صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۲۲ دی ۱۴۰۱ / ۲۱:۱۵
کد خبر: 13027
گزارشگر: 306
۲۵۵
۰
۰
۱
رئیس د ولت مردمی در سفر به استان یزد

دشمن خواست و نتوانست ما خواستیم و توانستیم / مدیریت مدبرانه، رمز موفقیت و پیشرفت ماست / دشمن در جنگ اراده‌ها شکست خورد

دشمن خواست و نتوانست ما خواستیم و توانستیم / مدیریت مدبرانه، رمز موفقیت و پیشرفت ماست / دشمن در جنگ اراده‌ها شکست خورد
یزد - رئیس جمهور با بیان اینکه ما در دولت مصمم هستیم طرح‌های بزرگ را به سرانجام برسانیم ؛ تصریح داشت : ظرفیت‌های بزرگ کشور با مدیریت مدبرانه، رمز موفقیت و پیشرفت ماست

سید ابراهیم رئیسی در آیین افتتاح عملیات اجرایی طرح آبرسانی از خلیج فارس به فلات مرکزی ایران و استان یزد گفت : جنگ امروز، جنگ اراده‌هاست و علیرغم ۴۳ سال دشمنی مستکبران و طواغیت، با اراده، ایستادگی و مقاومت ملت ایران، قطار رشد و پیشرفت کشور در حال حرکت است

رئیس دولت مردمی اتکال به خدای متعال و اعتماد به داشته‌ها از جمله نیروی انسانی کارآمد و ظرفیت‌های بزرگ کشور با مدیریت مدبرانه، رمز موفقیت و پیشرفت ماست که یکی از جلوه‌های آن افتتاح و آغاز عملیات اجرایی این طرح‌های بزرگ است که ان‌شاء الله با نام مبارک حضرت زهرا (س) منشأ خیر و برکت برای مردم عزیز استان یزد باشد

رییس جمهور با بیان اینکه ما بنا داریم مسیر پیشرفت را ادامه دهیم، گفت: دشمن در جنگ اراده‌ها شکست خورده است .

رئیسی بهره‌برداری از ۱۶ طرح صنعت آب و برق در استان یزد و همچنین آغاز عملیات اجرایی طرح انتقال آب خلیج فارس به استان‌های فلات مرکزی را بسیار ارزشمند دانست و تصریح کرد: از دیگر جلوه‌های با شکوه و ارزشمند این طرح‌ها فعالیت جهادی و شبانه‌روزی کارگران، مهندسان، مدیران و مسئولان در این سرمای طاقت‌فرسا برای رفع نیاز مردم و گره‌گشایی از زندگی آنها است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش دست‌اندرکاران این طرح‌ها، تصریح کرد: با تلاش‌های پیگیرانه دست‌اندرکاران این پروژه‌ها بویژه وزیر نیرو، کار ۱۸ ماهه در مدت زمان ۴ ماه اجرایی شده است که حقیقتاً جای قدردانی دارد. آقای محرابیان در قامت یک مدیر جهادی مجموعه این طرح‌ها را به خوبی مدیریت کرده، مشکلات مالی آنها را با دعوت از بخش‌های مختلف برای سرمایه‌گذاری مرتفع کرده و با تلاش شبانه‌روزی زمان اجرایی شدن این طرح‌ها را کوتاه‌تر کرده که باعث افتخار دولت است.

رئیس جمهور وجود مدیران باانگیزه و با اراده برای استفاده از ظرفیت‌های کم‌نظیر و امکانات بسیار خوب کشور در مسیر پیشرفت را بسیار با اهمیت عنوان کرد و گفت:‌ دشمن تلاش داشت با تهدید، تحریم و در تنگنا و فشار حداکثری قرار دادن، ما را در این مسیر متوقف کند، اما موفق نشده و خود نیز بر آن اعتراف و اذعان دارد، چرا؟ چون اراده‌های پولادینی وجود دارد که حاضر نیست در نبرد اراده‌ها تسلیم و در مسیر پیشرفت کشور متوقف شود.

رئیس جمهور دسترسی به خلیج فارس و استفاده از منابع و ذخایر آن را از نعمات و مواهب الهی دانست و با تأکید بر ضرورت اصلاح الگوی مصرف، گفت: باید از این مواهب الهی از جمله آب و گاز درست استفاده کنیم و اساسا به جا آوردن شکر این نعمات در گرو استفاده صحیح از آنهاست.

رئیسی اظهار داشت: میزان مصرف انرژی در کشور ما بویژه مصرف گاز با دیگر کشورها قابل مقایسه نیست و نوع استفاده از این منابع و ظرفیت‌ها باید اصلاح شود.

رئیس جمهور اظهار داشت : یکی از ویژگی‌های برجسته و ارزشمند مردم استان یزد روحیه قناعت و جلوگیری از اسراف و اضافه کرد: دلیل اینکه این استان تبدیل به یکی از استان‌های سرآمد در صنعت و معدن و کشاورزی شده، همین روحیه با ارزش قناعت است.

سید ابراهیم رئیسی در دیدار با مردم استان یزد با تبریک فرارسیدن روز ولادت حضرت زهرا(س) از حضور پرشور مردم استان یزد در مراسم استقبال و سخنرانی قدردانی کرد و گفت: این حضور مردم یزد نشان دهنده علاقه و پایبندی‌شان به انقلاب اسلامی است و ما دولتمردان دولت سیزدهم، خود را در کنار شما مردم می‌بینیم و برای حل مشکلات کشور، تلاش می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه در بدو ورود به استان یزد، در آستانه ولادت با سعادت حضرت زهرا(س)، ۱۶ طرح مهم آب و برق در استان افتتاح شد، گفت: پس از سالها انتظار، خواسته اصلی مردم یزد برای آبرسانی به دست فعالان عرصه سازندگی رقم خورد و امروز به شکل رسمی عملیات اجرایی طرح آبرسانی از خلیج فارس به فلات مرکزی ایران و استان یزد آغاز شد.

رئیس جمهور تأکید کرد: طرح انتقال آب از خلیج فارس به فلات مرکزی ایران قرار بود به دلیل طولانی بودن مسیر، سه ساله به پایان برسد که دست‌اندرکاران اجرای طرح قول دادند در صورت تامین به موقع اعتبارات این طرح سریع‌تر به بهره‌برداری برسد و دولت نیز تمام تلاش خود را برای تامین کامل اعتبارات طرح به کار خواهد گرفت تا این طرح هر زودتر تکمیل شده و دغدغه مردم استان یزد برای آبرسانی، به پایان برسد.

رئیس دولت مردمی در بخش دیگری از سخنان خود به مساله مهم و محوری خانواده پرداخت و تصریح کرد: زنان ما در جامعه دارای شئونات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی هستند و در کنار مردان، خدمتگزاری به جامعه را دنبال می‌کنند.

وی افزود : زنان و دختران ما، چه در دوران دفاع مقدس و حمایت از رزمندگان حاضر در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و چه امروز در عرصه نقش آفرینی در حوزه‌های علمی، آموزشی و اجتماعی، مایه افتخار ما هستند و توانستند با حفظ ارزش‌های الهی بر سکوهای موفقیت جای بگیرند و نام‌آور شوند.

رئیسی افزود: برای من افتخار بزرگی است که در جمع مردم ولایی، شهیدپرور، با بصیرت، پرتلاش، اهل قنوت و نجوای با خدا، اهل قناعت و همچنین مردمی که مواهب الهی برای آنها در طول تاریخ جاری بوده است، حضور دارم.

رئیس دولت مردمی مساله مسکن را دومین نیاز جدی مردم استان یزد عنوان کرد و افزود: باید هر سال یک میلیون مسکن ایجاد می‌شد تا امروز در کشور با مشکل مسکن روبه رو نشویم، اما این کار صورت نگرفت، اما امروز بر اساس حکم قانون و با اراده دولت، سالی یک میلیون مسکن در کشور ساخته خواهد شد تا مشکل مسکن برطرف شود.

رئیسی با تأکید بر اینکه استان یزد، استان پهناوری است و زمین برای ساخت مسکن کم نداریم، تصریح کرد یکی از برنامه‌های مهم دولت برای مردم استان یزد، ساخت مسکن است و اطمینان دارم با پیگیری استاندار و مسئولان محلی و کشوری، مساله مسکن به عنوان نیاز قطعی و دغدغه مردم استان به ویژه برای جوانان که آماده تشکیل زندگی هستند، با خدمتگزاری دولت و تلاش مردم، حتماً مرتفع خواهد شد.

رئیس جمهور، بیکاری را سومین دغدغه مردم استان یزد عنوان کرد و افزود: به دلیل روحیه تلاش و فعالیت در مردم استان یزد، امروز شاهد آن هستیم که این استان، یک استان صنعتی بسیار فعال در کشور است و زمینه‌های اشتغال مردم در آن از سوی کارآفرینان فراهم شده است.

رئیسی، بخش معدن را یکی از ظرفیت‌های مهم شکوفایی اقتصادی استان یزد دانست و گفت: با همت مردم و خدمتگزاری دولت، تلاش می‌کنیم با شکوفایی بخش‌های صنعت، معدن و گردشگری در استان یزد، آمار بیکاری در این استان را به حداقل برسانیم تا دختران و پسران یزدی با وجود ظرفیت‌های مهم اشتغالزایی در استان، دغدغه اشتغال نداشته باشند.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش در جمع مردم استان یزد با بیان اینکه علیرغم همه فشارهای اقتصادی و تحریم‌های سنگین، دشمنان شکست خورده‌اند و رشد و شکوفایی اقتصادی در کشور جریان دارد، خاطرنشان کرد:

رئیسی  با تاکید به اینکه دشمن خواست و نتوانست ما خواستیم و توانستیم افزود: کسانی که نمی‌خواهند قطار پیشرفت کشور حرکت کند، این آرزو را به گور خواهند برد و بدانند که توان و حرکت قطار پیشرفت کشور، روز به روز بیشتر خواهد شد.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه برخی افراد به من خرده می‌گیرند که علیرغم تلاش‌های دشمن برای جلوگیری از فروش نفت و اعمال تحریم‌های سنگین، چطور از حرکت قطار پیشرفت کشور حرف می‌زنید، خطاب به آن دسته از افراد گفت: دشمن خواست و نتوانست و ما با توکل به خدا و اراده مردم، خواستیم و توانستیم کارخانه‌های تولیدی را در استان یزد و سراسر کشور راه بیندازیم و با راه‌اندازی پارک‌های علم و فناوری و با تلاش‌های شرکت‌های دانش بنیان، پیشرفت کشور را تسریع کنیم.

رئیسی همچنین به بیانات اخیر رهبر انقلاب مبنی برای اینکه اغتشاشات در کشور برای متوقف کردن مسیر پیشرفت و رسیدن به ایران قوی بود، اشاره کرد و گفت: همین مردم با مقاومت در برابر دشمنان و حضورشان در میادین و عرصه‌های مختلف، تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر و دشمنان را که تلاش داشتند نظم اجتماعی کشور را مختل کنند، مستاصل کردند.

رئیس جمهور تأکید کرد: بهره‌گیری از مشارکت مردم، هنر و رمز موفقیت در دولت سیزدهم است و علیرغم تلاش‌های دشمنان برای ایجاد یأس و ناامیدی، به لطف خدا آینده ما درخشان خواهد بود.

رئیسی در بخش پایانی سخنانش در جمع در مردم استان یزد، خدمتگزاری به مردم و توجه به مسائل معیشتی و اقتصادی را از اولویت‌های مهم دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: مردم با بصیرت ایران، با صبر و ایستادگی، دشمنان را مأیوس کردند و دولت نیز تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا با حفظ دو اصل مهم استقلال و عزت کشور، برای تأمین نیازهای سفره مردم، محتاج دیگران نباشیم.
رئیس جمهور تأکید کرد: دولت برای تأمین نیازهای معیشتی و اقتصادی مردم، خود را خدمتگزار و نوکر مردم می‌داند و ما دولتمران دولت سیزدهم، به این نوکری افتخار می‌کنیم.

گفتنی اینکه رئیس جمهور با تشکر مجدد از استقبال با شکوه مردم استان یزد از دولت مردمی، تصریح کرد: مردم استان یزد، بنده را با حضور پرشور و بامعنایشان شرمنده کردند و این استقبال، پیام حضور و حمایت از ارزش‌های انقلاب و پاسداشت خون شهیدان و همچنین اعلام حضور به امام المسلمین، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است که مردم ایران همیشه در میدان آماده‌اند.

سید محمد جواد عرفانفر

 

دشمن خواست و نتوانست ما خواستیم و توانستیم / مدیریت مدبرانه، رمز موفقیت و پیشرفت ماست / دشمن در جنگ اراده‌ها شکست خورد ، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران

https://www.asianews.ir/u/92f
اخبار مرتبط
یزد - رئیس جمهور صبح پنجشنبه وارد فرودگاه شهید صدوقی یزد شد و در بدو ورود از سوی آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و جمعی از مسئولان ارشد استانی مورد استقبال قرار گرفت.رئیسی وارد یزد شد
یزد - استاندار با اشاره به دومین سفر رئیس دولت سیزدهم به استان یزد طی روزهای ۲۲ و ۲۳ دیماه، در نشست هم اندیشی با خبرنگاران گفت : با همت دولت و اختصاص 150 هزار میلیارد تومان از محل حقوق دولتی معادن کشور ​مشکل آب یزدیها حداقل تا ۵۰ سال آینده ​مرتفع خواهد شد
یزد - مدیرکل مدیریت بحران استانداری با بیان این‌که در استان یزد بیش از ۱۸ مخاطره داریم، اظهار کرد: خشکسالی، سرمازدگی، آتش سوزی مراتع، فرونشست زمین، زمین لرزه، تگرگ، گرد و خاک، طوفان، آلودگی هوا، فرسایش خاک و سرمازدگی از جمله مخاطرات موجود در استان یزد است
یزد - دکتر «مهران فاطمی» استاندار به مناسبت فرا رسیدن هفته پژوهش و فناوری پیامی صادر کرد
یزد - کارگاه یکروزه آموزشی طرح نویسی و مطالبه گری اجتماعی ویژه سازمان های مردم نهاد در یزد به همت دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری در سالن همایش های باقرالعلوم(ع)برگزار شد ، جمال قهرمانی مدیر کل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری
یزد - فرماندار شهرستان اشکذر با تشریح طرح های مورد بهره برداری هفته دولت در این شهرستان، در مورد تکمیل و افتتاح چندین طرح بزرگ نیمه تمام این شهرستان در سال جاری وعده داد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید