صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۵:۴۳
کد خبر: 13436
گزارشگر: 213
۷۷۸
۰
۰
۲
خبر مهم سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه‌ ها

جزئیات افزایش و تغییر یارانه ها

جزئیات افزایش و تغییر یارانه ها
سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه‌ ها گفت: پرداخت یارانه نقدی تا پایان سال تغییری ندارد و در سال آینده تغییرات خواهیم داشت.
به گزارش آسیانیوز، سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه‌ها گفت: اقساط تسهیلات عتبات عالیات از این ماه، از حساب سرپرستان خانوار کسر می شود.

طیبه حسینی، سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه‌ ها توضیح داد: یارانه کمک معیشتی مرحله یکصد و چهل و چهارم براساس دهک‌بندی اعلامی به حساب سرپرستان خانوار واریز و از ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۲۰ بهمن قابل برداشت است.

به گفته او، سرپرستان خانواری که پیش از این نسبت به دریافت تسهیلات قرض الحسنه یک میلیون تومانی دوم کرونا اقدام کرده اند، باقی مانده اقساط این تسهیلات از این ماه از مبلغ واریزی به حساب آنان کسر خواهد شد. همچنین سرپرستان خانواری که تسهیلات اعزام به عتبات عالیات (اربعین) را دریافت کردند، از این ماه اقساط این تسهیلات به نسبت بعد خانوار از حساب ایشان کسر خواهد شد.

حسینی بیان کرد: سرپرستان خانوار استان هرمزگان که از کالابرگ استفاده نکرده‌اند، رقم کامل یارانه برایشان قابل برداشت است و در صورت استفاده، باقی مانده مبلغ به حساب آنها واریز می شود.

سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه ها ادامه داد: هرماه افرادی که درخواست دریافت یارانه داده‌اند، پس از بررسی درصورتی که دهک یک تا نهم شناخته شده باشند، به جمع یارانه بگیران اضافه می‌شوند.

او گفت: پرداخت یارانه نقدی تا پایان سال تغییری ندارد، اما در بودجه سال آینده هر رقمی که برای یارانه ابلاغ شود، همان مبلغ پرداخت خواهد شد./
https://www.asianews.ir/u/9dl
اخبار مرتبط
بهادری جهرمی با اشاره به وضعیت سفرهای نوروزی، گفت: میزان سفرها در سال 1401 به قبل از کرونا برگشت و اقتصاد گردشگری رونق گرفت.
شورای رقابت امروز در قالب اطلاعیه ای دستورالعمل قیمت گذاری خودرو را اعلام کرد که در این دستورالعمل شروط ۹گانه ای برای مشتریان جهت خرید خودرو مطرح شده است.
همزمان با طرح فروش فوری آریسان در ایران خودرو، طرح پیش فروش چهار محصول دیگر هم از روز پنج‌شنبه آغاز می‌شود.
شرکت ایران خودرو با شرایطی تعدادی از خودروهای را از طریق مزایده عمومی و به روش اینترنتی به فروش می رساند.
براساس گفته مدیر توسعه طرح کالا برگ الکترونیک‌ در جدول مبنایی که منتشر شده است، سهم پرداختی مردم، دقیقا بر اساس قیمت کالاها در شهریور ۱۴۰۰ است.
مدیر توسعه طرح کالا برگ الکترونیک‌ با بیان اینکه اعتبار اجرای طرح کالا برگ الکترونیک در کدملی سرپرست خانوار شارژ می‌شود، گفت:‌ با استفاده از همه کارت‌های بانکی که به اسم سرپرست خانوار است می‌توان این کالاها را از فروشگاه‌های طرف قرارداد خریداری کرد.
سخنگوی اتحادیه جایگاه داران گفت: توزیع بنزین معمولی و یورو 2 در شهرهای بزرگ متوقف شد.
مدیر عملیات فروش ایران خودرو گفت: با دریافت مجوزهای لازم در ثبت نام‌های بعدی تنها کسانی می توانند شرکت کنند که دارای شرایطی باشند.
درحالی که تاکنون هزینه صدور کارت سوخت که در زمان ثبت درخواست کارت سوخت المثنی، از متقاضیان دریافت می شد، ۱۰ هزار تومان بود، حالا این هزینه چندین برابر شده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید