صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۷:۴۴
کد خبر: 13428
گزارشگر: 213
۶۴۳
۰
۰
۳
اظهارات بهادری جهرمی درباره نوروز 1402

جزئیات محدودیت بنزین در سفرهای نوروزی/اعمال منع تردد چگونه است؟

جزئیات محدودیت بنزین در سفرهای نوروزی/اعمال منع تردد چگونه است؟
بهادری جهرمی با اشاره به وضعیت سفرهای نوروزی، گفت: میزان سفرها در سال 1401 به قبل از کرونا برگشت و اقتصاد گردشگری رونق گرفت.
به گزارش آسیانیوز، سخنگوی دولت در بازدید از نمایشگاه گردشگری درباره اختصاص سهمیه ویژه بنزین برای سفرهای نوروز، گفت:‌ فعلا صبر کنید تا قبل از نوروز مشخص می‌شود.

علی بهادری جهرمی در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سی‌وششمین نمایشگاه صنایع دستی، ‌اظهار کرد: دولت برای افرادی که قصد سفر دارند پیش‌بینی‌هایی داشته و پیش از این هم برای فعالیت در حوزه گردشگری تخفیف‌ها و معافیت‌هایی داشته و در صدور مجوزها اقدام جهادی صورت گرفته است که اعطای همه مجوزها برخط شد و خیلی از این‌ها مانع‌زدایی شد.

او اضافه کرد: دولت حامی و هادی فعالیت‌ها، اقتصادها وکسب‌وکارهای خرد است و آثارش را در تعطیلات نوروزی خواهیم دید.

سخنگوی دولت همچنین درباره همگرایی بین وزرای دولت در موضوع گردشگری و حمایت دولت از این صنعت، ‌گفت: هیأت دولت به موضوع گردشگری فرابخشی نگاه می‌کند و همین حضور چشم‌گیری که هیأت دولت برای بازدید از این ‌نمایشگاه تاکنون داشته است بیان‌گر این ‌موضوع است. برای مثال شاید طبیعی‌تر باشد برخی از بخش‌ها مثل حوزه وزارت کشور، وزارت آموزش و پرورش و وزارت ارشاد همکاری‌هایی با حوزه گردشگری داشته باشند، اما این‌که وزارت نیرو هم با گردشگری همکاری کند نشان می‌دهد که این حوزه محدود به یک یا دو یا سه حوزه نیست و همه بخش‌های دولت به این موضوع نگاه ویژه‌ای دارند. دلیلش هم نمایش حقیقت‌ها برای بیان تصاویر واقعی از ایران و شادی دل مردم و افزایش اقتصاد مولد و پویا برای اقشار کم درآمدتر است و هم این‌که این دید و بازدیدهای ایام مختلف، فضای مثبتی ایجاد می‌کند که باعث ‌می‌شود دولت نگاه ویژه‌ای به موضوع گردشگری داشته باشد.

به نقل از همشهری آنلاین، بهادری جهرمی با اشاره به محدودیت سفر با همه‌گیری کرونا، ‌ درباره تدبیر دولت برای رونق سفرهای نوروز اظهار کرد: نوروز ۱۴۰۱ اولین نوروز پس از استقرار دولت سیزدهم بود و ستاد سفری که با محوریت وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی تشکیل شد با حضور همه دستگاه های مرتبط فعالیت های خوب و قابل توجهی داشت و میزان سفرها به قبل از کرونا برگشت و اقتصاد گردشگری رونق گرفت و روحیه مردم را احیا کرد. همین جهت‌گیری برای نوروز ۱۴۰۲ نیز انفاق خواهد افتاد./
https://www.asianews.ir/u/9de
اخبار مرتبط
پیش بینی می‌شود با افزایش قیمت دلار قیمت طلا افزایش یابد؛ پیش بینی می‌شود با افزایش قیمت بنزین، تورم افزایش یابد؛ همه ما از این گزاره‌ها بسیار شنیده‌ایم، گزاره‌هایی که گاهی اوقات صحیح و در بیشتر موارد غلط هستند.
رئیس هیات مدیره کانون جایگاه‌داران کشور گفت: نه‌تنها تصمیم ممنوعیت عرضه بنزین معمولی و یورو 2 چالش‌برانگیز است، بلکه حتی در زمینه بهبود هوای پاک نیز نمی‌تواند تاثیرگذار باشد.
در حالی که به تازگی موضوع تعطیل شدن مدارس سبب انتقاد والدین شده است، مبنای رسیدن غلظت آلاینده‌های هوا به ۱۵۰ که به دنبال آن غیرحضوری شدن مدارس صورت می‌گیرد، در راستای قانون هوای پاک مصوب هیئت وزیران در سال ۱۳۹۶ است.
سخنگوی اتحادیه جایگاه داران گفت: توزیع بنزین معمولی و یورو 2 در شهرهای بزرگ متوقف شد.
درحالی که تاکنون هزینه صدور کارت سوخت که در زمان ثبت درخواست کارت سوخت المثنی، از متقاضیان دریافت می شد، ۱۰ هزار تومان بود، حالا این هزینه چندین برابر شده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید