صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۶ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۴:۵۸
کد خبر: 13218
گزارشگر: 2
۱۱۸۸
۰
۰
۳
سوپر اپلیکیشن تاپ

خرید شارژ جایگزین پرداخت قبض تلفن و موبایل شده؟

خرید شارژ جایگزین پرداخت قبض تلفن و موبایل شده؟
حذف پرداخت قبض موبایل و قبض تلفن و جایگزین شدن خرید شارژ

در قرن اخیر یکی از مهم‌ترین ابداعات بشر تلفن بوده که نشان‌دهنده پیشرفت زیاد انسان است و زمینه افزایش رفاه را برای انسان ایجاد کرده است. همچنین با پیشرفت‌های تکنولوژی گوشی‌های موبایل هوشمند نیز طراحی شده‌اند که قابلیت‌های بالایی دارند. اما شما باید برای برقراری ارتباط از طریق تلفن همراه سیم‌کارت داشته باشید که این محصول دارای دو نوع اعتباری و دائمی است. قبض سیم‌کارت‌های دائمی همانند تلفن ثابت به‌ صورت ماهانه صادر می‌شود که شما باید آن را به‌صورت یکجا پرداخت کنید تا مانع مسدودشدن خط موبایل شوید. اما سیم‌کارت‌های اعتباری قابلیت دیگری دارند که شما برای استفاده از آن باید برای خرید شارژ اقدام کنید و دیگر نیازی به پرداخت قبوض ماهانه نیست.

 

خریدن شارژ تلفن های همراه

 

در حال حاضر در میان کاربران خریدن شارژ نسبت به پرداخت قبض موبایل رواج بیشتری پیدا کرده و نسبت به گذشته افزایش‌یافته است. تهیه شارژ از اپلیکیشن‌های مخصوص به‌صورت آنلاین استفاده از سیم‌کارت‌های اعتباری را آسان‌تر کرده و به همین دلیل محبوبیت آنها را در میان افراد افزایش داده است.

 

افزایش کاربران تلفن همراه اعتباری و استفاده از شارژ سیم‌کارت به‌جای خطوط دائمی

 

در کشور ما سه نوع اپراتور مختلف وجود دارد که در حوزه ارتباطات خدمات گسترده‌ای به کاربران ارائه می‌دهند و یکی از این خدمات مربوط به سیم‌کارت‌های اعتباری این اپراتور‌ها است. در گذشته استفاده از خط دائمی در میان کاربران رواج زیادی داشته و امروزه سیم‌کارت‌های اعتباری بیشتر موردتوجه قرار گرفته‌اند.

دلیل اصلی این موضوع مربوط به هزینه کم خرید این نوع سیم‌کارت‌ها است که شما می‌توانید آن را از دفاتر پیشخوان یا شعب منتخب هر اپراتور در شهر خودتان تهیه کنید.
همچنین شما برای خدمات ارائه شده توسط این سیم‌کارت‌ها هزینه‌های بسیار کمتری می‌پردازید و بر اساس نیازتان شارژ می‌خرید. خرید شارژ و برخورداری از خدمات اپراتور به‌اندازه نیاز می‌تواند هزینه‌های شما را کاهش دهد و از این طریق نگران زیادبودن قبض تلفن خودتان نخواهید بود.
البته خدماتی که اپراتور‌ها به خطوط اعتباری می‌دهند در مقایسه با سیم‌کارت‌های دائمی هزینه بیشتری دارند، اما کاربران به‌راحتی می‌توانند از طریق خطوط اعتباری هزینه‌های خود را کنترل کنند و بر اساس نیاز حودشان شارژ بخرند.

قبض تلفن

حذف پرداخت قبض موبایل و قبض تلفن و جایگزین شدن خرید شارژ

 

در گذشته شما برای پرداخت قبض موبایل دائمی خود باید به بانک مراجعه می‌کردید و از طریق باجه‌ها قبض خود را پرداخت می‌کردید. اما امروزه مردم می‌توانند هزینه آن را از طریق تلفن گویا یا دستگاه‌های خودپرداز بپردازند.
البته باید بدانید به دلیل هزینه‌های زیاد قبض ماهانه تلفن خیلی از افراد دیگر از خطوط دائمی استفاده نمی‌کنند و تهیه شارژ را برای برقراری ارتباط مناسب‌تر می‌دانند. خرید شارژ به کاربران کمک می‌کند تا در هزینه‌های موبایل خود صرفه‌جویی کنند و هر زمان که بخواهند از طریق گرفتن شارژ تماس بگیرند یا از اینترنت استفاده کنند.
تهیه شارژ نیز درگذشته به‌صورت کاغذی بود و در فروشگاه‌های مختلف عرضه می‌شد. اما امروز دیگر این روش بهطور کامل کنار گذاشته شده و خرید شارژ از دستگاه پوز یا خودپرداز انجام می‌شود. علاوه بر این بهدلیل افزایش کاربران خطوط اعتباری، اپلیکیشن‌های مختلفی طراحی شده‌اند که شما می‌توانید از طریق آن‌ها شارژ بخرید و از خدمات دیگر این برنامه‌ها بهره بگیرید.
در کنار این موارد می‌توانید از کد‌های آفلاین استفاده کنید که جهت خرید شارژ طراحی شده‌اند. اما با بررسی تمام این روشها، میتوان گفت استفاده از اپلکیشنها برای خرید شارژ بسیار آسان است و سریع انجام میشود.

قبض موبایل

ساده‌ترین روش برای خرید شارژ اینترنتی

 

مجموعه تاپ سوپراپلیکیشنی طراحی کرده است که کاربران می‌توانند از طریق آن خدمات مختلفی در اختیار داشته باشند. خرید شارژ اپراتور‌های مختلف تلفن همراه در این اپلیکیشن برای کاربران فراهم شده و شما می‌توانید در هر ساعت و موقعیتی از آن استفاده کنید‌.
این سرویس پرداخت برای انواع سیم‌کارت‌های ترابرد شده نیز خدمات ارائه می‌دهد. همچنین می‌توانید شارژ را به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم دریافت کنید. امکان خرید شارژ برای شمارههای دیگران نیز در این برنامه امکانپذیر است.
تمام فرایند خرید شارژ در سوپر اپلیکیشن تاپ تحت‌نظر بانک پارسیان انجام می‌شود و تراکنش ایمنی دارند؛ بنابراین، شما می‌توانید در کمتر از ۳۰ ثانیه انواع شارژ اپراتور‌ها را تهیه کنید و خدمات را با سهولت کافی در اختیار داشته باشید. این برنامه بیش از ۷۰ سرویس کاربردی دارد و جز برنامههای برتر پرداخت در سطح کشور است که هر ایرانی می‌تواند از خدمات مختلف آن بهره بگیرد.

 

نتیجه‌گیری

 

استفاده از گوشی موبایل و ارتباطات در دنیای امروز آن‌قدر گسترده بوده است که نبود آن می‌تواند زندگی انسان را مختل کند. به همین دلیل گفته می‌شود که از ابداعات و اختراعات مهم بشر می‌توان به تلفن اشاره کرد. در دنیای امروز داشتن تلفن همراه نه فقط برای ارتباط با محیط بیرون بلکه برای انجام فعالیت‌های مختلف روزمره الزامی است.
استفاده از تلفن همراه منوط به داشتن سیم‌کارت است که اپراتور‌های مختلف ایرانی انواع خطوط اعتباری و دائمی را در اختیار کاربران قرار داده‌اند که در سطح کشور میتوان آنها را خریداری کرد. در حالت کلی می‌توان گفت استفاده از خطوط اعتباری نسبت به دائمی بسیار بیشتر است. در این میان سوپر اپلیکیشن تاپ یکی از برنامه‌های بسیار کاربردی است که خدمات مختلفی برای مشتریان خود فراهم می‌کند.
شما می‌توانید از طریق برنامه تاپ به خرید شارژ یا پرداخت قبض تلفن بپردازید، برای سفر‌های خود بلیت یا هتل رزرو کنید، امکان استعلام عوارض خروج از کشور را داشته باشید و عوارض آزادراهی را به‌صورت خودکار پرداخت کنید. علاوه بر این از سایر خدمات بانکی و خودرویی نیز برخوردار خواهید بود. برای استفاده از این قابلیت‌ها فقط کافی است برنامه تاپ را نصب کنید و از امکانات آن بهره‌مند شوید.

https://www.asianews.ir/u/97k
اخبار مرتبط
وزیر نیرو - اعلام کرد: پس از شیوع ویروس کرونا جزو دستگاههایی بودیم که قبل از اینکه از ما خواسته شود، اعلام کردیم مشترکانی که برای پرداخت قبوض مشکل دارند تا پایان اردیبهشت ۹۹ برای پرداخت آن مهلت دارند، اما درخواست ما این است کسانی که مشکل ندارند، قبوض را پرداخت کنند، زیرا در غیر این صورت این صنعت، چون متکی به این منابع است تحت فشار قرار میگیرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید