صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۲۲ دی ۱۴۰۱ / ۰۱:۱۵
کد خبر: 13013
گزارشگر: 306
۳۰۷
۰
۰
۱
در آستانه سفر دوم رییس جمهور به استان یزد

تخصیص 1428 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای مصوبات سفر اول رییس جمهور به استان

تخصیص 1428 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای مصوبات سفر اول رییس جمهور به استان
یزد - رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در تشریح مصوبات سفر اول رییس محترم جمهور به این استان، گفت: 1428 میلیارد تومان اعتبار نقدی از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور برای مصوبات این سفر به استان یزد تخصیص داده شده است
آسیانیوز / یزد ؛ مجید دهقانی‌زاده رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد با بیان اینکه در دور نخست سفر رییس جمهور و هیات دولت به این استان بیش از 150 مصوبه به همراه داشته است، گفت: بیش از نیمی از اعتبارات این سفر بر اساس برنامه‌ریزی محقق شده است.
مجید دهقانی‌زاده با اشاره به اینکه اعتبار در نظر گرفته شده برای مصوبات این سفر در مجموع 7 هزار 672 میلیارد تومان برآورد شده بود، اظهار داشت: از این مبلغ 2 هزار 692 میلیارد تومان سهم سازمان برنامه و بودجه کشور بوده که تاکنون 1 هزار 428 میلیارد تومان آن به استان تخصیص نقدی داده شده است.
به گفته دهقانی‎زاده، بیشترین مصوبات این سفر در حوزه وزارت راه و شهرسازی با مجموع ۱۹ مصوبه و بعد از آن به ترتیب وزارت جهاد کشاورزی با ۱۵ و وزارت نیرو با ۱۲ مصوبه بوده است و وزارتخانه‌ها نیز تاکنون برای اجرای مصوبات سفر، یک هزار 433 میلیارد تومان اعتبار به دستگاه‌های استانی خود تخصیص داده‌اند.
وی تصریح کرد: در مجموع نیز با احتساب اعتبارات تخصیصی وزارتخانه‌ها، تزریق نقدینگی به پروژه‌های سفر اول رییس جمهور به استان به رقمی معادل 2 هزار 861 میلیارد تومان بالغ گردیده است.
وی با توجه به دومین سفر ریاست جمهور و اعضای هیات دولت سیزدهم طی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری به استان یزد، ابراز امیدواری کرد: با اولویت‌بندی و همراهی ارزشمند سازمان برنامه و بودجه کشور به روند توسعه استان، انشاالله اعتبارات نقدی مناسب دیگری برای اجرا و تکمیل مصوبات دور اول سفر به استان تخصیص یابد.
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد،گفت: در جریان این سفر ضمن افتتاح برخی از مصوبات دور قبل و بررسی نیازهای مصوبات ناتمام، عملیات اجرایی انتقال آب از خلیج فارس به استان یزد نیز آغاز می‌شود.
دهقانی‌زاده افتتاح ۱۷۴ واحد ویلایی در طرح نهضت ملی مسکن، بازگشت ۷۶ واحد صنعتی راکد به چرخه تولید، افتتاح نخستین بیمارستان بحران کشور در یزد، بهره‌برداری از ۱۱ طرح صنعت برق، احیای ۲۱۵ رشته قنات و گازرسانی به ۸۵ روستای استان از مصوبات اجرایی شده دور اول سفر رییس جمهور عنوان کرد.
وی همچنین از راه‌اندازی بخش پیوند مغز استخوان بیمارستان شهید صدوقی، نصب ۱۶ سامانه پایش آلودگی‌ها و تکمیل ۴۰ کیلومتر از باند دوم اردکان ـ چوپانان به عنوان بخشی دیگر از مصوبات اجرا شده یاد کرد.

سید محمد جواد عرفانفر

 

 

تخصیص 1428 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای مصوبات سفر اول رییس جمهور به استان ، مجید دهقانی‌زاده رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد

https://www.asianews.ir/u/921
اخبار مرتبط
یزد - رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در یازدهمین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که ظهر روز گذشته در تالار اندیشه استانداری یزد برگزار شد بر لزوم بررسی و مدیریت آسیب‌های اجتماعی در استان تاکید کرد و گفت: این مهم در دستور کار این شورا قرار دارد
یزد - رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گفت: واگذاری اختیارات به استان‌ها در تدوین برنامه هفتم توسعه مهم و اثرگذار است که تحقق این موضوع منوط به مشارکت حداکثری آنان است
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید