صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۸ دی ۱۴۰۱ / ۱۵:۱۲
کد خبر: 13119
گزارشگر: 213
۱۲۳۰
۰
۰
۲
تحلیل واشنگتن‌پست از انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده

حضور یک رقیب جدی برای ترامپ در انتخابات 2024/وعده بزرگ نامزد ریاست جمهوری آمریکا چیست؟

حضور یک رقیب جدی برای ترامپ در انتخابات 2024/وعده بزرگ نامزد ریاست جمهوری آمریکا چیست؟
واشنگتن‌پست در یک تحلیل نوشت که ترامپ با یک رقیب جدی در اوج و در نسبت با رقیبان درجه دو قرار دارد.

به گزارش آسیانیوز، روزنامه واشنگتن‌پست در دومین تحلیل خود از گزینه‌های موجود در حزب جمهوری‌خواه برای رقابت‌های انتخاباتی سال ۲۰۲۴، لیستی از ۱۰ کاندیدای احتمالی برتر این حزب تهیه کرده و نقاط ضعف و قدرت هر یک را ذکر کرده است.

-----------------

بیشتر بخوانید

جو بایدن خجالت بکش!+ویدیو
------------------------------------------------------------

دونالد ترامپ و ران دسنتس در اوج خود قرار دارند، اما نمی‌دانیم که آیا کاندیداهای درجه‌ دو نیز در میدان رقابت هستند یا خیر. بسیاری از جمهوری‌خواهان نه تنها شانس خود در مقابل ترامپ را ارزیابی می‌کنند، بلکه منتظر هستند تا ببیند دسنتس چه می‌کند؛ تا مبادا بعد از شروع به کارزار انتخاباتی، بلافاصله تحت‌الشعاع این دو قرار بگیرند.


به نقل از اقتصاد نیوز اگر جمهوری‌خواهان رده‌پایین‌تر، بخواهند جلوی سلطان ترامپ دربیایند، حداقل کمی وسوسه‌انگیز می‌شوند تا ببینند تصمیم ترامپ چقدر برای ریاست‌جمهوری جدی است. برخی مانور می‌دهند و احتمال حضورشان را رد نمی‌کنند. اما تا زمانی که رسماً اعلام نکنند، وارد رقابت نخواهند شد.

--------------

بیشتر بخوانید:

دونالد ترامپ رییس جمهور بعدی آمریکا است!

---------------------------------------------

بنابراین، اوضاع حزب جمهوری‌خواه برای دورنمای انتخابات ۲۰۲۴ چیست؟ ۱۰ نامزد هستند که بیشترین احتمال را برای حضور دارند. این لیست، میزان احتمال شرکت افراد و شانس برنده‌شدن آن‌ها را در نظر می‌گیرد.

در مقابل، دونالد ترامپ برای فروش ان‌اف‌تی‌های خود (NFT) ، وعده یک «خبر بزرگ» می‌دهد و مشغول پست گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی است. او به تازگی اولین رویداد کمپین عمومی واقعی خود را در این ماه در کارولینای جنوبی را اعلام کرد. پس بقیه کجا هستند؟ اگر از تاریخ کمک بگیریم، مدعیان باید از چند هفته یا چند ماه آینده برنامه‌های خود را اعلام کنند. وقتی یکی وارد شود، سد می‌شکند.

به نوشته واشنگتن‌پست ، اما تاریخ ممکن است نقشه خوبی برای رقابت‌های ۲۰۲۴ نباشد. زیرا داینامیک کاملاً متفاوتی را به همراه دارد. از یک سو، ترامپ بیش از همیشه در برابر به چالش کشیده‌شدن آسیب‌پذیر است . اما او هم‌چنان ترامپ است. اساساً هیچ کس به جز ران دسنتس، فرماندار فلوریدا توان مقابله با او را ندارد./

https://www.asianews.ir/u/94v
اخبار مرتبط
یک تحلیلگر مسائل بین‌الملل گفت: در حالی که در دوران ترامپ شاهد بودیم که اروپا برای اجرایی کردن مکانیسم ماشه مقاومت کرد، بعد از جنگ اوکراین تنش در روابط ایران و اتحادیه اروپا بیشتر شد.
دیمیتری مدودوف، رییس جمهور پیشین روسیه پیش‌بینی کرده است که ایلان ماسک در سال جدید میلادی رییس‌جمهور آمریکا می شود.
روزنامه دیلی میل نوشت: ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر، پس از آنکه اسناد این شرکت مبنی بر سانسور اخبار مربوط به لپ‌تاپ هانتر بایدن (فرزند جو بایدن) را منتشر کرد، در اسپیس توییتر با سوالی درباره امنیت جانی‌اش مواجه شد.
ماموران اف‌بی‌آی دوشنبه شب وارد اقامتگاه مار-آ-لاگو شدند، جایی که آقای ترامپ و همسرش، ملانیا، اکثر اوقات خود را پس از پایان دوره ریاست جمهوری در آن سپری کرده‌اند.
دونالد ترامپ در سخنرانی‌ خود در فلوریدا به آمریکایی ها و هوادارانش وعده هایی داد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید