صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۲۲ دی ۱۴۰۱ / ۲۳:۳۴
کد خبر: 13032
گزارشگر: 306
۳۱۷
۰
۰
۱

بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از پروژه مجتمع فرهنگی هنری مروست

بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از پروژه مجتمع فرهنگی هنری مروست
یزد - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در شهرستان مروست از مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان بازدید کرد
آسیانیوز / یزد ؛ محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در شهرستان مروست از مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان بازدید کرد.
 
پروژه مجتمع فرهنگی هنری شهرستان مروست به عنوان یکی از پروژه های فرهنگی این شهرستان است که با توجه به کمبود اعتبار تاکنون تکمیل نشده است.
مجتمع فرهنگی و هنری مروست در زمینی به متراژ 8000 مترمربع که بصورت خیری واگذار شد که با زیربنای ۲۲65 مرمتربع در سال ۹۲ عملیاتی شد و در حال حاضر با حدود ۷7 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.
این مجتمع شامل سالن اجتماعات  300 نفره و فضاهای جنبی، 2گالری، اطاق جلسات،نماز خانه، کارگاه‌های آموزشی و آمفی تاتر روباز روی سقف سالن اجتماعات میباشد.
تاکنون بالغ بر 130 میلیارد ریال هزینه شده است و برای اتمام آن به 190 میلیارد ریال بودجه نیاز است.
شهرستان نوپای مروست با ۵۳۰۰ کیلومترمربع مساحت و ۲۱هزار نفر جمعیت در ۲۷ تیرماه ۱۴۰۰ پس از انتزاع از شهرستان خاتم به شهرستان ارتقا پیدا کرد دارای دو بخش ایثار(کرخنگان،چنارناز ، توتک و...) و مرکزی (ترکان ،هرابرجان و مبارکه ،رحمت آباد قاسم آباد و..) است. 
اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مروست در سال ۱۳۹۶ با سه نفر چارت سازمانی مصوب شد و در حال حاضر ۱۴کانون فرهنگی و هنری مساجد ۲موسسه قرآنی ۷ انجمن فرهنگی و هنری ۱ واحد چاپخانه ۱ واحد کانون تبلیغاتی ۱ نشریه محلی (ماهنامه مروشاذان در این شهرستان فعالیت دارند.
با توجه به اینکه شغل اکثر مردم در این شهرستان کشاورزی و دامداری (۹۰درصد) شرایط اقتصادی اکثر مردم در شرایط معمولی است.

سید محمد جواد عرفانفر

 

 

بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از پروژه مجتمع فرهنگی هنری مروست ، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

https://www.asianews.ir/u/92k
اخبار مرتبط
یزد - معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ظرفیت های استان یزد گفت: یزد به عنوان الگوی فعالیت های فرهنگی قرآنی، مذهبی و مسجدی باشد
یزد - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از تهیه آلبوم سرود قهرمان‌ترین سرباز با آثاری درباره شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: این آلبوم شامل یازده قطعه سرود است که توسط گروه های سرود استان یزد با موضوع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تولید شده است
یزد - کارگاه سه روزه‌ی آموزش نمایشنامه نویسی به مدرسی «شهرام احمدزاده» در پلاتوی هنر یزد برگزار شد
یزد - مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت : بخش نمایشهای خیابانی و میدانی هیجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت با حضور ۱۰۷ هنرمند و رقابت ۱۳ اثر برگزیده از ۱۰ استان کشور به میزبانی یزد در حال برگزاریست
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید