صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۵:۱۶
کد خبر: 13404
گزارشگر: 2
۱۰۱۵
۰
۰
۷
انواع پمپ

بررسی محصولات برند BMV

بررسی محصولات برند BMV
پمپ‌های برند بی ام و به عنوان یکی از معتبرترین و قدرتمندترین محصولات صنعتی در انواع مختلفی عرضه می‌شوند. این پمپ‌ها از پمپ آب گرفته تا پمپ‌های گازوئیل کش خود در مدل‌ها، ظرفیت و قدرت متفاوتی وجود دارند.

زندگی بشر در عصر مدرن امروز به شکل عجیبی به صنعت مختلف گره خورده است. صنایع مختلف آنچنان پیچیده و گسترده هستند که حتی ممکن است در ذهن شما نگنجد. برخی از تجهیزات و دستگاه‌های صنعتی به صورت روزانه و مداوم در زندگی بشر کاربرد دارند. پمپ آب دقیقا یکی از این تجهیزات است که قطعا با کاربرد اساسی آن آشنا هستید.
با توجه به اینکه تجهیزات صنعتی از جمله انواع پمپ‌ها در برندهای مختلفی با سطح کیفی، قدرت و توان مختلف به تولید می‌رسند، ما بر آن شدیم که انواع پمپ آب و سایر محصولات برند معتبر BMV را بررسی کنیم. پمپ‌های این برند به صورت گسترده در صنایع مختلف و زندگی بشر مورد استفاده قرار می‌گیرند، به همین خاطر شناخت ویژگی محصولات آن خالی از لطف نخواهد بود.

 

پمپ آب برندBMV

 

قطعا وقتی به دنبال شناخت پمپ‌های بی ام و هستید، با کارایی و عملکرد پمپ‌های آب آشنایی دارید. مشخص است که پمپ‌های آب برای جابه‌جایی آب به نقاط مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. با توجه به افزایش میزان مصرف روزانه آب و افت فشار آن به خوبی می‌توان اهمیت و لزوم استفاده از پمپ را درک کرد. آنچه در این بین مورد توجه قرار می‌گیرد، انتخاب یک پمپ متناسب با نیاز کاربری شما، توجه به کیفیت و قدرت پمپ در مکش و جابه‌جایی آب است.
ساختار پمپ و میزان آبی که از آن عبور می‌کند، با توجه به نوع پمپ متفاوت است. بیشتر افراد از پمپ‌های آب برای ساختمان‌های مسکونی به خصوص در مناطق شهری و آپارتمان‌ها استفاده می‌کنند. برای اینکه بتوانید راندمان پمپ آب را افزایش دهید، باید با کارکرد و مزایا و معایب آن آشنا شوید. پمپ‌های برند بی ام در نوع خود از قدرت و توان بالایی برخوردارند، برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به سایت bmvco.ir مراجعه فرمایید.

 

انواع پمپ آب

 

اگر بخواهیم پمپ‌های این برند را در یک دسته‌بندی مشخص جای دهیم، می‌توانیم این پمپ‌ها را به انواع پمپ آب ساختمانی، استخری و کشاورزی تقسیم کنیم. این در حالی است، اگر بخواهیم ساختار و میزان آب‌دهی پمپ‌های آب را بررسی کنیم، به یک دسته‌بندی گسترده‌تر می‌رسیم که در ادامه به صورت خلاصه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

 

پمپ دینامیکی

 

این نوع از پمپ از قابلیت کارکرد مداوم برخوردار است و خود در دو نوع خطی و سانتریفیوژی وجود دارد‌. پمپ خطی در کشاورزی کاربرد بیشتری دارد. پمپ‌های سانتریفیوژی برای کاربری‌های دیگر از جمله: آتش‌نشانی، سیستم تهویه فشار، صنایع پتروشیمی و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

پمپ آب خانگی

 

این پمپ همانطور که از نام آن مشخص است، کارکرد واضحی دارد. در انتخاب یک پمپ خانگی مناسب باید عوامل متعددی از جمله؛ تعداد طبقات، تعداد شیرها و فاکتور‌های دیگر را در نظر بگیرید. به علاوه اینکه پمپ‌های خانگی در مدل‌های مختلف بوستر پمپ، مخازن انبساط، پمپ آب با کلید اتوماتیک و ... تقسیم می‌شوند و شما می‌توانید بر حسب نیاز مدل مناسبی از پمپ‌های برند بی ام و را انتخاب کنید. پمپ‌های آب در مدل خانگی در توان‌های مختلف نیم اسب، یک اسب و .... وجود دارند.

 

پمپ آب کشاورزی

 

این نوع پمپ جزو قوی‌ترین و حرفه‌ای‌ترین پمپ‌های صنعتی به شمار می‌رود. این پمپ می‌تواند آب را با فشار بالا به مسافت‌های دور انتقال دهد. با توجه به اینکه انتخاب پمپ‌ باکیفیت و قدرتمند نقش مهمی در عملکرد بهینه آب در شرایط سخت دارد، پمپ‌های بی ام و برای مرتفع ساختن نیازهای کاربری متفاوت عاقلانه به نظر می‌رسد.

 

مزایا و معایب پمپ آب بی ام و

 

در شناخت پمپ‌های این برند می‌توان مزایا ومعایب آن را در نظر گرفت. انواع پمپ‌های بی ام و که برای کاربری‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شوند، از قدرت موتور و قدرت مکش بالایی برخوردار هستند. استفاده از قطعات باکیفیت در ساخت این پمپ‌ها بر طول عمر بهینه آن‌ها افزوده است. استفاده از این پمپ‌ها ضمن افزایش فشار آب، بازدهی قابل توجهی در درازمدت دارند. به علاوه اینکه به دلیل هزینه نگهداری کم در طولانی‌مدت صرفه اقتصادی دارند‌. برای محصولات این برند معایب خاصی تعریف نشده است؛ اما گاهی در مدل‌های اتوماتیک این نوع پمپ در مصارف خانگی دیده می‌شود که پمپ اتوماتیک پس از باز شدن شیر با یک تأخیر جزئی روشن می‌شود.

پمپ گازویٔیل کش

پمپ گازوئیل کش

 

این نوع پمپ مکنده برای کشیدن و انتقال سیالات صنعتی و سوخت‌های مایع به کار گرفته می‌شود. پمپ گازوئیل کش بی ام و نیز مانند پمپ آب کاربری‌های متفاوتی دارد. انواع این پمپ با برق کار می‌کند و معمولا سیالات را بین دو مخزن جابه‌جا می‌کند. با توجه به اینکه معمولا صنایع مختلف سوخت‌های مایع خود را دپو می‌کنند، مکش این پمپ‌ها در مخازن بزرگ از اهمیت بسیاری برخوردار است. پمپ گازوئیل کش بی ام و می‌تواند سیالات را از عمق بیش از پنج متر مکش کند. این پمپ قدرت و سرعت بالایی در سوخت کشی دارد. به همین خاطر صنایع مختلف ترجیح می‌دهند، برای ورود و خروج آسان سوخت از این محصول استفاده کنند.

 

انوع پمپ گازوئیل کش

 

پمپ‌های گازوئیل کش برند بی ام و در انواع گازوئیل کش DC، ۲۲۰ ولت، سطحی، داخل باکی، پمپ دنده‌ای روغن و .. عرضه می‌شوند.‌ قدرت موتور در این پمپ‌ها با توجه به ساختار و کارایی تعریف شده برای آن‌ها متفاوت است. به عنوان مثال: گازوئیل کش‌های ۲۲۰ ولت موتور الکتریکی بسیار قدرتمندی دارند‌ و جزو پمپ‌های ثابت دسته‌بندی می‌شوند. دبی این پمپ‌ها بسیار بیشتر از پمپ‌های محرک است. با توجه به اینکه هر یک از انواع این پمپ‌ها، قدرت مکش، سرعت، دبی و در کل ساختار متفاوتی دارند، باید هنگام خرید گازوئیل کش ابتدا نوع کاربری و سپس نوع پمپ مورد نظر را بررسی کنید تا به انتخاب درستی در خرید برسید.

پمپ بی ام و

جمع بندی

 

پمپ‌های برند بی ام و به عنوان یکی از معتبرترین و قدرتمندترین محصولات صنعتی در انواع مختلفی عرضه می‌شوند. این پمپ‌ها از پمپ آب گرفته تا پمپ‌های گازوئیل کش خود در مدل‌ها، ظرفیت و قدرت متفاوتی وجود دارند. آنچه سبب برتری این نوع از پمپ‌ها شده است، کیفیت متریال مصرفی و البته کیفیت بالای ساخت آن‌ها و تأثیر آن در افزایش راندمان کاری در محیط‌های مختلف صنعتی و خانگی است. با توجه به اینکه هر نوع پمپ برای مصارف خاصی بهینه شده است، توصیه می‌شود قبل از انتخاب پمپ، نیاز کاربری خود را در نظر بگیرید و با مشاورین فروش محصولات این برند مشورت کنند.

https://www.asianews.ir/u/9cq
اخبار مرتبط
در این مقاله به دلایل اصلی افت فشار آب ساختمان و راهکارهای عملی برای رفع این مشکل خواهیم پرداخت.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید