صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۸ دی ۱۴۰۱ / ۰۰:۱۰
کد خبر: 13109
گزارشگر: 306
۲۶۶
۰
۰
۱

قاچاقچی سوخت ناکام ماند

قاچاقچی سوخت ناکام ماند
یزد - فرمانده انتظامی استان، گفت: در بازرسی از یک دستگاه تریلی نفتکش، 22 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد

آسیانیوز / یزد ؛ سردار "عباسعلی بهدانی فرد" در تشریح جزئیات این خبر اظهارکرد: در راستای مقابله با قاچاق سوخت، ماموران پلیس شهرستان بهاباد با همکاری پلیس امنیت اقتصادی استان یزد کنترل کامیون های نفتکش را مدنظر قرار دادند.

وی افزود: ماموران به یک دستگاه نفتکش "اسکانیا" مشکوک و آن را متوقف و مورد بازرسی قرار داده و 22 هزار لیتر گازوئیل قاچاق را کشف کردند. فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: در این خصوص یک متهم که قصد انتقال این محموله سوختی از مرکز کشور به شهرهای جنوبی را داشت دستگیر شد.

سردار بهدانی فرد یادآور شد: قاچاقچی سوخت به مراجع قانونی معرفی و محموله کشف شده تحویل شرکت نفت استان یزد شد.

بازگرداندن 668 میلیون ریال وجه کلاهبرداری شده به حساب مالباختگان در بافق

فرمانده انتظامی شهرستان بافق از بازگرداندن مبلغ 668 میلیون ریال وجه کلاهبرداری شده از 7 نفر توسط پلیس فتای شهرستان خبر داد.

سرهنگ "شهرام طولابی نژاد" فرمانده انتظامی بافق گفت: در پی مراجعه چند شهروند به پلیس فتا و اعلام اینکه افرادی ناشناس در فضای مجازی آنان را فریب داده و مبالغی را از آنها کلاهبرداری کرده اند، رسیدگی به موضوع در دستورکار مأموران پلیس فتا قرار گرفت. وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی متوجه شدند کلاهبرداران پس از تبلیغ کالا و دریافت وجه ازمشتریان هیچ گونه کالایی را برای آنان ارسال نمی کنند.

سرهنگ طولابی نژاد با بیان اینکه کلاهبرداران با این شیوه 668 میلیون ریال از شکات کلاهبرداری کرده اند گفت: با تلاشهای صورت گرفته توسط پلیس و هماهنگی با مقام قضائی، کلاهبرداران شناسایی و مبالغ کلاهبرداری شده به حساب مالباختگان استرداد شد و پرونده جهت سیرمراحل قانونی به دادسرا ارسال شد. فرمانده انتظامی بافق در پایان با بیان نکات ایمنی از شهروندان خواست: با افزایش سطح معلومات و آگاهی های خود در خصوص روش های پیشگیری از کلاهبرداری در فضای مجازی در دام افراد کلاهبردار و درگاه های خرید اینترنتی جعلی گرفتار نشوند.

دستگیری سارقان سیم و کابل برق توسط ماموران کلانتری 16

جانشین انتظامی استان گفت: ماموران کلانتری 16 "امامشهر" سارقان سیم و کابل برق را با 40 فقره سرقت دستگیر کردند.

سرهنگ "منوچهر نصیری" درباره این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق شبکه هوایی، بررسی موضوع در دستور کار مأموران کلانتری 16 شهرستان یزد قرار گرفت

. وی ادامه داد: ماموران با کار گسترده اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی 4 سارق را شناسایی و پس از اخذ مجوز قضائی آنها را در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

جانشین انتظامی استان یزد اظهار کرد: متهمان در بازجویی های پلیسی به 40 فقره سرقت سیم و کابل برق شبکه هوایی اعتراف و به همراه پرونده تشکیل شده به دادسرا معرفی شدند. وی در خاتمه ضمن اشاره به توقیف 3 دستگاه خودرو از سارقان و همچنین دستگیری مالخر این سرقت ها، افزود همکاری و همراهی همه دستگاه ها و سازمان ها با پلیس در پیشگیری از بروز جرایم بسیار مهم و اثرگذار است.

کشف حشیش در بهاباد

فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد از کشف 5کیلوگرم حشیش خبر داد.

سرگرد حبیب عباسی اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران مواد مخدر مبنی بر فعالیت شخصی در خصوص عرضه موادمخدر رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت. وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی منزل متهم شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم را به عمل آوردند. سرگرد عباسی خاطرنشان کرد: در بازرسی های انجام شده 5کیلوگرم ماده مخدر از نوع حشیش کشف و چهار نفر نیز در این رابطه دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

کوله بر تریاک در یزد دستگیر شد

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان از کشف 31 کیلوگرم تریاک و دستگیری یک متهم در عملیات مأموران یگان تکاوری شهید "شاهدی" خبر داد

. سرهنگ "علیرضا افخمی" بیان داشت: عوامل یگان تکاوری شهید شاهدی حین گشت زنی در بیابان ها به فردی که یک کوله پشتی را حمل می کرد و به طرز مشکوکی در حال حرکت بود مظنون و جهت بررسی وارد عمل شدند.

وی افزود: فرد مذکور بدون توجه به دستور ایست مأموران اقدام به فرار کرده که با هوشیاری و اقدام به موقع عوامل متهم دستگیر و در بازرسی از کوله پشتی مقدار 31 کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدرهمواره و با جدیت توسط ماموران خستگی ناپذیر پلیس دنبال می شود و به شهروندان توصیه می کنیم هر گونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

محموله تریاک در ایستگاه شهید مدنی یزد

فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید "مدنی" 98 کیلو و 500گرم تریاک را کشف کردند.

سردار "عباسعلی بهدانی فرد"گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید "مدنی" یزد هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیونت"ایسوزو" مشکوک شده و آن را مورد بازرسی قرار دادند. وی افزود: ماموران در بازرسی انجام شده 98 کیلو و 500گرم موادمخدر از نوع تریاک که داخل خودرو جاساز شده بود را کشف و یک متهم را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه این محموله از جنوب کشور به مقصد شهرهای شمالی بارگیری شده بود تصریح کرد: قاچاقچی دستگیر شده روانه دادسرا شد

دستگیری سارق خودرو در یزد

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری سارق خودرو در یزد خبر داد.

سرهنگ"محمدرضا حناساب" درباره این خبر اظهار داشت: در راستای وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهر یزد ماموران پلیس آگاهی استان، گشت زنی های مستمر و هدفمند در محلات مختلف را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس پس از انجام تحقیقات موفق به شناسایی محل اختفای سارق حرفه ای خودرو شدند که پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه سارق را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد ضمن اشاره به تشکیل پرونده قضائی برای سارق خودرو و معرفی آن به دادسرا خاطرنشان کرد: شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی در پیشگیری از سرقت و غیره هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری 13 توزیع کننده مواد مخدر در یزد

فرمانده انتظامی شهرستان یزد از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهر که حاصل آن کشف 2 کیلوگرم انواع موادمخدر و دستگیری 13 توزیع کننده بود خبر داد.

سرهنگ "سعیدزینلی" گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی مردم، مأموران پلیس شهرستان یزد ، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز را در شهر یزد اجراء کردند.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح 2 کیلو 189گرم انواع موادمخدر نیز کشف و 13 توزیع کننده نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد با اشاره به رضایتمندی مردم از اجرای این طرح از همکاری صمیمانه مردم تشکر کرد و گفت: چنین طرح های امنیتی ادامه خواهد داشت و شهروندان می توانند در صورت اطلاع ازهرگونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع موادمخدر مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

کشف 5 کیلوگرم تریاک در یزد

فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: ماموران انتظامی کلانتری 17 رزمندگان یزد در عملیاتی 2 توزیع کننده موادمخدر را دستگیر و 5 کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

سرهنگ "سعیدزینلی" گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر توزیع موادمخدر در شهر بررسی این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 17 رزمندگان یزد قرار گرفت

. وی ادامه داد: ماموران پلیس پس از انجام تحقیقات موفق به شناسایی عاملان توزیع موادمخدر شدند که با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه 2 توزیع کننده مرگ را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد اظهار داشت: ماموران انتظامی در بازرسی از محل موفق به کشف 5 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک شدند

. سرهنگ زینلی در پایان ضمن اشاره به تشکیل پرونده قضائی برای سوداگران مرگ و تحویل آنان به دادسرا گفت: اقدامات قاچاقچیان در این استان به هرگز از چشمان تیز بین پلیس دور نخواهد ماند.

سید محمد جواد عرفانفر

 

 قاچاقچی سوخت ناکام ماند ،  سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان

https://www.asianews.ir/u/94l
اخبار مرتبط
​یزد - فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه سواری مگان و کشف 120 کیلو و750 گرم تریاک در محور کرمان - یزد خبر داد
یزد - فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران ایستگاه بازرسی ساغند اردکان با همکاری ماموران یگان تکاوری 119 یزد در حین کنترل خودروهای عبوری در محور اردکان به طبس هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری پژو مشکوک شده و آن را مورد بازرسی قرار دادند
یزد - استاندار گفت: انتظامی و پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد از موفق ترین پلیس های کشور است
یزد - فرمانده انتظامی شهرستان از متلاشی شدن باند سارقین خودرو و کشف 6 فقره سرقت توسط ماموران کلانتری11 خبر داد
یزد - فرمانده انتظامی استان گفت: با کار مشترک اطلاعاتی پلیس یزد و گلستان، 730 کیلوگرم شیشه کشف شد
یزد - رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان گفت : از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون ۱۶۲۲ مورد مراسم ملی و مذهبی در سطح فرماندهی انتظامی استان برگزار شده است
یزد - عاملان شرارت و ناامنی دستگیر شدند
یزد - جانشین فرمانده انتظامی شهرستان از کشف 21 دستگاه موتورسیکلت سرقتی در شهرستان یزد خبر داد
​ یزد - رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان از پلمب 6 بنگاه اتومبیل در شهر یزد خبر داد
یزد - فرمانده انتظامی استان یزد با تبریک روز خبرنگار از خبرنگاران پلیس تقدیر نمود
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید