صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۱ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۶:۱۴
کد خبر: 13156
گزارشگر: 213
۲۹۸۷
۰
۳
۵
انتشار تصاویر هولناک از مرده شورخانه

جنجال دیگر فیلم مخفیانه از غسالخانه تهران+ویدئو

جنجال دیگر فیلم مخفیانه از غسالخانه تهران+ویدئو
بار دیگر یک فیلم مخفی همراه با تصاویری تکان دهنده از غسالخانه تهران منتشر شده است.

به گزارش آسیانیوز، فیلم مخفی از غسالخانه بهشت زهرای تهران همه را تحت تاثیر خود قرار داد.

در این فیلم به صورت مخفیانه و به بهانه کمبود نیرو در غسالخانه بهشت زهرا ، از رهگذران درخواست می‌شود تا لباس‌های غسالی را بپوشند و اجساد را بشویند.

 


در این میان برخی از افراد ترس این کار را داشته و قبول نمی‌کردند که یک لحظه در جایگاه غسال بهشت زهرا قرار بگیرند، اما برخی از افراد هم موافقت کرده و تمایل نشان دادند تا این کار را انجام دهند و همچنین علاقه‌مند به تجربه کردن این کار نسبتا سخت بودند.

هدف تولید این برنامه ادای احترام به جامعه زحمتکش و محترم غسال و تکریم و قدردانی از این قشر زحمتکش است.(رکنا و صدا و سیما)


https://www.asianews.ir/u/95v
اخبار مرتبط
تصاویری از پیدا شدن گرگ در خیابان های خلخال بعد از ارش سنگین برف منتشر شده است.
هوش مصنوعی به زودی مناسبات جهان را تغییر می دهد؛ این در حالی است که مردم در مورد اینکه این پدیده چگونه بر جامعه ما تأثیر می‌‌گذارد، اطلاعاتی ندارند.
در سالگرد غرق شدن نفتکش سانچی برخی خانواده ها هنوز امید به بازگشت دارند؛ این در حالی است که بنا بر ادعای برخی گزارش ها و مستندات، مرگ خدمه سانچی تایید نشده است و آمریکایی ها 84 فایل محرمانه در این باره در اختیار دارند!
سوفیا اوریستا، خواننده گروه کاور کن نیویورکی به نام Brass Against، هنگام اجرای برنامه در جشنواره Welcome to Rockville ناگهان رو به جمعیت گفت که باید خود را راحت (ادرار کند) کند و این اقدام مستهجن را انجام داد!
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید