صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۹:۴۵
کد خبر: 13342
گزارشگر: 2
۱۰۳۱
۰
۰
۱
یک آرایش کامل چه بخش‌هایی را شامل می‌شود؟

معرفی محصولات ضروری برای آرایش چشم جذاب

معرفی محصولات ضروری برای آرایش چشم جذاب
از گذشته تا به امروز افراد به دنبال راه‌هایی برای زیبا‌تر دیده شدن هستند. به همین دلیل تلاش برای تولید ابزارهایی آرایشی و محصولاتی از این قبیل صورت گرفته است. آرایش چشم یکی از مهم‌ترین بخش‌های آرایش بوده که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می‌نماید. برای داشتن چشم‌هایی زیبا باید لوازم و ابزار‌های آرایشی را به درستی انتخاب کرده و نسبت به آن‌ها شناخت کافی داشت. در این مطلب شما را با محصولات ضروری برای داشتن یک آرایش چشم زیبا آشنا می‌سازیم.

یک آرایش کامل چه بخش‌هایی را شامل می‌شود؟

 

از بخش‌های یک آرایش کامل می‌توان به زیرسازی، آرایش چشم، آرایش ابرو، آرایش صورت و آرایش لب اشاره نمود. برای داشتن یک آرایش بی‌نقص و جذاب باید دقت داشته باشید که تمامی مراحل را به طور کامل انجام می‌دهید. زیرا در صورت هرگونه نقص در یک مرحله از آرایش، سایر مراحل را تحت تاثیر قرار می‌دهد. اما در صورتی که تمامی مراحل را به درستی انجام دهید در انتها یک آرایش بی‌نقص و دلنشین را تجربه خواهید نمود. همچنین نحوه استفاده از لوازم آرایشی و انتخاب درست این ابزارها در زیباتر شدن آرایش بسیار حائز اهمیت است.
در نظر بسیاری از افراد چشم‌ها نقش بسیار مهمی در زیبایی دارند. زیرا رنگ‌های متفاوت چشم‌های افراد و تقارن آن‌ها در صورت زیبایی منحصر به فردی را برای هر شخصی بوجود می‌آورد. به همین دلیل در طی چندین سال اخیر آرایش چشم مورد توجه افراد قرار گرفته است. از سویی به هر نکته‌ای که به آرایش چشم و زیبا‌تر دیده شدن آن مربوط باشد، توجه زیادی می‌شود، زیرا تمامی توجه افراد در هنگام مواجهه شدن با دیگران چشم‌ها است. از آنجایی که چشم‌ها در زیباتر شدن آرایش نقش بسیاری دارند، محصولات ضروری برای آرایش چشم جذاب را در ادامه نام خواهیم برد.

 

معرفی لوازم آرایشی چشم

 

افراد در موقعیت‌ها و در محیط‌های گوناگون آرایش چشم‌های متفاوتی دارند. همچنین سبک و نحوه آرایش هر فرد با دیگری متفاوت است. در این قسمت از مطلب به معرفی لوازم آرایشی چشم می‌پردازیم.

 

خط چشم یا مداد چشم

 

انواع خط چشم مویی و ماژیکی و یا مداد چشم‌ها کاربردی یکسان داشته و تنها تفاوت آن‌ها در ماندگاری است. استفاده از مداد چشم آسان‌ بوده و در داخل چشم‌ها نیز می‌توان از آن استفاده نمود، اما ماندگاری کمی دارد. اما خط چشم‌های مویی و یا خط چشم‌های ماژیکی بر روی بن مژه کشیده می‌شود و ماندگاری بیش‌تری در مقایسه با سایر محصولات مشابه در بازار دارند.

 

ریمل

 

ریمل از نظر بسیاری افراد به عنوان بخش مهمی از آرایش چشم‌ها شناخته شده است. زیرا اگر شما تمامی مراحل را به طور کامل انجام داده اما مژه‌های نازک و کم حجمی داشته باشید، آرایش چشم شما ناقص جلوه داده خواهد شد. زیرا ریمل مژه‌ها را پر رنگ کرده و جلوه آراش چشم شما را چند برابر می‌کند. یکی از بهترین محصولات که می‌تواند این کار را به خوبی انجام دهد، ریمل حجم دهنده بیو است که زیبایی خارق‌العاده‌ای به چشم‌های شما خواهد بخشید.
ریمل‌ها در انواع و مدل‌های متفاوتی به بازار فروش محصولات ارائه شده‌اند و هر فرد متناسب با نوع مژه خود اقدام به انتخاب ریمل مناسب می‌نماید. از ویژگی‌ها و مدل های محبوب ریمل خوب می‌توان به مواردی همچون خشک نبودن مواد ریمل، گوله نشدن بر روی مژه و براش یکدست و با کیفت اشاره نمود.

خط چشم یا مداد چشم

پرایمر سایه

 

پرایمر محصولی جدید بوده که به عنوان زیرساز آرایش شناخته شده است. پرایمر‌ها و یا همان زیر ساز‌های آرایش در ماندگاری و زیبا‌تر دیده شدن سایه تاثیر گذار هستند. زیرا به هنگام استفاده از پرایمر بر روی پلک پشت چشم، رنگ سایه جلوه بهتر و ماندگاری بیش‌تری دارد.
برای استفاده از پرایمر ابتدا مقداری از آن را بر روی پلک پخش کرده و با پودر فیکس آن را تثبیت نمایید. سپس مقداری از سایه با رنگ دلخواه خود را انتخاب نموده و بر روی پلک پخش نمایید. چنانچه قصد دارید از یکی از بهترین پرایمرها سایه استفاده کنید، پرایمر سایه گلدن رز نمونه‌ای فوق‌العاده است.

آرایش کامل

سایه

 

اولین تصویری که از آرایش چشم به ذهن افراد خطور می‌کند، پلک‌هایی با رنگ‌های زیبا است. این رنگ‌ها بر روی پلک‌های پشت چشم بوسیله سایه چشم انجام می‌شود که امروزه تنوعی بسیار از سایه‌ها در بازارها وجود دارد.
از انواع سایه‌ها می‌توان به سایه پودری، سایه مایع و سایه مدادی اشاره نمود. سایه پودری، همانطور که از نام آن مشخص است، درون پالت‌های تکی و یا چندتایی قرار گرفته و بافتی پودری دارد. سایه مایع همچون رژ لب‌های مایع بافتی مایع و خیس دارد که تا قبل از خشک شدن آن فرصت برای حالت دادن آن وجود دارد. سایه مدادی همچون رژ‌های مدادی بوده و بافتی یکدست و تمیز را برای افراد مبتدی ایجاد می‌نماید.

 

نتیجه گیری

 

در این مطلب با محصولات ضروری برای داشتن یک آرایش بی‌نقص آشنا شدید. از آن جا که چشم‌ها تاثیر بسیاری در زیبایی افراد دارد، بهتر است از این ابزارها و محصولات آرایشی استفاده نمایید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن چشم‌های خود را بیارایید. البته تمامی این محصولات در برندهای مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند و شما می‌توانید باکیفیت‌ترین آن‌ها را از فروشگاه اینترنتی مو تن رو با بهترین قیمت خریداری نمایید.

https://www.asianews.ir/u/9b0
اخبار مرتبط
دوام و ماندگاری آرایش صورت بخصوص در مراسمات بزرگ و مهمانی‌­های رسمی برای بانوان از اهمیت ویژه­‌ای برخوردار است به همین دلیل تولیدکنندگان محصولات آرایشی، پودرهای تثبیت کننده‌­ای را برای ماندگاری بیشتر آرایش روی صورت تولید کرده‌­اند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید