صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۵:۰۳
کد خبر: 13303
گزارشگر: 2
۱۷۸۰
۰
۱
۳
جدیدترین ترندهای طلا و جواهر

ترند های طلا و جواهر برای سال ۲۰۲۳

ترند های طلا و جواهر برای سال ۲۰۲۳
همه ما می‌دانیم که همانند لباس و پوشاک، مدل اکسسوری‌ها هم هر ساله عوض می‌شوند و به اصطلاح یک مدل به خصوص ترند می‌شوند که در آن سال، پر طرفدار هستند. امروز در این مقاله قرار است به سراغ ترندهای طلا و جواهر در سال 2023 برویم و با مدل‌هایی که امسال بیشتر مطرح هستند، آشنا شویم و شما را با جدیدترین ترندهای طلا و جواهر معرفی کنیم! پس تا پایان این مقاله، با سنجاق همراه باشید.

آنچه که قرار است در این مقاله مطالعه کنید:

۱- ترندهای طلا و جواهر در سال 2023
۲- گردنبند طلا – ترند سال 2023
۳- دستبند طلا – ترند سال 2023
۴- گوشواره طلا – ترند سال 2023
۵- انگشتر طلا – ترند سال 2023
۶- پاسخ به سوالات متداول
. آیا اهمیت دارد که اکسسوری‌هایی که استفاده می‌کنیم با ترند همان سال، هماهنگ باشد؟
اکسسوری‌های طلا منطبق با ترندهای سال 2023 را از کجا بخریم؟

 

ترندهای طلا و جواهر در سال ۲۰۲۳

 

چگونه ترندها مطرح می‌شوند؟ کمپانی‌ها و برندهای مطرح جهان، در ابتدای هر سال مدل‌های جدید خود را به نمایش می‌گذارند و بدین شکل، ترند آن سال را مطرح می‌کنند. امسال هم همانند همیشه، این برندها مدل‌های جدید خود را معرفی کردند و ترندهای ۲۰۲۳ را به جهان نشان دادند.
حال، به طور کلی چندین سال است که ترند دنیای طلا و جواهر، اکسسوری‌های بزرگ و درشت است؛ امسال هم این ترند حفظ شده است و در کنارش، مدل‌های جدیدی مطرح شده‌اند.

 

گردنبند طلا – ترند سال ۲۰۲۳

 

همانطور که گفتیم، ترند امسال اکسسوری‌های بزرگ و درخشان است. گردنبند طلا هم از این ترند و مد، جدا نبوده‌اند و امسال گردنبندهایی مد شده‌اند که بزرگ، زنجیر مانند و درخشان باشند. مثلاً زنجیرهای بزرگ و زیبای کارتیه امسال همانند گذشته جذاب هستند و طرفداران خاص خودش را دارند. از دیگر مدل‌های مطرح شده در سال ۲۰۲۳، انواع گردنبندهای کوتاه اما قطور هستند که همچنان همان ویژگی اصلی بزرگ بودن را حفظ کرده‌اند. زنجیر یورمن از گالری طلای سنجاق، یک گزینه مناسب برای هماهنگ بودن با ترندهای امسال است!

خرید گردنبند طلا

دستبند طلا – ترند سال ۲۰۲۳

 

دستبند طلا یکی از مهم ترین اکسسوری هایی می باشد که در داشتن استایل مناسب بسیار تاثیر دارد. دستبندهای طلا که امسال ترند شده‌اند، همان ویژگی اصلی ترندهای امسال دارند؛ یعنی بزرگ بودن و قطور بودن. دستبندهای طلا زنجیری کارتیه بسیار مطرح شده‌اند، النگوهای بزرگ و قطور با مدل‌های خاص و زیبا. به عنوان مثال، النگو چالوس از گالری طلای سنجاق، تمام خصوصیات و ویژگی‌های ترندهای امسال را دارد و زیبایی و جذابیت آن، هیچ وقت تمامی ندارد!

خرید دستبند طلا

گوشواره طلا – ترند سال ۲۰۲۳

 

انواع گوشواره‌ طلا که امسال بسیار مد شده‌اند، گوشواره‌های بلند، بزرگ، درخشان و جذاب هستند. مثلاً گوشواره طلا تابش از گالری طلای سنجاق، بسیار با ترندهای امسال هماهنگ است و جذابیت بسیار بالایی دارد که سادگی و ظرافت آن، اولین ویژگی مثبت آن خواهد بود!

 

انگشتر طلا – ترند سال ۲۰۲۳

 

انگشتر طلا همیشه جزء اصلی‌ترین اکسسوری‌ها بوده‌اند که در ترندها مطرح می‌شدند و طرفداران خاص خودشان را داشته‌اند. انگشترهای طلای مد شده در سال ۲۰۲۳ هم همان ویژگی اصلی ترندهای امسال را دارند، که بزرگ باشند و درخشان...!
انگشترهای ۱۰، ۱۱ و صدفی گالری طلای سنجاق، سه تا از انگشترهای جذاب این گالری هستند که با ترندهای امسال بسیار هماهنگ بوده و جذابیت و زیبایی منحصر به فردی را به شما هدیه می‌کنند.

خرید انگشتر طلا

پاسخ به سوالات متداول

 

. آیا اهمیت دارد که اکسسوری‌هایی که استفاده می‌کنیم با ترند همان سال، هماهنگ باشد؟ در پاسخ به این سوال، باید بگوییم بستگی دارد! یعنی به شما و علایق شما بستگی دارد. اگر شما ترندهای مطرح شده در آن سال را دوست دارید؛ می‌توانید هماهنگ با آن‌ها از اکسسوری‌های طلا و جواهر استفاده کنید و اگر نمی‌پسندید، با علایق خود اکسسوری‌هایتان را انتخاب کنید.
اکسسوری‌های طلا منطبق با ترندهای سال ۲۰۲۳ را از کجا بخریم؟ گالری طلای سنجاق، یک گالری طراحی و تولید انواع طلای دست ساز است که همیشه سعی داشته طلاهای خود را منطبق با ترندهای جهانی طراحی و تولید کند و منحصر به فرد بودن آن‌ها را هم حفظ کند.

 

کلام آخر

 

امروز و در این مقاله در مورد ترندهای طلا و جواهر در سال ۲۰۲۳ صحبت کردیم و به طور مفصل، تمام ترندهای طلا و جواهر را در بخش‌های گردنبند طلا، گوشواره طلا، دستبند طلا و انگشتر طلا برای شما شرح دادیم.

این مقاله توسط گالری طلای سنجاق طراحی و نوشته شده است، همچنین تمام عکس‌ها و محصولات معرفی شده در این مقاله، متعلق به این گالری بوده است.

https://www.asianews.ir/u/99y
اخبار مرتبط
در این مطلب میخواهیم در مورد خرید انواع انگشتر برای شما مطالبی را ارائه دهیم که قطعا می‌تواند مفید باشد. محتوایی که برای شما آماده کرده ایم، صرفا جهت راهنمایی بیشتر برای شما است. پس توصیه می‌کنیم که تا انتهای این مطلب همراه ما باشید و از مطالبی که درباره انواع انگشتر در اختیار شما قرار می‌دهیم، نهایت استفاده را ببرید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید