صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۶:۰۳
کد خبر: 13282
گزارشگر: 213
۴۱۴
۰
۰
۲
هشدار مهم کارشناس سازمان هواشناسی

وقوع بهمن در نواحی کوهستانی/بارش های سنگین در تهران ادامه دارد

وقوع بهمن در نواحی کوهستانی/بارش های سنگین در تهران ادامه دارد
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: برای فردا بارش های سنگین را برای نواحی جنوبی و شمال شرق کشور پیش بینی می شود که موجب انسداد راه های کوهستانی و سردسیر خواهد شد.

به گزارش آسیانیوز، کارشناس سازمان هواشناسی گفت: با هشدار وقوع بهمن در ارتفاعات به کوهنوردان توصیه می شوداز صعود به این مناطق خودداری کنند.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: با هشدار وقوع بهمن در ارتفاعات به کوهنوردان توصیه می شوداز صعود به این مناطق خودداری کنند.

فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز در بیشتر مناطق کشور بارندگی رخ خواهد داد اظهار داشت: بارش ها در مناطق مرتفع به صورت برف و در مناطق گرمسیر به همراه با رعد و برق خواهد بود.

وی با صدور هشدار نارنجی برای مناطق مرکزی و غربی به علت شدت بارش ها افزود: برای فردا بارش های سنگین را برای نواحی جنوبی و شمال شرق کشور پیش بینی می شود که موجب انسداد راه های کوهستانی و سردسیر خواهد شد.

کارشناس سازمان هواشناسی با هشدار وقوع بهمن در ارتفاعات به کوهنوردان توصیه کرد از صعود به این مناطق خودداری کنند.

گودرزی با تاکید براینکه طی امروز وزش بادهای شدید در نواحی جنوب، جنوب شرق و شمال شرق کشور شاهد خواهیم بود تصریح کرد: آبهای جنوبی کشور برای امروز و فردا مواج خواهند بود.

وی با پیش بینی وضعیت جوی پایتخت خاطرنشان کرد: بارشها طی امروز و فردا ادامه خواهد داشت و از روز پنج شنبه از مقدار ابرها کاسته خواهد شد.

کارشناس سازمان هواشناسی در انتها بیان داشت: بیشینه هوای تهران امروز به ۷ درجه بالای صفر خواهد رسید./

https://www.asianews.ir/u/99b
اخبار مرتبط
رئیس هیات مدیره کانون جایگاه‌داران کشور گفت: نه‌تنها تصمیم ممنوعیت عرضه بنزین معمولی و یورو 2 چالش‌برانگیز است، بلکه حتی در زمینه بهبود هوای پاک نیز نمی‌تواند تاثیرگذار باشد.
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ورود سامانه جدید بارشی به کشور در هفته آینده و آخرین وضعیت هوای تهران خبر داد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: مدارس استان تهران در تمامی مقاطع فردا سه شنبه ۲۷ دی ماه به صورت غیر حضوری فعالیت خواهند کرد.
روز شنبه،۲۴ دی‌ماه، با ورود سامانه بارشی جدید از بعدازظهر افزایش ابرناکی و اواخر شب بارش‌های پراکنده به صورت برف در سطح استان تهران مورد انتظار است.
احتمال افزایش شاخص‌های آلودگی هوا در تهران و کرج، افزایش غلظت آلاینده‌ها، کاهش کیفیت وضع هوا در حد بسیار ناسالم برای تمام گروه‌ها وجود دارد.
معاون استاندار تهران در جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا درخصوص مدارس و دانشگاه ها طرح زوج و فرد خودروها و دیگر تمهیدات اطلاعیه ای صادر کرد.
براساس جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران مقاطع تحصیلی و دانشگاه‌ها فردا چهارشنبه 30 آذر تعطیل شدند.
در حالی که آلودگی هوای پایتخت، همچنان نفس شهر را بریده است، مدارس تهران باز هم تا آخر هفته غیرحضوری شدند و دانشگاه‌های تهران هم تا ۳شنبه مجازی هستند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید