صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۶ دی ۱۴۰۱ / ۱۱:۰۹
کد خبر: 13074
گزارشگر: 213
۴۵۰
۰
۰
۱
با بررسی بازار اینترنت ثابت

جزئیات درباره آزاد شدن قیمت اینترنت

جزئیات درباره آزاد شدن قیمت اینترنت
با بررسی بازار اینترنت ثابت، شورای رقابت این بازار را مصداق بازار انحصاری تشخیص داد و مرکز ملی رقابت به تنظیم دستورالعمل قیمت مکلف شد.

به گزارش آسیانیوز، بنا به مصوبه شورای رقابت قیمت گذاری اینترنت از این پس با روش جدید انجام خواهد شد.


با بررسی بازار اینترنت ثابت، شورای رقابت این بازار را مصداق بازار انحصاری تشخیص داد و مرکز ملی رقابت به تنظیم دستورالعمل قیمت مکلف شد.

به نقل از روابط عمومی مرکز ملی رقابت: با بررسی‌های لازم در خصوص بازار اینترنت ثابت، شورای رقابت به استناد مفاد بند ۵ ماده ۵۸ قانون اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، این بازار را مصداق بازار انحصاری دانست. بر همین اساس مرکز ملی رقابت به ارائه دستورالعمل تنظیم قیمت، مقدار و شرایط دسترسی به بازار اینترنت ثابت مکلف شد.

همچنین مرکز ملی رقابت باید این دستورالعمل را با مشارکت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و نظر خواهی از سایر ذینفعان، تهیه و جهت تصویب به شورای رقابت ارائه نماید./

منبع: تجارت نیوز

https://www.asianews.ir/u/93n
اخبار مرتبط
بیل گیتس نظرات تند خود را درباره اینترنت نسل جدید وب ۳ و ارز دیجیتال بیان کرد؛ تا جایی که به نظر می رسد برخی از طرفداران این تکنولوژی‌ها نسبت به آینده و پیشرفت آنها دل‌سرد شده اند.
یزد - مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان گفت : ۱۱۰۰ واحد نانوایی در استان فعالیت دارند و ماهانه ۱۰ هزار تن آرد یارانه‌ای بین آنان توزیع می شود
وزیر ارتباطات در اظهاراتی قابل توجه از پذیرش اینترنت ماهواره ای استارلینک در ایران و پوشش مناطق بدون اینترنت سخن گفت.
روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال مدعی شد ۲۰۰ دستگاه استارلینک به ایران وارد شده است.
درخواستی از شرکت اسپیس ایکس به کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده ( FCC) ارسال شده که به موجب آن ماهواره‌های نسل دوم استارلینک می‌توانند فیلترینگ را برای همیشه در جهان منسوخ کنند.
روز پنج‌شنبه حساب کاربری چند روزنامه‌نگار به دلیل آنچه زیر پا گذاشتن قوانین این شبکه اجتماعی خوانده شد، به حالت تعلیق درآمد.
با اینکه نسخه الکترونیک مدت زیادی است که جزو نظام پزشکی کشور شده، اما برخی از موانع مانند قطعی و کندی اینترنت سبب شده برای پزشکان و بیماران دردسر ساز شود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید