صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۱:۴۷
کد خبر: 13297
گزارشگر: 213
۱۴۹۸
۰
۱
۳
عرضه اولیه جدید سهام شرکت ها

ارایه سه عرضه اولیه جدید+اطلاعیه و الزامات

ارایه سه عرضه اولیه جدید+اطلاعیه و الزامات
سه عرضه اولیه به صندوق‌ها تخصیص داده شده است که فرابورس اسامی صندوق‌های سرمایه‌گذاری که در عرضه اولیه مشارکت داشته‌اند، به همراه تعداد و میانگین قیمت را در سایت خود افشا کرده است.

به گزارش آسیانیوز، سازمان بورس مدتی است عرضه‌های اولیه را به صندوق‌های سرمایه‌گذاری اختصاص می‌دهد. این اقدام با موجی از انتقادات روبرو شده است بر این مبنا که مشخص نیست کدام صندوق چه میزان سهام را با چه قیمتی در عرضه اولیه خریده است. حالا سازمان بورس برای ایجاد شفافیت، الزامات جدیدی را ابلاغ کرده است.

طبق تصمیم سازمان بورس و اوراق بهادار، بورس‌ها ملزم شدند در عرضه‌های اولیه‌ای که به سرمایه‌گذاران واجد شرایط  تخصیص داده می‌شود، اطلاعات خرید عرضه اولیه صندوق‌ها را افشا کنند.

به نقل از تجارت نیوز، بر اساس جدیدترین تصمیم سازمان بورس در راستای ایجاد شفافیت در جریان عرضه‌های اولیه، بورس‌ها ملزم شدند در عرضه‌های اولیه‌ای که به سرمایه‌گذاران واجد شرایط تخصیص داده می‌شود، اطلاعات خرید عرضه اولیه صندوق‌ها را افشا کنند.

عرضه اولیه جدید

عرضه اولیه جدید

 

 

 

 

در همین راستا و پس از این تصمیم، سه عرضه اولیه به صندوق‌ها تخصیص داده شده است که فرابورس اسامی صندوق‌های سرمایه‌گذاری که در عرضه اولیه مشارکت داشته‌اند، به همراه تعداد و میانگین قیمت را در سایت خود افشا نموده است. شفافیت سپری در مقابل فساد است./

 


https://www.asianews.ir/u/99r
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید