صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۱ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۸:۰۱
کد خبر: 13157
گزارشگر: 213
۱۵۳۷
۳
۰
۳
خبر مهم مدیر عملیات ایران خودرو درباره طرح فروش فوری

شروط مهم ایران خودرو برای شرکت در قرعه کشی‌

شروط مهم ایران خودرو برای شرکت در قرعه کشی‌
مدیر عملیات فروش ایران خودرو گفت: با دریافت مجوزهای لازم در ثبت نام‌های بعدی تنها کسانی می توانند شرکت کنند که دارای شرایطی باشند.

به گزارش آسیانیوز، مدیر عملیات فروش ایران خودرو با اشاره به تعداد بالای شرکت کنندگان در طرح فروش محصولات این شرکت گفت: تلاش می‌کنیم با دریافت مجوزهای لازم در ثبت نام‌های بعدی تنها کسانی بتوانند شرکت کنند که وجه خودرو در حساب هایشان موجود است و از طریق بانک مسدود می‌شود.

محصولات ایران خودرو
کیوان پناهی با بیان این که در طرح فروش فوق العاده ۴ محصول ایران خودرو، ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر ثبت نام کردند، افزود: در این مرحله ۲۱ هزار دستگاه خودرو عرضه شد که ۵۰ درصد به طرح جوانی جمعیت و ۵۰ درصد هم به مشتریان عادی اختصاص یافت.

-----------

بیشتر بخوانید

علت انصراف از طرح فروش فوق العاده خودرو

---------------------------------

مدیر عملیات فروش ایران خودرو افزود: در این دوره ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر ثبت نام کردند که با توجه به تعداد خودروهای عرضه شده درصد برنده شدن را برای متقاضیان پایین می‌آورد.

وی اضافه کرد: تلاش می‌کنیم با دریافت مجوزهای لازم در ثبت نام‌های بعدی تنها کسانی بتوانند شرکت کنند که وجه خودرو در حساب هایشان موجود است و از طریق بانک مسدود می‌شود.

پناهی ادامه داد: در میان خودروهای عرضه شده نظیر پژو پارس، سورن و رانا، خودروی پژو پارس با بیشترین استقبال از سوی متقاضیان مواجه شد.

مدیر عملیات فروش ایران خودرو گفت: به دلیل مشکلات اینترنت در هفته گذشته و مشکلاتی که برای متقاضیان پیش آمد ما هم زمان ثبت نام را تمدید کردیم.

وی افزود: اعلام نتایج هم معمولا ۴۸ ساعت طول می‌کشد تا شرایط ثبت نام کنندگان مبنی بر داشتن گواهی نامه و پلاک فعال بررسی شود و امروز شنبه اول بهمن ماه اسامی برندگان اعلام شد و پیامک هم برای برندگان ارسال خواهد شد.

پناهی گفت: تمامی خودروهای تولیدی ایران خودرو هم در بورس عرضه می‌شود و هم به صورت عادی عرضه می‌شوند.(همشهری آنلاین)


پروانه توکلی
https://www.asianews.ir/u/95w
اخبار مرتبط
نتایج قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده 4 محصول ایران خودرو امروز منتشر شد.
مراسم قرعه‌کشی 4 محصول ایران خودرو برای سه گروه متقاضی برگزار شد و بر اساس آمار، حدود 10 میلیون نفر در این طرح ثبت نام کردند.
در آخرین طرح فروش ایران خودرو نزدیک به ۳۵۲ هزار نفر بعد از ثبت نام انصراف دادند.
مراسم قرعه‌کشی ۴ محصول ایران خودرو برای سه گروه متقاضی عادی، طرح مادران و خودروهای فرسوده امروز برگزار می‌شود و بر اساس آمار، بیش از ۱۱ میلیون نفر در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.
آنگونه که روابط عمومی ایران خودرو اعلام کرده است زمان قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو به روز سه شنبه 27 دی ماه موکول شده است؛ البته با یک شرط!
برنامه فروش فوق‌العاده چهار محصول ایران خودرو به مدت یک روز تمدید شده و تا چهارشنبه این هفته ادامه خواهد داشت.
قرعه کشی خودرو ادامه دارد و متقاضیان طرح ویژه فروش ایران خودرو می‌توانند در موعد مقرر با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.
واردات خودرو به کشور در صورت تحقق می‌تواند حتی بر بازار و قیمت خودروهای گران‌قیمت نیز تاثیرگذار باشد، اما نخست باید دید این خودروها با چه قیمتی عرضه می‌شوند؟
در حالی که هفته گذشته فروش فوق ‌العاده ایران خودرو؛ از سوم تا ششم آذر ماه همراه با قرعه کشی انجام شد، از روز گذشته مسایلی پیرامون تقلب در نتایج این قرعه کشی مطرح شده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
بدون ماشین
۱۴۰۱/۱۱/۰۱
0
0
0

آقا همش دروغه.... همش پارتی بازیه.... همش فیلمه برا ملت..... همش چرت و پرته... ای کاش یه روزی برسه که این مردم بفهمند نخریدن خودرو تحت هر شرایطی میتونه طی چند سال این کارخونه های آشغال سازی را تخته کنه. ای مردم نخرید... شمارا بخدا نخرید... چندسال تحمل کنید...

ایوب
۱۴۰۱/۱۱/۰۳
4
0
0

یعنی بی شرفی تا کجا.ما رو چی فرض کردن.دنبال این هستیم مجوز لازم رو بگیریم ک شانس هموطنان بالا بره.اولا این طرح بیچاره فقیره ک بتونه امتیازشو بفروشه.دوما اینجوری بشه قول میدم به دروغ بگن سامانه خرابه و ۱۵ الی یکماه طولش بدن ک همش سود بانکی بگیرن.اگه به فکر مردمی پول تو حساب رو با سود ماهانه ۲۵ درصد مسدود کنید .

مهران
۱۴۰۱/۱۱/۰۸
0
0
0

مایه ۲۰۶ تحویل سه ماه با ردیف قرداد ۱۳۴۶۴۳۸۴ از ایرانخودرو در برج ۴ خریدیم که الان اواسط برج ۱۱ و درحدود ۲۰۰ روز از تکمیل وجه میگذره که خودرو هنوز نیامده به رشت و هیچکس هم پاسخگو نیست و آقای خطیبی و دیگر مدیران ایرانخودرو مرتب به دروغ میگن که معوقه نداریم.چرا مشکل مارو رسانه ای نمیکنید تا دیگران هم بفهمند که اینا فقط دروغ تحویل مردم میدن.ماشینه مارو تحویل بدید بجای خودشیرینی برای بورس


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید