صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۱ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۱:۳۵
کد خبر: 13153
گزارشگر: 213
۶۴۸
۱
۰
۳
هزینه کارت بنزین المثنی

قیمت دریافت کارت سوخت نجومی شد

قیمت دریافت کارت سوخت نجومی شد
درحالی که تاکنون هزینه صدور کارت سوخت که در زمان ثبت درخواست کارت سوخت المثنی، از متقاضیان دریافت می شد، ۱۰ هزار تومان بود، حالا این هزینه چندین برابر شده است.

به گزارش آسیانیوز، قیمت صدور کارت سوخت اعلام شد.

درحالی که تاکنون هزینه صدور کارت سوخت که در زمان ثبت درخواست کارت سوخت المثنی، از متقاضیان دریافت می شد، ۱۰ هزار تومان بود، این هزینه اخیرا به ۱۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.

به گزارش تسنیم، با وجود آنکه تاکنون بیش از دوبرابر تعداد خودروها و موتورسیکلت‌های کشور کارت سوخت صادر شده، باز هم روزانه درخواست‌های جدید صدور کارت سوخت المثنی در مراکز پلیس 10+ ثبت می‌شود.

-----------

بیشتر بخوانید

علت کاهش سهمیه بنزین در کارت سوخت/افزایش قیمت در راه است؟

-----------------------------------------

افرادی که به هر علت کارت سوخت وسیله نقلیه خود را دراختیار ندارند و یا مفقود شده، می‌توانند تقاضای خود را مبنی بر صدور کارت سوخت المثنی ثبت کنند.

درحالی که تاکنون هزینه صدور کارت سوخت که در زمان ثبت درخواست کارت سوخت المثنی، از متقاضیان دریافت می شد، 10 هزار تومان بود، این هزینه اخیرا به 100 هزار تومان افزایش یافته است.

در وبسایت‌رسمی درگاه خدمات الکترونیک انتظامی در این خصوص آمده : “تعرفه این خدمت (صدور المثنی کارت سوخت) مبلغ 1,000,000 ریال (صدهزارتومان) می‌باشد که از طریق دستگاه‌های کارت خوان موجود در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی دریافت می‌شود.”/

https://www.asianews.ir/u/95s
اخبار مرتبط
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی گفت: باید مصرف را مدیریت کنیم و در این زمینه علاوه بر اصلاح الگوی مصرف باید سیستم خودروها نیز تغییر کند.
مدیر عامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی گفت: در حال حاضر هم در حوزه بنزین و هم نفت‌گاز تولید و مصرف متوازن نیست، 102 میلیون لیتر در روز تولید بنزین و 103.2 میلیون لیتر مصرف می‌کنیم.
تشکیل صف‌های طولانی پمپ بنزین از روز گذشته، حکایت از آن داشت که تعدادی از جایگاه‌های سوخت از شب گذشته بنزینی عرضه نمی‌کنند.
آلارم مازوت‌‌‌سوزی در اطراف تهران به صدا درآمد.
در حالی که زمزمه گرانی بنزین در برخی اخبار وجود دارد، امروز گفته شد که سهمیه بنزین ۳۰۰۰ تومانی در کارت‌های سوخت شخصی از ۲۵۰ لیتر در ماه به ۱۵۰ لیتر در ماه در سراسر کشور کاهش یافت.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
محمد
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
0
0
0

سلام.من امروز رفتم ۱۷۷هزار تومن جهت صدور کارت بنزین ازم گرفتن ۷۷هزار جهت گرفتن عکس واثر انگشت بود واقعاً دارن ازمردم سرکیسه می کن کسی هم نمی دانه چرا


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید