صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۲:۳۱
کد خبر: 13371
گزارشگر: 2
۴۱۷
۰
۰
۲
سنگ قیمتی

سنگ گرانیت و قیمت ارزان آن از نظر رادیان استور

سنگ گرانیت و قیمت ارزان آن از نظر رادیان استور
به گزارش آسیا نیوز؛ سنگ گرانیت سنگی طبیعی که در سرتاسر جهان استخراج می شود، گرانیت انتخاب طبیعی برای بسیاری از میزها است. در اینجا مواردی وجود دارد که باید هنگام تصمیم گیری در مورد سنگ گرانیت در نظر بگیرید.

. مقاوم در برابر خراش و لکه است، اما برای جلوگیری از لکه شدن روغن باید سالانه آب بندی شود.
بسیار مقاوم در برابر حرارت است، در اثر حرارت نمی سوزد و تغییر رنگ نمی دهد.
گرانیت بسیار بادوام است و با استفاده معمولی، به راحتی از خانه شما بیشتر خواهد ماند!
سطح گرانیت به صورت صیقلی، تراشیده (مات) و بافت در دسترس است.
گرانیت معمولاً در صورت تراشه، خراش یا لکه توسط سازنده قابل تعمیر است.
گارانتی: رامفورد استون یک ضمانت مادام العمر محدود ارائه می دهد، اما به طور کلی، گارانتی برای میزهای گرانیتی محدود به آنچه هر سازنده یا خرده فروش ارائه می دهد محدود است.
هنگام خرید کانتر سنگی حتما گارانتی آن را جویا شوید.
قیمت: گرانیت، بسته به رنگ انتخاب شده، می تواند کم هزینه ترین گزینه باشد. با این حال، قیمت گرانیت به طور گسترده ای متفاوت است و برخی از رنگ ها می توانند به بالاترین محدوده قیمت برسند.

مشاهده کنید: لیست قیمت ارزان سنگ گرانیت

 

روند رنگ در میزهای گرانیتی

میز گرانیتی آشپزخانه

ما تمایل داریم که میز سنگ طبیعی در آشپزخانه را به عنوان سنگ قیمتی در یک حلقه در نظر بگیریم. اصولاً شما در حال خرید یک جواهر بزرگ برای خانه خود هستید! بنابراین، شاید جالب باشد که توجه داشته باشیم که این روزها در مورد رنگ های محبوب چه می بینیم. صرف نظر از اینکه چه رنگی را انتخاب می کنید، مهم است که دال واقعی سنگی که در خانه شما نصب می شود را مشاهده و انتخاب کنید. تنوع زیادی در سنگ طبیعی وجود دارد که بتوان آن را بر اساس نمونه یا نمونه انتخاب کرد. میزهای گرانیتی شما یک عمر دوام خواهند داشت و باید هر روز از آنها لذت ببرید!

برای رویه های گرانیتی، سه رنگ بسیار محبوب در حال حاضر عبارتند از Delicatus، Blue Flower و Super White.

Delicatus یک گرانیت سیاه و سفید با ظاهر کلاسیک است که اغلب با سایه های خاکستری و چرخشی است. چیزی که می تواند باعث شود یک دال دلیکاتوس بسیار متفاوت به نظر برسد وجود رنگ های قرمز، کاراملی، هلویی یا زنگ زده است. بسته به اولویت و پروژه خود، می‌خواهید Delicus خود را بر اساس جذابیت رنگ‌های اضافی انتخاب کنید. رادیان استور دارای یک گالری زیبا از تصاویر آشپزخانه است که این گرانیت را با انواع کابینت و سبک آشپزخانه نشان می دهد - آن را اینجا ببینید:

گرانیت گل آبی نیز این روزها قوی‌تر می‌شود – این گرانیت خاکستری/آبی کرمی دارای پس‌زمینه سیاه/خاکستری با حوضچه‌هایی از رنگ آبی کمانی است که انتظار می‌رود. باز هم در اینجا یک گالری زیبا از این رنگ وجود دارد که در تنظیمات مختلف نشان داده شده است:

گرانیت سوپر سفید یک گرانیت محبوب با سایه های خاکستری و رگه است. برخی از مشتریان سنگ گرانیت مروارید را به دلیل افزایش دوام و مقاومت در برابر لکه، به انواع سنگ مرمر سفید برای کاربردهای آشپزخانه ترجیح می دهند.

ما شاهد نصب آن در آشپزخانه ها و همچنین کاربردهای روشویی حمام هستیم.

https://www.asianews.ir/u/9bt
اخبار مرتبط
در این مقاله قصد داریم در مورد حفظ و نگهداری سنگ سطح و کف، با استفاده از موادی مانند نانو و اپوکسی که امروزه به کفسابی نانو و کفسابی اپوکسی نیز معروف شده است صحبت کنیم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید