صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۲۹ دی ۱۴۰۱ / ۰۱:۵۵
کد خبر: 13124
گزارشگر: 213
۷۵۲
۰
۰
۱
در یک توییت

وزیر خارجه اوکراین خواستار تحریم ایران شد

وزیر خارجه اوکراین خواستار تحریم ایران شد
وزیر خارجه اوکراین در توییتی خواستار اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران شد.
به گزارش آسیانیوز، دمیترو کولبا، وزیر خارجه اوکراین روز چهارشنبه در توییتی نوشت: پیشنهاد مجارستان برای رفع تحریم 9 تن از اطرافیان پوتین غیرقابل قبول است. در عوض، دهمین بسته تحریمی اتحادیه اروپا باید روسیه و جنگ‌افروزی آن را شدیدتر مورد هدف قرار دهد.

به گزارش ایسنا او افزود: باید تحریم‌های شدیدی علیه صنایع پهپادی-موشکی، اشخاص، بخش انرژی، بانک‌ها، رسانه‌ها و ارتباطات و اطلاعات وضع شود. همچنین تحریم‌های جدید نیز باید علیه ایران اعمال شود./
https://www.asianews.ir/u/951
اخبار مرتبط
گزارش جهانى ریسک ٢٠٢٣، ۱۰ ریسک اول پیش بینى شده در دوره هاى دو و ۱۰ ساله را به ترتیب زیر اولویت بندى کرده است.
روسیه و بلاروس رزمایش‌های مشترک نیروی هوایی را در شرایطی آغاز کرده‌اند که نگرانی‌ها از اینکه مسکو در حال فشار آوردن به بلاروس برای پیوستن به جنگ اوکراین بوده، افزایش یافته است.
نشریه اکونومیست ۱۰ موضوع مهم سال ۲۰۲۳ را اعلام کرده است.
یک تحلیلگر مسائل بین‌الملل گفت: در حالی که در دوران ترامپ شاهد بودیم که اروپا برای اجرایی کردن مکانیسم ماشه مقاومت کرد، بعد از جنگ اوکراین تنش در روابط ایران و اتحادیه اروپا بیشتر شد.
یک سناتور روس درباره ارسال خودروهای جنگی پیاده نظام فرانسه به اوکراین مقدمه‌ جنگ درگیری مستقیم بین روسیه و ناتو موضوعاتی را بیان کرد.
در حالی که قیمت انرژی، اقتصاد و کمبود مواد غذایی در جهان، تماماً وابسته به سرانجام جنگ اوکراین و روسیه خواهد بود؛براساس پیش بینی «تام استندیج» به بن بست رسیدن جنگ این دو کشور محتمل است.
سخنگوی کاخ سفید روز چهارشنبه گفت: ما شاهد تعمیق روابط دفاعی میان ایران و روسیه هستیم و این مسئله نگران‌کننده است.
لاوروف، وزیر خارجه روسیه با اشاره به کتاب «پایان تاریخ و آخرین انسان» اثر فرانسیس فوکویاما، دانشمند آمریکایی، مدعی شد که سیاستی را با هدف ایجاد «پایان تاریخ» در حال دنبال شدن است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید