صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۲:۰۴
کد خبر: 13442
گزارشگر: 2
۲۸۵۵
۰
۱
۴
یکی از برترین قالیشویی‌ها

قالیشویی در نیشابور

قالیشویی در نیشابور
در این نوشتار قصد داریم تا ضمن معرفی بهترین قالیشویی در نیشابور، خدمات و ویژگی‌های آن را بازگو می‌کنیم.

یافتن قالیشویی در نیشابور ممکن است کمی سخت و دشوار به نظر برسد و اهمیت این موضوع در زمان خانه ‌تکانی بیشتر خودنمایی می‌کند. در این نوشتار قصد داریم تا ضمن معرفی بهترین قالیشویی در نیشابور، خدمات و ویژگی‌های آن را بازگو می‌کنیم. همچنین در آخر شماره تلفن قالیشویی در نیشابور را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم تا بتوانید از خدمات باکیفیت بهره‌مند شوید.

 

بهترین قالیشویی در نیشابور کجاست؟

 

انتخاب بهترین مرکز که قابل اعتماد نیز باشد، به پارامترهای زیادی بستگی دارد. برای مثال باید تمامی خدمات موردنیاز شما را از صفر تا صد انجام دهد، تجهیزات پیشرفته‌ای داشته باشد و خدمات باکیفیت خود را بر اساس نرخ مصوبه ارائه کند. بر اساس رضایت مشتریان، قالیشویی پاک مهر در نیشابور به عنوان یکی از برترین قالیشویی‌های مجهز در شناخته شده که توانسته رضایت حداکثری مشتریان خود را به دست آورد. در ادامه با خدمات قالیشویی پاک مهر در شهرستان نیشابور آشنا خواهیم شد.

 

خدمات قالیشویی در نیشابور

 

خدمات قالیشویی تنها به شستشوی فرش محدود نمی‌شود؛ البته که مهم‌ترین سرویس آن‌ها شستشوی با کیفیت انواع فرش است. اما در ادامه به بررسی خدمات قالیشویی در نیشابور می‌پردازیم.

 

شستشوی فرش

 

شستشوی فرش علاوه بر مسائل مربوط به بهداشت و سلامت افراد، رابطه‌ی مستقیمی با عمر مفید و دوام فرش دارد. شما می‌توانید با استفاده از خدمات قالیشویی پاک مهر در نیشابور، انواع فرش‌های ماشینی، دستبافت، ابریشم، گل ابریشم، فانتزی، گلیم و فرش‌های لوکس و قیمتی خود را به صورت تمیز، بهداشتی و سالم تحویل بگیرید.

 

شستشوی موکت و قالیچه

 

یکی دیگر از وسایلی که شستشوی آن در خانه سخت و یا غیرممکن است، موکت‌ها و قالیچه‌ها هستند. یکی از مزایای قالیشویی این است که شما می‌توانید به همراه فرش‌های خود و یا به صورت جداگانه قالیچه‌ها و موکت خود را نیز ارسال کنید و از تمیزی آن‌ها لذت ببرید.

 

شستشوی تابلو فرش

 

قالیشویی پاک مهر به واسطه‌ی بهره‌مندی از مجمهزترین دستگاه‌های قالیشویی، قادر است تا مواردی مانند تابلو فرش‌ها را نیز به صورت شسته شده تحویل شما عزیزان دهد. در صورتی که تابلو فرش شما از لحاظ مادی و یا معنوی ارزش بالایی دارد، جای نگرانی نیست. تابلو فرش شما توسط دستگاه‌های مخصوص و نیروهای ماهر شسته خواهد شد تا هیچ‌گونه آسیبی به آن وارد نشود.

 

رفو، پرداخت و قلم‌زنی فرش

 

یکی دیگر از خدمات محبوب قالیشویی در نیشابور، خدمات مرتبط با رفو و پرداخت فرش است. خدمات رفو برای فرش‌های دستبافت و ماشینی قابل اجرا است و توسط متخصصین مجرب صورت خواهد گرفت. در صورتی که فرش شما دچار سوختگی و پارگی شده باشد، قابل ترمیم خواهد بود. از سوی دیگر در صورتی که ریشه‌های فرش‌های شما آسیب دیده‌اند نیز می‌توانید از خدمات ریشه‌زنی، شیرازه دوزی و چرم دوزی استفاده نمایید. از سوی دیگر اگر رنگ فرش دستبافت شما کدر شده و یا در قسمت‌هایی با رنگ‌های مجاور مخلوط شده است نیز می‌توانید به لطف نیروهای متخصص رنگ‌برداری آن را مانند روز اول خود، نو کنید.

 

ویژگی‌های قالیشویی در نیشابور

 

حال که با خدمات قالیشویی در نیشابور آشنا شدیم، بهتر است بدانیم که چه پارامترهایی قالیشویی پاک مهر را به مجموعه‌ای معتبر و محبوب مبدل کرده‌اند.

قالیشویی پاک مهر

بهره‌گیری از به‌روزترین تجهیزات قالیشویی

 

بدیهی است که با پیشرفت تکنولوژی، تجهیزات قالیشویی نیز پیشرفته‌تر خواهند شد تا علاوه بر افزایش کیفیت شستشو، سلامت فرش‌ها نیز به صورت کامل حفظ شود. قالیشویی‌های معتبر برای تمامی مراحل شستشو، خشک کردن فرش و حتی بسته‌بندی فرش‌ها از دستگاه‌های مدرن استفاده می‌کنند تا بدون کوچکترین تماسی، فرش‌های شسته شده کاور شوند و از لحاظ بهداشتی کامل ایمن باشند.
قالیشویی پاک مهر برای هر نوع فرش، دستگاه مخصوصی دارد؛ زیرا فرآیند شستشوی فرش‌های دستبافت با فرش‌های ماشینی متفاوت است و در صورت در نظر گرفتن نوع بافت و جنس نخ، ممکن است آسیب‌هایی جدی به فرش وارد شود.

 

هم‌کاری با متخصصین زبده و مجرب

 

هرچند که یک مجموعه تجهیزات کامل و به‌روزی داشته باشد؛ بدون وجود نیروی متخصص نمی‌تواند پاسخگوی نیاز مشتریان باشد. نیروهای قالیشویی در نیشابور علاوه بر تسلط کامل بر نحوه کارکرد دستگاه‌ها، باید انواع فرش را نیز به خوبی بشناسد تا بهترین روش شستشو را انتخاب نماید. حتی نیروهایی که در بخش حمل و نقل فعالیت می‌کنند نیز باید تجربه و مهارت بالایی داشته باشند تا در هنگام جابه‌جایی نیز فرش‌ها آلوده نشوند و یا آسیبی متوجه آن‌ها نشود.

 

استفاده از بهترین متریال برای شستشوی فرش‌ها

 

در نگاه اول ممکن است که متوجه اهمیت کیفیت مواد شوینده نشوید اما باید این نکته را بدانید که مواد شونیده‌ی نامرغوب می‌تواند به تار و پود فرش شما آسیب برساند و عمر مفید فرش را کاهش دهد. این دسته از آسیب‌دیدگی‌ها در کوتاه مدت و بلافاصله پس از شستشو نمایان نمی‌شوند و در طولانی‌مدت اثر منفی خود را در قالب پوسیدگی نشان خواهد داد. در قالیشویی پاک مهر در نیشابور از بهترین مواد شوینده خارجی و باکیفیت استفاده می‌شود و علاوه بر حفظ سلامت قالی، بالاترین حد از پاکیزگی را ارائه می‌کند.

 

تحویل به موقع خدمات

 

در برخی از اوقات سال، مانند اسفند ماه حجم درخواست‌ها برای شستشوی قالی به بیشترین حد از خود می‌رسد. به همین دلیل بسیار مهم است که قالیشویی در نیشابور پیدا کنید که به تعهدات خود پایبند باشد. از سوی دیگر کیفیت خدمات نباید فدای مدیریت زمان شود؛ بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای دریافت خدمات با کیفیت و به موقع با مشاورین پاک مهر در ارتباط باشید.

 

امکان سفارش آنلاین

 

در دنیای پر از مشغله‌ی حال حاضر، قالیشویی آنلاین در نیشابور می‌تواند یکی از بهترین پیشنهادات ممکن در ایام خانه تکانی باشد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت قالیشویی پاکمهر سفارش خود را ثبت کنید. اگر شاغل هستید و یا زمان کوتاهی فقط در منزل حضور دارید، می‌توانید تاریخ و ساعت جمع‌آوری را نیز مشخص کنید تا دیگر نگران هماهنگی‌های لازم نباشید. از سوی دیگر امکان تماس با شماره تلفن قالیشویی در نیشبور نیز وجود دارد و می‌توانید به صورت تلفنی سفارش خود را ثبت نمایید تا کارشناسان در ساعت مقرر در محل حضور یابند.

 

ارائه خدمات متنوع

 

یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین قالیشویی در نیشابور این است که تمامی خدمات مورد نیاز شما را تامین کند. در این مقاله نیز اشاره کردیم که علاوه بر بهره‌مندی از خدمات شستشوی قالی، قالیچه، فرش دستبافت، فرش ماشینی، فرش ابریشم و تابلو فرش، امکان ارائه خدمات رفو، ریشه‌زنی، شیرازه‌دوزی و رنگ‌برداری نیز وجود دارد که در صورت نیاز می‌توانید تنها در یک سفارش، تمامی خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

 

تعیین تعرفه قالیشویی بر اساس نرخ اتحادیه

 

از جمله موارد مهم در انتخاب قالیشویی در نیشابور می‌توان به قیمت‌گذاری منصفانه اشاره کرد. نرخ شستشوی قالی از سوی اتحادیه‌ی مربوطه مشخص می‌شود و قالیشویی‌های معتبر نیز به این نرخ مصوب پایبند هستند. شما می‌توانید از طریق تماس با قالیشویی پاک مهر از تعرفه روز خدمات آگاهی کسب کنید. البته این نکته را در نظر داشته باشید که قیمت‌گذاری منصفانه نباید در کیفیت خدمات تاثیری بگذارد و قالیشویی پاک مهر نیز همواره سعی در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود داشته است.

 

بهره‌گیری از انواع روش‌های شستشو

 

همان‌طور که می‌دانید بر اساس نوع بافت فرش، جنس نخ، میزان آلودگی، وجود نقوش برجسته و ... روش شستشو نیز متفاوت خواهد بود. در قالیشویی نیشابور پاک مهر این امکان در اختیار شما قرار گرفته که بتوانید روش‌های متنوعی چون معمولی‌شور، ابریشم‌شور، اعلاشور و شامپوشور را انتخاب کنید و بهترین نتیجه را از شستشوی فرش‌های خود دریافت نمایید.

 

جمع‌بندی از قالیشویی در نیشابور

 

همان‌طور که در این مطلب خواندیم، بهترین قالیشویی در نیشابور باید مولفه‌های بسیاری را داشته باشد تا بتوانید به آن مجموعه اعتماد کنید. ارائه خدمات باکیفیت و متنوع، قیمت منصفانه، بهره‌مندی از دستگاه‌ها و نیروی کار حرفه‌ای از جمله این پارامترها هستند. شما می‌توانید از طریق تماس با قالیشویی پاک مهر در نیشابور و یا از طریق وب‌سایت رسمی این قالیشویی سفارش خود را ثبت نمایید تا شستشو و یا رفوی فرش‌های شما به بهترین نحو ممکن صورت پذیرند.

https://www.asianews.ir/u/9ds
اخبار مرتبط
در خصوص شست و شوی فرش های فانتزی نکاتی وجود دارد که در این مقاله به این نکات می پردازیم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید