کسانی که طرفدار انقلاب اسلامی نیستند بدانند اگر مقابل این انقلاب قرار بگیرند در هر پست و لباسی ، نابود خواهند شد.
 
مراسم سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و علامه مصباح یزدی همزمان با دهه بصیرت در با حضور جمع کثیری از کارکنان این اداره کل و تمامی واحدهای شهرستان یزد و اجرا و ثبت شرکتها صبح روز چهارشنبه 14 دی ماه 1401 در نمازخانه اداره کل ثبت اسناد و املاک استان یزد برگزار شد.

سید محمد جواد عرفانفر

 

شجاعت با تدبیر سردار سلیمانی در سایه سار پیروی از ولایت ، سردار اکبر فتوحی فرمانده سابق سپاه الغدیر و پیشکسوت دفاع مقدس 

https://www.asianews.ir/u/90o
اخبار مرتبط
یزد - رئیس کل دادگستری استان ، گفت:‌ شهادت حاج قاسم در راه خدا برکتی را ایجاد کرده است که سه سال پس از شهادتش نیز بانی آزادی 63 زندانی در استان یزد و حدود 3000 زندانی در کشور می شود
یزد - نیکوکار یزدی مقیم کشور استرالیا مبلغ ۶۰ میلیون تومان را جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا کرد
یزد - رئیس کل دادگستری استان گفت: باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد و در مسیر خدمت به مردم و تعالی کشور به کار گرفت
یزد - مدیر کل زندانها و نایب رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان از آزادی تعداد ۱۲۲ محکوم مالی جرائم غیر عمد در ۹ ماهه سال جاری خبر داد
یزد - موزه دفاع مقدس یزد با یک شهید گمنام در مرکز استان ، میزبان جوانانی پرشور بود که در اعتراضات اخیر مجالی برای دیده و شنیده شدن خواسته بودند
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید