صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۱:۴۲
کد خبر: 13369
گزارشگر: 2
۲۶۵۹
۰
۰
۳
از الغدیر تا منتخب ستارگان

یک موکب یک‌ تیم فوتسال

یک موکب یک‌ تیم فوتسال
فوتسال و مسکن مهر فولادشهر

مسکن مهر فولادشهر با ۱۲ محله یکی از بزرگترین پروژه های مسکن مهر کشور و به نوعی شهری جدید مابین نجف آباد و فولادشهر در استان اصفهان واقع شده،به مرور زمان و با گران شدن خرج زندگی در شهرهای قدیمی و بزرگ جمعیت زیادی به این شهر جدید وارد شده و به تبع آن سلایق،عقاید و استعدادهای مختلف از قومیت های گوناگون از ترک و عرب،لر و کرد و بلوچ و فارس را به خود می بیند،هر چند اکثریت را قوم غیور بختیاری تشکیل داده اند.
با توجه به جدید بودن این شهر امکانات رفاهی ،آموزشی ، ورزشی و... جوابگوی جمعیت این شهر نبوده و بسیاری از خانواده ها فرزندان خود را جهت شرکت در کلاس های فوق برنامه اعم از ورزشی،فرهنگی،آموزشی و... به شهرستان های دیگر مانند اصفهان،نجف آباد،فولادشهر و... میفرستند که قطعا بعد مسافت و خستگی ناشی از آن در سطح کیفی فراگیری اثر میگذارد،ضمن اینکه بسیاری قادر به پرداخت هزینه کلاس های فوق برنامه در شهرستان های دیگر نیستند.
مدتها در این فکر بودیم که از این ظرفیت بی نظیر حداقل در یک رشته حمایت و از دل این منطقه که اکثرا خانواده های ضعیف جامعه از نظر اقتصادی هستند استعدادیابی نموده و آنان را مورد حمایت قرار دهیم.
ابتدا موکبی جهت پذیرایی دهه محرم در محله فرهنگ یک راه انداخته که به توجه به اینکه این موکب توسط نوجوانان محل اداره میشد آنرا به نام موکب قاسم بن الحسن علیه السلام مزین نموده،برای تشویق خادمین این موکب سانس سالنی جهت فوتسال برای یک روز در هفته اجاره نموده و در حالی که دید تفریحی و تشویقی به این سانس سالن وجود داشت نام الغدیر را برای تیم خود انتخاب نموده و برای تیم لباس متحدالشکل تهیه نموده، چون هدفمان چیزی فراتر از یک سانس تفریحی و تشویقی بود و رسالتمان را استعداد یابی و حمایت از استعدادهای فوتبالی در خانواده های کم بضاعت و بی بضاعت قرار داده بودیم.
در این راه مهندس شاه بندری مدیریت شرکت مبتکران پترو گستر نقش جهان که یکی از جوانان نخبه کشور بوده و موفق به طراحی،ساخت و راه اندازی اولین واحد پنتان در شهر کرکوک عراق شده،به حمایت از این اقدام پرداخته و هزینه های سالن را در قالب یک حامی مالی پرداخت نمودند.

تیم فوتسال
همزمان که تحت عنوان تیم الغدیر فعالیت و اقدام به برگزاری مسابقات دوستانه با تیم های قدرتمند منطقه نموده و در اولین دوره مسابقات مینی فوتبال گرامیداشت هفته دفاع مقدس با میزبانی شهرداری شهرستان نجف آباد موفق به کسب جام اخلاق شدیم،به فکر ثبت یک موسسه ورزشی ،اخذ مجوز و فعالیت حرفه ایی با حضور بهترین کادر فنی بوده و برای این امر از طریق هیئت فوتبال زرین شهر جناب آقای مهندس کرمی اقدام به ثبت و اخذ اساسنامه یک موسسه ورزشی تحت عنوان منتخب ستارگان فولادشهر نمودیم که مراحل پایانی آن در دست اقدام است.
برای تهیه لباس ورزشی رایگان ،امکانات ورزشی ایده آل و حضور کادرفنی متخصص باز مهندس شاه بندری که همواره در کارهای خیر پیش قدم بوده و برادران لیموچی از شرکت دانش بنیان پترو صنعت تاراز،وارد عمل شده و با به عهده گرفتن بخشی از هزینه ها ما را در راستای رسالتمان که استعداد یابی و حمایت از استعداد های فوتبالی از منطقه ایی که کمترین امکانات را دارد.
ما دست از کار نمیکشیم تا از این مجموعه و این منطقه که تقریبا زیر پونز واقع شده به سطح یک فوتبال بازیکن معرفی کنیم تا ضمن رفع خستگی باقیات و صالحاتی برای خود ذخیره کرده باشیم.
در پایان از تمام مسولین شهر از جمله جناب آقای مهندس قضاوی مدیریت محترم روابط عمومی شرکت عمران فولادشهر،جناب اقای مهندس شهریاری مدیریت محترم حراست شرکت عمران فولادشهر و جناب آقای مهندس سید مهران موسوی شهردار ناحیه دو فولادشهر(مسکن مهر) که حمایت خود از فعالیت های این مجموعه را اعلام نمودند تقدیر و تشکر نموده و از خداوند منان طلب توفیق روز افزون این عزیزان را خواستاریم.


مسکن مهر فولادشهر
https://www.asianews.ir/u/9br
اخبار مرتبط
یزد - شرکت آبفای استان به مناسبت ایام ا... دهه فجر مسابقات فوتسال برگزار کرد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید