صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۷:۴۹
کد خبر: 13284
گزارشگر: 306
۲۲۵
۰
۰
۱

توقیف 92 دستگاه وسیله نقلیه متخلف در یزد

توقیف 92 دستگاه وسیله نقلیه متخلف در یزد
یزد - فرمانده انتظامی شهرستان از توقیف 92 دستگاه وسیله نقلیه متخلف در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد

آسیانیوز / یزد ؛ سرهنگ "سعیدزینلی" گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد با وسایل نقلیه متخلف در سطح حوزه استحفاظی این فرماندهی با بکارگیری تمامی امکانات طی یک هفته به اجرا در آمد.

"زینلی" گفت: در نتیجه این طرح 25 دستگاه موتورسیکلت و 67 دستگاه خودرو متخلف توقیف و روانه پارکینگ شد که نداشتن پلاک، دستور قضایی، حرکات نمایشی، تغییر در صدای وسیله نقلیه، ایجاد مزاحمت برای شهروندان، از دلایل عمده توقیف این وسایل نقلیه بوده است.

فرماندهی انتظامی شهرستان یزد هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان برشمرد و خاطرنشان کرد شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی در پیشگیری از سرقت و غیره هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند .

دست سارق رینگ و لاستیک خودروها رو شد

 رئیس کلانتری 17 رزمندگان یزد ازدستگیری سارق رینگ و لاستیک خودرو ها با 7 فقره سرقت خبرداد سرگرد "حمید احمدی" با اعلام جزئیات این خبرگفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت رینگ و لاستیک در سطح شهر یزد مراتب در دستور کار ماموران کلانتری 17 رزمندگان قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی ماموران یک سارق در این خصوص شناسایی که طی هماهنگی قضائی و در یک عملیات غافلگیرانه به همراه مالخر دستگیر شدند

رئیس کلانتری 17 یزد خاطر نشان کرد :سارق در تحقیقات پلیس به 7فقره سرقت رینگ و لاستیک خودروها در سطح شهر یزد اعتراف کرد و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل شد.

کشف سه دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش 9 میلیارد ریال در بافق

مأموران پلیس آگاهی بافق سه دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش 9 میلیارد ریال کشف کردند

سرهنگ "شهرام طولابی نژاد" فرمانده انتظامی بافق گفت: مأموران پلیس آگاهی بافق در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با معضل شوم قاچاق، مطلع شدند 3 نفر اقدام به نگهداری سه دستگاه موتورسیکلت قاچاق کرده اند.

سرهنگ طولابی نژاد ادامه داد: بر این اساس مأموران پلیس آگاهی پس از اخذ مجوز قضایی نسبت به بازرسی از محل نگهداری موتورسیکلت اقدام و سه دستگاه موتورسیکلت قاچاق ( دو مورد 250 سی سی و یک مورد 450 سی سی) کشف کردند.

فرمانده انتظامی بافق در مجموع ارزش ریالی هر3موتورسیکلت قاچاق را 9 میلیارد ریال عنوان و خاطرنشان کرد: موتورسیکلت های مکشوفه قاچاق توقیف و به پلیس آگاهی انتقال و در این خصوص پرونده تشکیل و به مراجع ذیصلاح ارسال شد.

امروز

کشف 34 کیلوگرم تریاک در"خاتم"

جانشین انتظامی استان گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر از یک دستگاه خودرو سورای پارس 34 کیلوگرم "تریاک" کشف کردند.

سرهنگ"منوچهر نصیری" در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سورای پارس مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران پلیس پس از توقف خودرو و بازرسی از آن مقدار 34 کیلوگرم کشف کردند و یک سوداگر مرگ دستگیر شد.

جانشین انتظامی استان یزد با بیان اینکه این محموله از جنوب کشور به مقصد شهرهای شمالی بارگیری شده بود تصریح کرد: قاچاقچی دستگیر شده روانه دادسرا شد.

کشف خودرو سرقتی توسط پلیس راه یزد

رئیس پلیس راه استان از کشف خودرو سرقتی توسط ماموران پلیس راه خبر داد

سرهنگ "رحیم حاجی ده آبادی" گفت: ماموران گشت نامحسوس پلیس راه هنگام گشت زنی در محور "یزد-میبد" به یک دستگاه "پراید" مشکوک شدند.

وی افزود: طی استعلام به عمل آمده ماموران پلیس راه و بررسی های میدانی مشخص شد خودرو مسروقه است که بلافاصله تحویل عوامل انتظامی شد.

رئیس پلیس راه استان یزد اظهارکرد: ماموران پلیس راه به طور شبانه روزی و به صورت محسوس و نامحسوس کنترل محورهای مواصلاتی را مدنظر دارند.

دستبند پلیس بافق بر دست سارقان

 فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: مأموران پلیس این شهرستان 7 سارق منزل را شناسایی و دستگیر کردند.

 سرهنگ "شهرام طولابی نژاد" در تشریح جزئیات این خبر گفت: مأموران پلیس آگاهی بافق با همکاری کلانتری 11 شهدای این شهرستان در راستای اجاری طرح مبارزه با سرقت موفق به7 شناسایی سارق شدند. وی ادامه داد: کارکنان انتظامی طی هماهنگی با مقام قضایی در چندین عملیات منسجم و غافلگیرانه سارقان را در مخفگاه خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بافق اظهار کرد: این سارقان اقدام به سرقت وسایل از چهار منزل، سرقت مصالح ساختمانی، باطری خودرو و پسته نموده بودند.

طولابی نژاد ضمن اشاره به اینکه اموال سرقتی کشف شده و طی مراحل قانونی به مالباختگان تحویل شد گفت: سارقان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند.

سید محمد جواد عرفانفر

 

 توقیف 92 دستگاه وسیله نقلیه متخلف در یزد

https://www.asianews.ir/u/99e
اخبار مرتبط
​ یزد - ​فرماندار اردکان گفت: مسئولان ، والدین، مشاوران و کارشناسان باید رابطه خود را با دهه هشتادی ها نزدیک و پاسخگوی سوالات آنها باشند
در این نوشتار قصد داریم تا ضمن معرفی بهترین قالیشویی در نیشابور، خدمات و ویژگی‌های آن را بازگو می‌کنیم.
یزد - فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران پلیس در یک ماه گذشته 106 سارق را در عملیات های مختلف دستگیر کردند
یزد - فرمانده انتظامی استان، گفت: در بازرسی از یک دستگاه تریلی نفتکش، 22 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
یزد - فرمانده انتظامی استان از دستگیری 9 نفر سارق حرفه ای و کشف 102 فقره سرقت ساختمان های نیمه کاره درشهرستان یزد خبرداد
​یزد - فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه سواری مگان و کشف 120 کیلو و750 گرم تریاک در محور کرمان - یزد خبر داد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید