صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ / ۰۹:۴۳
کد خبر: 13334
گزارشگر: 213
۷۱۵۸
۲
۴
۱۲
با کشته شدن چهار نفر

جزئیات عروسی خونین خراسان رضوی+روایت تکان دهنده شاهدان درباره جانباختگان

جزئیات عروسی خونین خراسان رضوی+روایت تکان دهنده شاهدان درباره جانباختگان
ظهر دیروز در روستای باسفر خراسان عروسی یک زوج به خون کشیده شد و چهار نفر در درگیری جان باختند.

به گزارش آسیانیوز، ظهر دیروز درگیری قدیمی بین دو خانواده‌ روستای باسفر یک کشتار خونین در حسینه این روستا که از توابع شهرستان رشتخوار است به راه انداخت که تا کنون ۴ نفر کشته شده اند.

ظهر دیروز در روستای باسفر از توابع شهرستان رشتخوار خراسان رضوی یک اختلاف قدیمی باعث شد تا عروسی یک زوج که قرار بود با خوبی و خوشی زندگی خود را شروع کنند به خون کشیده شود.

رکنا نوشت درگیری از آنجا آغاز می شود که خانواده الف که یکی از اقوام نزدیک عروس و داماد بود به حضور خانواده م.ز معترض شده و می خواهند که این خانواده مجلس را ترک کنند که این اتفاق رخ نمی دهد و همه چیز در ظاهر به خیر می گذرد.

تا اینکه برای صرف ناهار، خانواده ها به حسینه روستا می روند و مقابل در ورودی، به پای مردی به نام علی از خانواده م بود، تیراندازی می شود. که همین مسئله باعث می شود خانواده م داخل حسینیه گلنگدن دو اسلحه خود را کشیده و به سمت کاظم، برادرش و محمد ح.ز که می خواستند اسلحه را از آنها بگیرند شلیک می کنند که محمد و کاظم در دم جان خود را از دست می دهند.

برادران کاظم.الف وقتی می بینند که برادرشان کشته شده است دوباره دم در رفته و یک تیر خلاص به سر علی.م.ز خالی می کنند.

در این میان حسن نیز که در حسینیه حضور داشته است تیر خورده و کشته می شود و عملا تاکنون چهار مرد به نام های محمد، علی، کاظم و حسن جان خود را از دست داده اند.

این در حالی است که به دلیل بالا بودن سطح درگیری و عدم فضای کافی برای فرار افراد طبق اخبار منتشر شده ۱۵ تن با تیر های شلیک شده آسیب دیده و هم اکنون در بیمارستان هستند.

منابع محلی در گفت و گو با خبرنگار جنایی رکنا گفتند که حتی در این مراسم، هادی خواننده مجلس عروسی نیز با وجود اینکه نقشی در درگیری ها نداشته است. یکی از گلوله های شلیک شده به کتف او برخورد کرده و هم اکنون به دلیل اینکه تیر شلیک شده به ریه او آسیب زده، شرایط خوبی ندارد.

طبق گفته اهالی، در این درگیری افراد از ۳ قبضه اسلحه کلاشینکف و یک قبضه اسلحه وینچستر ساچمه ای استفاده کرده اند و این درحالی است که اسلحه دیگری نیز در این درگیری بوده است و پلیس در حال تحقیق و کشف این اسلحه ها است.

گفتنی است بعد از ظهر همان روز، عوامل پلیس در کم ترین زمان ممکن افراد دخیل در این ماجرا را بازداشت و تحقیقات لازم ادامه دارد.

تمام دوربین های مداربسته نیز توسط پلیس جمع آوری شده تا در اختیار مراجع قضایی برای تکمیل پرونده قرار گیرد./

 


https://www.asianews.ir/u/9as
اخبار مرتبط
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ۲ سرباز در پلیس راهور شهرستان چابهار مورد حمله و تیراندازی افراد ناشناس قرار گرفتند.
رییس پلیس آگاهی البرز گفت: یک مرد ۸۴ ساله در کرج خانواده خود را به طرز جنون آمیزی به قتل رسانده است.
به بهانه دهمین سالگرد اعدام شهلا جاهد، همسر دوم ناصر محمدخانی، بازیکن معروف فوتبال تصاویر و ویدئویی از بازسازی صحنه قتل توسط وی، در قالب مستندی کوتاه منتشر شده است.
یزد - رئیس کل دادگستری استان گفت : یک نفر محکوم به قصاص نفس که نه نفر اولیاءدم داشت با همت شعبه سی و یک شورای حل اختلاف ویژه زندانیان یزد از چوبه دار رهایی یافت
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
رضا
۱۴۰۲/۰۱/۰۸
0
0
0

خانواده الف در روز عروسی به صورت غیر منتظره به مجلس با اسلحه های کلاش حمله کردند.ابتدا در دم در به پای علی م.ز تیر زده و او را زمین گیر کرده اند.سپس در سمت راست به محمد ح.ز که از انها خواسته ادامه ندهند سه تیر متوالی زده اند.سپس برادر بزرگشان کاظم ا خود را رسانده و در جلوی اسلحه حسین ا انداخته تا شاید بتواند او را از ادامه خونریزی بی گناهان باز دارد اما سهوا یا عمدا تیر از اسلحه خارج شده و به شکم کاظم ا اصابت میکند.سپس تیر خلاصی را به سر علی م.ز وارد میکنند.سپس با شلوغی کنترل از دستشان خارج میشود و به صورت تصادفی تیر خارج کردند که چندین نفر را تیری و یک بی گناه دیگر به نام حسن ع.ن نیز کشته میشود.برادرا علی م.ز اسلحه ساچمه پاش می اورد تا شاید بتواند جلودار خانواده الف شود اما نمی تواند و فرار می کند.قاتلان از حسینیه خارج میشوند و حتی در حین خروج تیر اندازی کرده و افرادی را تیری می کنند.این نمونه از به هم زدن امنیت ملی در چند سال اخیر بی سابقه بوده است.

علی
۱۴۰۲/۰۵/۲۰
0
0
0

که در تاریخ 15/11/1401 سه نفر به نامهای حسین ، رضا ، علی، اشرفی هرسه فرزند حسن وارد حسینه ( که منسوب به امام حسین ع است ) روستا شدند و مردم را به رگبار بستند که منجر به قتل 4 نفر و زخمی شدن 20 نفر شدند که مرحوم حسن علی نیا را در روز پدر جلوی پسر 10 ساله اش به رگبار بستند که سجاد هر شب کابوس می بیند این سه برادر آنقدر رعب وحشت ایجاد کردند که کسی جرات نمی کند در مورد آن روز صحبت کند در صورتی که آن روز بیش از 1000 نفر حضور داشتند حتی بعضی از زخمی ها شکایت خود را پس گرفتند و شاهدین حاضر نیستند شهادت بدهند چون از طرف خانواده این سه برادر شایعاتی بین مردم درست می کنند که اگر یک نفر از قاتلین آزاد شوند هر کس شهادت بدهد یا کاری بکند یا رضایت ندهد آنها را قتل عام می کنند بعد از آن حادثه نزدیک به 100 خانوار از روستا به شهر مهاجرت کردند آنهایی که توان مالی داشتند و ما خانوادهایی که پیگیر این قضیه هستیم از ترس این قاتلین خیمه آماده کردهایم بریم یک جایی که هیچ کس نداند کجا هستیم چون که می گویند که یک نفر از قاتلین اعتراف کرده ، در صورتی که هر سه نفر اسلحه به دست داشتند .


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید