صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
جمعه / ۳۰ دی ۱۴۰۱ / ۰۹:۰۸
کد خبر: 13142
گزارشگر: 213
۸۴۳
۰
۰
۴
وعده جدید ایرانخودرو

خرید دناپلاس با قیمت مناسب/خبر خوب ایران خودرو

خرید دناپلاس با قیمت مناسب/خبر خوب ایران خودرو
دوشنبه گذشته (۲۶ دی ماه) ۱۰ هزار دستگاه دناپلاس دستی در بستر بورس کالا با قیمت ۳۸۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معاملات شد.
به گزارش آسیانیوز، گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای ضمن‌ تاکید بر ایفای تعهدات به‌موقع عرضه اخیر این گروه صنعتی در بورس کالا (۱۰ هزار دستگاه دناپلاس دستی)، اعلام کرده است که تعهدات دناپلاس دستی بورس کالایی به موقع و حتی زودتر تحویل می‌شود.

دوشنبه هفته‌ای که گذشت (۲۶ دی ماه) ۱۰ هزار دستگاه دناپلاس دستی در بستر بورس کالا با قیمت ۳۸۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معاملات شد.

به گزارش ایسنا، این در حالی است که موعد تحویل این خودروهای دناپلاس دستی سفید که برای اولین بار در بورس کالا عرضه شده‌اند، روز ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ درب انبار کارخانه اعلام شده بود، حال گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای از تحویل به‌موقع این خودروها خبر داده است.

در این اطلاعیه آمده است:

''در پی انتشار اخبار نادرست در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر تاخیر در تحویل دناپلاس‌های عرضه شده در بورس کالا، تاکید می‌شود این موضوع صحت نداشته و تمامی تعهدات در موعد مقرر انجام خواهد شد.

شرکت ایران‌خودرو در تحویل تمامی تعهدات ایجاد شده از طریق بورس کالا به موقع عمل کرده و حتی زودتر از موعد نیز خودروها تحویل خریداران شده است؛ تحویل خودروهای دنا پلاس‌هایی که اخیرا به تعداد ۱۰ هزار دستگاه عرضه شده نیز به‌زودی آغاز خواهد شد و تا پیش از پایان اسفند ماه امسال، همه تعهدات این خودرو طبق موعد تعیین شده‌ تحویل خواهند شد.''

ایران‌خودرو در رابطه با اخبار نادرستی که در اطلاعیه خود به آن اشاره داشته، اعلام کرده است: ''در روز گذشته (پنجشنبه) متن یکی از قراردادهای مشتریان که موعد تحویل آن به علت اشتباه‌ِ اپراتور سیستم، ۹۵ روزه درج شده در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست شده است؛ با توجه به اینکه فروش در بورس کالا تجربه جدید در عرضه محصولات است، پس از دریافت اطلاعات از بورس کالا و در حین ورود اطلاعات به سیستم ایران‌خودرو، خطای اپراتور منجربه درج اطلاعات نادرست موعد تحویل محصول شده است.''

یادآوری می‌شود که در آذر ماه امسال نیز، گروه صنعتی ایران‌خودرو، تاکید و اعلام کرده بود که به دنبال برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، برای خودروهای عرضه شده در بورس کالا امکان تحویل زودتر از موعد تعیین شده فراهم است./

https://www.asianews.ir/u/95h
اخبار مرتبط
در آخرین طرح فروش ایران خودرو نزدیک به ۳۵۲ هزار نفر بعد از ثبت نام انصراف دادند.
مراسم قرعه‌کشی ۴ محصول ایران خودرو برای سه گروه متقاضی عادی، طرح مادران و خودروهای فرسوده امروز برگزار می‌شود و بر اساس آمار، بیش از ۱۱ میلیون نفر در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.
آنگونه که روابط عمومی ایران خودرو اعلام کرده است زمان قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو به روز سه شنبه 27 دی ماه موکول شده است؛ البته با یک شرط!
برنامه فروش فوق‌العاده چهار محصول ایران خودرو به مدت یک روز تمدید شده و تا چهارشنبه این هفته ادامه خواهد داشت.
قرعه کشی خودرو ادامه دارد و متقاضیان طرح ویژه فروش ایران خودرو می‌توانند در موعد مقرر با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.
واردات خودرو به کشور در صورت تحقق می‌تواند حتی بر بازار و قیمت خودروهای گران‌قیمت نیز تاثیرگذار باشد، اما نخست باید دید این خودروها با چه قیمتی عرضه می‌شوند؟
در حالی که هفته گذشته فروش فوق ‌العاده ایران خودرو؛ از سوم تا ششم آذر ماه همراه با قرعه کشی انجام شد، از روز گذشته مسایلی پیرامون تقلب در نتایج این قرعه کشی مطرح شده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید