صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۲۴ دی ۱۴۰۱ / ۱۵:۳۱
کد خبر: 13050
گزارشگر: 213
۵۴۳
۰
۰
۴
سفر وزیر خارجه ایران به دمشق

امیرعبداللهیان با بشار اسد دیدار کرد

امیرعبداللهیان با بشار اسد دیدار کرد
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ابتدای برنامه های سفرش به دمشق به کاخ ریاست جمهوری سوریه رفت و با بشار اسد دیدار و رایزنی کرد.

به گزارش آسیانیوز، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ابتدای برنامه های سفرش به دمشق به کاخ ریاست جمهوری سوریه رفت و با بشار اسد دیدار و رایزنی کرد.

 حسین امیر عبداللهیان ظهر امروز وارد سوریه شد و پس از ورود در فرودگاه دمشق مورد استقبال فیصل المقداد وزیر امور خارجه سوریه قرار گرفت.

امیر عبداللهیان بعد از ورود به سوریه به همراه فیصل المقداد راهی کاخ ریاست جمهوری سوریه شد و با بشار اسد دیدار و رایزنی کرد.

در دیدار امیر عبداللهیان با بشار اسد ، علی اصغر خاجی مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی ،ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ، مهدی شوشتری دستیار وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند .

در این دیدار ، طرفین در مورد آخرین تحولات منطقه و روابط دوجانبه رایزنی و گفت‌وگو کردند./

منبع:ایسنا
https://www.asianews.ir/u/930
اخبار مرتبط
یک مقام نظامی اسرائیلی درباره عقب نشینی نیروهای تحت حمایت ایران توضیحاتی داده است.
رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در دیدار با لبانه مشوح، وزیر وزارت فرهنگ سوریه گفت: موافقتنامه میان ایران و سوریه که ۴۰ سال پیش نوشته شده است باید بازنویسی شود.
ارتش آمریکا، پنجم سپتامبر ، اعلام کرد که دو بمب‌افکن دوربرد «بی ۵۲» با قابلیت هسته‌ای را بر فراز خاورمیانه به پرواز درآورده است و قدرت‌نمایی نظامی آمریکا در منطقه در حالی انجام می‌شود که سطح تنش‌ها بین تهران و واشنگتن بالا است.
براساس گزارش یک روزنامه خارجی، روسیه از شبه‌نظامیان طرفدار جمهوری اسلامی ایران و نیروهای تحت حمایت تهران خواسته است از مواضع نظامی خود در سوریه عقب‌نشینی کنند.
یزد - رئیس کمیسیون گردشگری میراث فرهنگی صنایع دستی و روابط بین الملل شورای اسلامی شهر در جلسه این کمیسیون مطرح کرد: تدوین طرح جامع و الگوی یک پارچه مدیریت خواهر خوانده های شهر یزد در حوزه های تخصصی با توجه به ابعاد اجتماعی، فرهنگی، علمی، اقتصادی و گردشگری میتواند راه گشای استفاده صحیح و بهینه در خصوص ظرفیت خواهر خوانده ها باشد
ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده، سنتکام، شامگاه سه‌شنبه در اطلاعیه‌ای مدعی شد که نیروهای ارتش آمریکا به دستور جو بایدن، رئیس جمهوری ایالات متحده، «حملات هوایی دقیقی» را در دیرالزور و تاسیاست نظامیان تحت حمایت جمهوری اسلامی ایران انجام دادند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید