صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۳:۱۱
کد خبر: 13372
گزارشگر: 2
۹۵۸
۰
۰
۶
ساخت غرفه

اهمیت غرفه سازی در نمایشگاه برای کسب و کارها

اهمیت غرفه سازی در نمایشگاه برای کسب و کارها
ما در این مقاله تصمیم گرفته ایم که از اهمیت غرفه سازی نمایشگاهی برای کسب و کارها صحبت کنیم و به ابعاد مختلف آن بپردازیم.

غرفه سازی = بزرگترین فرصت تبلیغاتی صنعت شما

 

نمایشگاه ها یک فضای عالی برای کسب و کارها هستند تا بتوانند خودشان را توسعه دهند و برای افزایش درآمد خود مشتریان بالقوه جذب کنند. به همین دلیل است که شرکت کردن و غرفه سازی در نمایشگاه های تجاری یکی از بهترین روش های بازاریابی برای کسب و کارها محسوب میشود. با شرکت در نمایشگاه های مرتبط با حوزه کاری خود میتوانید آخرین دستاوردهای صنعت کاری خود را به نمایش بگذارید و شرکای بالقوه برای رشد و توسعه کسب و کارتان را پیدا کنید. با وجود اینکه غرفه سازی در نمایشگاه های مختلف مزایای زیادی دارد ولی باید به این مسئله فکر کنید که چگونه میتوانید از چنین فرصتی به بهترین شکل استفاده کنید. یکی از مهم ترین قسمت هایی که باید به آن توجه داشته باشید نحوه غرفه سازی است. به همین دلیل است که ما در این مقاله تصمیم گرفته ایم که از اهمیت غرفه سازی نمایشگاهی برای کسب و کارها صحبت کنیم و به ابعاد مختلف آن بپردازیم.

 

چرا غرفه سازی نمایشگاهی ؟

 

در همین ابتدا بصورت اجمالی به این موضوع اشاره کنیم که منظور از غرفه سازی نمایشگاهی طراحی و ساخت فضایی است که کسب و کارها و مشاغل بتوانند از این طریق خودشان را به بازدیدکنندگان و مشاغل دیگر معرفی کنند. ولی آیا تنها کاربرد غرفه سازی همین است؟ قطعا خیر. در ادامه به مزایا و اهمیت غرفه سازی نمایشگاهی اشاره میکنیم تا با دلایل مان آشنا شوید.

ساخت غرفه در نمایشگاه

۱- حضور در نمایشگاه به شما کمک میکند تا برای برندتان داستان سرایی کنید

 

داستان برند شما چیزی فراتر از تاریخچه آن است. داستان برند شما همان چیزی است که به تصویر سازی مخاطبان و مشتریان شما کمک میکند. ارائه یک تصویر ثابت و روشن درمورد برند، محصولات و خدمات خود به شما این فرصت را میدهد تا پیام های واضحی را درمورد کسب و کارتان به بازدیدکنندگان، مشتریان و کسب و کارهای دیگر ارائه دهید و به آنها کمک کنید که درک خوبی از هویت برند شما داشته باشند.

 

۲- ارتباط موثر تیم فروش با مشتریان بدون واسه

 

غرفه سازی نمایشگاهی با نکاتی که نمایندگان فروش شما به بازدیدکنندگان ارائه میدهد، باعث میشود که پیام های کلیدی و مزایای خدمات و محصولات تان به بهترین شکل به مخاطب منتقل شود. مواردی که برای فروش و بازاریابی کسب و کارتان در غرفه شما قرار میگیرد نحوه ارائه پیام تان را تقویت میکند.

 

۳- غرفه سازی نمایشگاهی فرصت های جدیدی برای رشد کسب و کارتان ایجاد میکند

 

غرفه هایی که در نمایشگاه ها ایجاد میشوند علاوه بر اینکه به شما در پیدا کردن مارکت یا بازار هدف تان کمک زیادی میکنند، باعث میشوند که بتوانید بازدیدکنندگان خود را به مشتری و بعد آنها را به مشتریان وفادار تبدیل کنید. بعلاوه شما از این طریق میتوانید مشارکت های جدیدی را برای رشد و توسعه کسب و کارتان با مشاغل دیگر ایجاد کنید. از طرف دیگر گاها پیش می آید که با تعامل و برقراری ارتباط با بازدیدکنندگان و غرفه های دیگر ایده های جدیدی را درمورد محصولات و خدمات خود پیدا کنید. توصیه ما استفاده از مشاوره بهترین های حوزه غرفه سازی برای افزایش بهروی حضور شما در نمایشگاه است ، به طور مثال شرکت غرفه سازی متدکس با تیم مجرب و بیش از ۱۰ سال تجربه می تواند فرآیند طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی شما رو تسهیل کند.

۴- معرفی محصولات و خدمات جدید در نمایشگاه

 

یکی دیگر از نکاتی که به اهمیت غرفه سازی نمایشگاهی برای کسب و کارها اشاره دارد، تسهیل در معرفی خدمات و محصولات جدید به بازار هدف تان است. غرفه های نمایشگاهی به شما این امکان را میدهند که محصولات و خدمات جدید خود را به بازدیدکنندگان نمایشگاه تجاری معرفی کنید و به سوالات آنها در این زمینه پاسخ دهید. و از آنجایی که نمایشگاه های تجاری مرتبط با صنعت کاری تان درواقع همان بازار هدف شما است و احتمال حضور مخاطبان هدف (افرادی که به احتمال زیاد به مشتری تبدیل میشوند) زیاد است، بهترین فرصت برای چنین معارفه هایی است. چنین ارائه هایی به انتقال اطلاعات مهم درمورد محصول شما کمک میکند و اطمینان حاصل میکند که بازدیدکنندگان شما درک روشنی از محصولات تان دارند.

 

۵- جایگاه سازی برند با حضور در کنار رقبا

 

در نمایشگاه های تجاری مختلف هر کسب و کاری باید بتواند با غرفه خود برجسته شود. یک غرفه نمایشگاهی با طراحی اصیل و حرفه ای به پیشبرد اهداف شرکت شما کمک بسیار زیادی میکند. غرفه سازی نمایشگاهی به شما کمک میکند تا راحتر به سوالات چرا و چگونه بازدیدکنندگان و مشتریان خود پاسخ بدهید. و این یعنی میتوانید جایگاه خود را در ذهن آنها به خوبی ثبت کنید. پیش از اقدام بد نیست لیست قیمت غرفه سازی رو مطالعه کنید.

 

۶- مشخص کردن اهداف تبلیغاتی با نوع غرفه سازی

 

یک غرفه نمایشگاهی خوب و تخصصی به شما این امکان را میدهد تا فضای مشخصی را برای تبلیغات محصولات و خدمات خود داشته باشید تا بتوانید موارد تبلیغاتی خود را در این قسمت ها به خوبی به نمایش بگذارید. و حتی بتوانید تجهیزاتی که نیاز نیست در معرض دید باشند را در یک محفظه جداگانه قرار دهید.

پیام و جایگاه سازی برند در نمایشگاه

۷- متمایز کردن پیام برند شما

 

اولین برداشت بازدیدکنندگان و مخاطبان از غرفه شما بسیار اهمیت دارد زیرا به ایجاد اثر ماندگار کمک میکند و شما را از سایر غرفه های موجود در یک نمایشگاه متمایز میکند. غرفه سازی نمایشگاهی تخصصی و خلاقانه به شما کمک میکند تا بر منحصر بفرد بودن برندتان تمرکز کنید و بتوانید به شکل جذابی آنرا به مخاطب منتقل کنید.

 

۸- تاثیر غرفه سازی نمایشگاهی

 

یکی دیگر از فاکتورهای اهمیت غرفه سازی این است که؛ تاثیراتی که غرفه های نمایشگاهی عالی ایجاد میکنند اصلا زودگذر نیستند. یعنی شما با یک غرفه سازی حرفه ای و خلاقانه میتوانید اثرات آنرا تا سالها به همراه داشته باشید. به این شکل که بازدیدکنندگان به مشتریان دائمی شما تبدیل میشوند و مشاغل دیگر با شما همکاری های بلند مدت رقم میزنند. پس از تاثیر آن اصلا غافل نشوید و آنرا بعنوان یک فرایند زودگذر و چند روزه ندانید. چیزهایی که شما از این طریق بدست می آورید اثرات بلند مدت خواهند داشت. در صورتی که قصد حضور در نمایشگاه های خارحی را دارید پیشنهاد می کنیم در مورد خدمات پاویون نمایشگاهی اینجا مطالعه کنید.

 

۹- ساخت غرفه شما در نمایشگاه سفیر برند شماست

 

یک غرفه نمایشگاهی علاوه بر اینکه یک ابزار قدرتمند بازاریابی محسوب میشود، کسب و کار شما را در خط مقدم قرار میدهد. غرفه شما تصویر مشخصی از برندتان را در ذهن مخاطب هک میکند. و این یعنی در ادامه چیزی که در همین مقاله اشاره کردیم، غرفه نمایشگاهی تان این امکان را برای شما فراهم میکند تا داستان برند خود را به سرعت و به بهترین شکل با مخاطبان تان در میان بگذارید.

 

۱۰- گسترش شبکه ارتباطات کاری و مشترک در نمایشگاه

 

یکی از موارد مهمی که به اهیمت غرفه سازی نمایشگاهی برای کسب و کارها اشاره دارد این است که همانطور که تیم فروش و نمایندگان بازاریابی تان با بازدیدکنندگان و مخاطبان سروکار دارند، آنها این فرصت را دارند تا شرکت کنندگان در نمایشگاه را با کسب و کار شما آشنا کنند. همین موضوع میتواند به شما کمک کند تا با مشارکت های جدید با افراد و شرکت های مختلف، کسب و کار خود را گسترش و توسعه دهید. بعلاوه شما و تیم تان میتوانید از غرفه های دیگر موجود در نمایشگاه دیدن کنید تا از این طریق بصورت رایگان با مدیران و مسئولان سایر کسب و کارها ارتباط برقرار کنید و همین مورد نیز یک فرصت دیگر برای گسترش شبکه کاری تان است. قبل از هر اقدامی برای یافتن نمایشگاه مورد نظر صنعت خود تاریخ و شرایط برگذاری توصیه می کنیم تقویم نمایشگاهی رو مطالعه کنید.

https://www.asianews.ir/u/9bv
اخبار مرتبط
شرکت «فوژان راهبران آتی» ، نماینده رسمی و انحصاری مراکز نمایشگاهی برلین، دوسلدورف، مونیخ، نمایشگاه صنعت اسباب بازی نورنبرگ و نمایشگاه نوشت افزار نورنبرگ در ایران در همکاری با متخصصان، صنعتگران و تولیدکنندگان ایرانی افتخار دارد تا خدمات شایانی را برای حضور و مشارکت در نمایشگاه‌های تخصصی و پیشرو کشور آلمان ارائه دهد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید