صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۲۳ دی ۱۴۰۱ / ۲۲:۱۸
کد خبر: 13039
گزارشگر: 306
۱۸۸
۰
۰
۱

حضور مردم برای دشمن پیام یاس و ناامیدی و برای دوستان پیام امید و پیشرفت دارد / اَبَر طرح ما باید اعتماد افزایی در دل مردم باشد

حضور مردم برای دشمن پیام یاس و ناامیدی و برای دوستان پیام امید و پیشرفت دارد / اَبَر طرح ما باید اعتماد افزایی در دل مردم باشد
یزد - رئیس جمهور با بیان اینکه حضور مردم برای دشمن پیام یاس و ناامیدی و برای دوستان پیام امید و پیشرفت دارد تصریح داشت : اَبَر طرح ما باید اعتماد افزایی در دل مردم باشد

آسیانیوز / یزد ؛ آیت الله « سید ابراهیم رئیسی » ، عصر امروز جمعه در نشست شورای اداری استان یزد افزود :  این مهم با سخن محقق نمی‌شود و باید در میدان عمل محقق شود که لازمه آن داشتن روحیه تحول خواهی است، با نامه نوشتن کاری حل نمی شود باید به دنبال رفع و بازکردن گره‌های مردم بود.

رئیس دولت سیزدهم خاطر نشان کرد:  مدیری که هر شرایطی برایش تفاوتی نداشته باشد و صرفا اقدام به پیرو زدن نامه داشته باشد هیچ کاری پیش نمی رود، باید همانند بچه های تیپ الغدیر یزد در دفاع مقدس، به متن وارد شویم و با پیگیری و تلاش مشکلات را رفع کنیم.

وی گفت : ما به دنبال حل مسئله هستیم و دولت ما از کنار مسائل به راحتی عبور نمی کند و معتقدم مسئله باید حل شود و نباید به سادگی از آن عبور کرد. ما در نظام هیچ مسئله ای در نظام اداری نداریم که با بن بست مواجه شود و هنر مدیران این است که راه ها را باز کنند و نشد و نمی شود در منطق ما نیست و این منش امام و رهبری و سردارانی چون قاسم سلیمانی است که این رویه را به ما آموختند.

این مقام مسئول با بیان اینکه امروز ما در بسیاری از حوزه ها از جمله کشاورزی، صنعت، معدن و  غیره با رشد مواجه بوده ایم و برای هر کسی با هر حساب و کتاب و سلیقه ای، قابل اندازه گیری است و اجازه نمی دهیم که این رشد متوقف شود.

رئیسی گفت: این دولت باید دولت صادق الوعدی باشد و مبادا وعده هایی که به مردم داده می شود، عمل نشود. مطلقاً مخالف این موضوع هستم ضمن اینکه معتقدم اگر مسئله یا مشکلی وجود داشت که کاری انجام نشد یا وعده ای محقق نشد، با مردم در میان بگذارید زیرا مردم طرفدار صداقت هستند.

رئیس جمهورخاطرنشان کرد :انسجام ملی که در استان یزد وجود دارد نباید مخدوش شود، هرکسی هر نگاه و سلیقه‌ای که دارد بداند همه در حوزه نظام و ولایت و شهدا متحدالنظر هستیم و صرفا ممکن است در روشها نظر مخالفی داشته باشیم.

وی افزود: باید به گونه ای عمل کنیم که این وحدت و انسجام ما برای دشمن، کمرشکن و برای دوستان زمینه تقویت باشد، سرمایه این اتحاد ملت ایران و نقطه عطف آن مقام معظم رهبری هستند.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود گفت : استان یزد یک هویتی دارد و آن هویت تمدنی، فرهنگ، دینی، قرآنی و اهل بیتی است که سرمایه استان است و به هیچ عنوان نباید گذاشت این هویت مورد آسیب قرار بگیرد و افزود : هویت استان یزد با تمدن، تاریخ، مردان و مفاخر و چهره های نامداری که دارد به همراه حضوری که یزدی ها در دفاع مقدس داشتند آن را نامدار کرده و باید حافظ آن باشیم.

رئیس دولت با بیان اینکه شور و شوق جوانان یزدی را در این سفر به خوبی دیدم و آنها اعلام کردند که پشتیبان ولایت و نظام هستند خاطرنشان کرد: به مسئولان فرهنگی و افرادی که الگوساز و فرهنگساز هستند تاکید می کنم که باید در استان یزد به مباحث فرهنگی توجه خاص و ویژه ای داشته باشند.

رئیس جمهور ضمن تشکر از میزبانی خوب یزدیها به خط انتقال آب به یزد پرداخت و خاطرنشان کرد : این طرح آرزوی دیرینه مردم استان یزد بوده و در محل اعلام شد که چهار سال زمان اجرای آن است؛ من در خودرو از مسئول طرح پرسیدم و گفت اگر اعتبار لازم تامین شود این طرح تا نصف این زمان هم امکان اجرا دارد و ما قول دادیم با تامین اعتبار به کار سرعت دهیم.

وی با بیان اینکه پروژه‌های نیمه تمام به یک معضلی در طول سالهای قبل تبدیل شد گفت: اینکه چرا دولت‌ها و مجلس‌ها اقدام نکردند مربوط به الان نیست و ما باید اقدام کنیم که به پایان برسد و اصلا هم برای ما مهم نیست که این طرح به نام ما یا دیگری تمام شود بلکه تنها به دنبال آن هستیم که پروژه ها به نفع مردم و نظام به مرحله تولید و فعالیت وارد شوند.

رئیسی با بیان اینکه باید کار را به صورت انقلابی، متعهدانه و با توجه به نتیجه و حل مسئله دنبال کنیم گفت : توقع دارم که این توقع مردم را بتوانیم با کار مضاعف، کار جهادی و تلاش مخلصانه محقق کنیم.  وی ادامه داد: مطلقاً افرادی که مانع ایجاد می کنند را به کار نگیرید و رودربایستی در این زمینه نداشته باشید زیرا اولویت اصلی و احترام اصلی برای مردم و نظام است، احترام پیشکسوتان، تحصیلکرده ها، دوستان و هر کس با هر ملاحظه ای واجب است اما اعتماد مردم به نظام اداری کشور واجب تر است بنابراین با هیچکس تعارف نداشته باشید و کار را انقلابی و متعهدانه و با توجه به نتیجه و حل مسئله دنبال کنید.

رئیس جمهور بیان داشت : نیروهای بومی باید در اشتغال در اولویت قرار گیرد ضمن اینکه از ظرفیت زنان در مشاغل مناسب استفاده شود و ظرفیت ها و توانایی های آنها در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری‌ها مورد توجه باشد.

رئیسی با بیان اینکه یزد استانی صنعتی، معدنی، گردشگری، فناور محور است و در حوزه دانش بنیان حرفی برای گفتن داشته و می توان به عنوان یک کانون در این زمینه معرفی کرد اظهار داشت: در حوزه معادن نیز که جزو ذخائر اصلی کشور هستند، باید موانع برطرف  کرد و محیط زیست هم نظرات فنی و تخصصی در این زمینه ارائه دهد و فقط پاسخ شما «نه»  و «نمی شود» نباشد، به دنبال راهکار باشید و اساساً مدیر باید به دنبال راهکار باشد.

وی در بخش دیگر سخنان خود به مسکن و زمین پرداخت و گفت : یزد زمین دارد و در بسیاری از شهرستانهای استان امکان واگذاری زمین به صورت ساخت ویلایی وجود دارد و در استانهایی که این امکان وجود دارد، از آن ابایی نداریم اما هر کجا فضا محدود باشد، ناچاریم به سراغ آپارتمان سازی برویم.

رئیس دولت سیزدهم تصریح داشت : اصلاح ساختار بودجه نیز آغاز شده و بودجه ای که امسال تقدیم مجلس شد، برخی اصلاحات در آن انجام شده و تلاش می کنیم هم ناترازی در بودجه و بانکها را برطرف و تراز کنیم و هم ساختارها را اصلاح کنیم.

رئیسی در پایان تاکید نمود : به طور جد درخواست می کنم برای اینکه مردم به این سفرها امیدوار باشند و اعتماد آنها افزون شود، لازمه آن کار و فعالیت است و مدیران تمام تلاش خود را برای تحقق وعده ها به کار گیرند و اگر کسی در کار اداری مانع است، مطلقاً ملاحظه نکنید و او را نمی گویم اخراج کنید بلکه در حاشیه قرار دهید و راه را برای رشد باز کنید .

سید محمد جواد عرفانفر

 

 حضور مردم برای دشمن پیام یاس و ناامیدی و برای دوستان پیام امید و پیشرفت دارد / اَبَر طرح ما باید اعتماد افزایی در دل مردم باشد ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور

https://www.asianews.ir/u/92r
اخبار مرتبط
یزد - رئیس جمهور با بیان اینکه ما در دولت مصمم هستیم طرح‌های بزرگ را به سرانجام برسانیم ؛ تصریح داشت : ظرفیت‌های بزرگ کشور با مدیریت مدبرانه، رمز موفقیت و پیشرفت ماست
یزد - رئیس جمهور صبح پنجشنبه وارد فرودگاه شهید صدوقی یزد شد و در بدو ورود از سوی آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و جمعی از مسئولان ارشد استانی مورد استقبال قرار گرفت.رئیسی وارد یزد شد
یزد - استاندار با اشاره به دومین سفر رئیس دولت سیزدهم به استان یزد طی روزهای ۲۲ و ۲۳ دیماه، در نشست هم اندیشی با خبرنگاران گفت : با همت دولت و اختصاص 150 هزار میلیارد تومان از محل حقوق دولتی معادن کشور ​مشکل آب یزدیها حداقل تا ۵۰ سال آینده ​مرتفع خواهد شد
یزد - مدیرکل مدیریت بحران استانداری با بیان این‌که در استان یزد بیش از ۱۸ مخاطره داریم، اظهار کرد: خشکسالی، سرمازدگی، آتش سوزی مراتع، فرونشست زمین، زمین لرزه، تگرگ، گرد و خاک، طوفان، آلودگی هوا، فرسایش خاک و سرمازدگی از جمله مخاطرات موجود در استان یزد است
یزد - دکتر «مهران فاطمی» استاندار به مناسبت فرا رسیدن هفته پژوهش و فناوری پیامی صادر کرد
یزد - کارگاه یکروزه آموزشی طرح نویسی و مطالبه گری اجتماعی ویژه سازمان های مردم نهاد در یزد به همت دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری در سالن همایش های باقرالعلوم(ع)برگزار شد ، جمال قهرمانی مدیر کل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری
یزد - فرماندار شهرستان اشکذر با تشریح طرح های مورد بهره برداری هفته دولت در این شهرستان، در مورد تکمیل و افتتاح چندین طرح بزرگ نیمه تمام این شهرستان در سال جاری وعده داد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید