صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۳:۴۳
کد خبر: 13443
گزارشگر: 2
۷۳۴
۰
۰
۳
هنر آرایشگری

آشنایی با دوره های آموزشی آرایشگری پرطرفدار

آشنایی با دوره های آموزشی آرایشگری پرطرفدار
هنر آرایشگری امروزه فراگیر شده و اگر کسی تسلط کامل به هنرهای روز آرایشی داشته باشد همیشه از لحاظ کاری به اصطلاح سرش شلوغ می شود و این یعنی یک درآمد بسیار خوب. در واقع هنر آرایشگري بر خلاف سایر رشته های هنری که منبع درآمد آنچنانی ندارند، بواسطه اهمیت زیبایی برای انسان امروزی، دارای درآمد بسیاری خوبی است البته این بدان شرط است که یک آرایشگر از تمام فوت و فن آرایشگری مدرن بی بهره نباشد که هیچ، حتی دارای مهارتهای مختلف در این زمینه باشد.

آموزش مبتدی رنگ مو و مش شامل سرفصل های ذیل است:

 

رعایت ایمنی و بهداشتی در محیط کار
آموزش حرفه ای ترکیب رنگ مو ها
آموزش دکلره مو
ریشه گیری روی رنگ تیره
ریشه گیری موی سفید
آموزش رنگ مو کامل
مش کلاهی
لایت با فویل یا سوئیت مش
آموزش هایلایت و لولایت
رنگساژ روی موی دکلره و دکوپاژ شده

 

رنگ و مش موی سر

 

همانطور که پیشتر گفته شد مش کردن موی سر شیوه ای از رنگ کردن است که در آن تارهایی از موی سر رنگی متضاد با رنگ زمینه پیدا می کنند. اثر مش کردن بر زیبایی ظاهری بسیار زیاد است به همین دلیل بسیاری از آرایشگران در این زمینه به ایجاد تنوع روی آورده اند. آموزش رنگ و مش هم به صورت مبتدی و هم پیشرفته آموزش داده می شود. مش به طور کلی به چند دسته اصلی تقسیم می شود که در زیر به برخی از آنها اشاره می شود:

 

هایلایت

 

هایلات مخصوص بانوانی است که تمایل دارند رنگ زمینه ی موهای خود را حفظ کنند. در این روش لایه هایی از مو سه درجه روشن تر از رنگ زمینه اصلی می شود. به علت عدم نیاز به رنگ کردن کل موهای سر، در این نوع مش آسیب دیدگی موها در حداقل ممکن قرار دارد.

 

لولایت

 

منظور از مش لولایت ایجاد لایه های تیره بر روی زمینه روشن است. در لولایت تارهای مو به اندازه 3 درجه تیره تر از رنگ زمینه می شوند.

 

فریزینگ

 

این نوع از مش مخصوص بانوانی است که تمایل دارند به طور کلی موهای خود را روشن یا تیره کنند.

 

سان لایت

 

در مش سان لایت ریشه های مو روشن می شود اما ساقه مو تیره با بدون تغییر باقی می ماند.

 

مون لایت

 

در مش مون لایت برخلاف سان لایت ریشه های مو تیره و ساقه مو روشن می شود. رنگ و مش جدید

 

آموزش میکروبلیدینگ

 

میکروبلیدینگ در واقع یک روش نسبتا ماندگار برای پر کردن جاهای خالی ابرو و در کل پر کردن ابرو می باشد و این روش جایگزین مداد ابرو شده است در این روش با استفاده از ابزاری شبیه قلم مو که در آن تعدادی تیغ ریز وجود دارد با حرکت دادن این ابزار برش های بسیار ریزی در سطح پوست ایجاد میشود و و رنگدانه ها به لایه اپیدرم پوست وارد شده و در پایان کار چیزی شبیه موی طبیعی خود ابرو توسط این روش ایجاد میشود و تمام نقایص ابرو را می پوشاند و ابرو خیلی طبیعی جلوه می کند.

 

سرفصل های آموزشی دوره میکروبلیدینگ

سازمان فنی حرفه ای برای دوره آموزشی میکروبلیدینگ سر فصل هایی مشخص کرده است که به این شرح می باشد:

 

رعایت بهداشت فردی
آشنایی با آناتومی صورت و رنگ پوست
آشنایی با ابزارهای میکروبلیدینگ
نحوه انجام میکروبلیدینگ
رنگ شناسی و ترکیب رنگ
و ......

 

مراحل انجام میکروبلیدینگ

 

ابتدا نمای اولیه با مداد ترسیم میشود
فرد نمای اولیه را می بیند در صورت تایید ادامه کار انجام میشود
انتخاب رنگدانه متناسب
استفاده از ژل بی حسی
استفاده از ابزار میکروبلیدینگ
پاک کردن رنگ های باقیمانده
و توصیه های لازم در خصوص باید و نباید های و مراقبت های قبل و بعد از انجام میکروبلیدینگ

 

آشنایی با کاشت ناخن

 

اکثر بانوان تمایل دارند برای جذابیت هر چه بیشتر دست ها و همچنین داشتن ناخن های زیبا از تکنیک کاشت ناخن استفاده کنند. این کار افزون بر جذابیت می تواند برای کسانی که دارای ناخن های بد فرمی هستند و یا عادت به جویدن ناخن دارند بسیار مطلوب باشد. این عمل شیوه ای برای تصحیح و زیبایی ناخن ها می باشد. در این شیوه ناخن ها با به کارگیری مواد متنوع که بر روی ناخن قرار می گیرد شکلی زیبا پیدا می کنند و با توجه به سلیقه شخص می تواند کوتاه ، متوسط یا بلند باشد. این تکنیک اقسام متنوعی دارد که با توجه به هزینه ای که قرار است شخص بپردازد و نوع سلیقه ای که دارد نوع آن را انتخاب می کند. این کار بسیار حساس می باشد پس بهتر است این کار توسط متخصصین انجام گیرد تا ناخن ها دستخوش اقسام عفونت ها و قارچ ها نشود.در آموزشگاه آرایشگری نازنین ربانی آموزش کاشت ناخن در دوره های مبتدی و پیشرفته آموزش داده میشود.

آموزش کاشت ناخن

علل به کارگیری کاشت ناخن

 

کاشت ناخن در شهرهای مختلف کشور ایران بسیار همه گیر شده است. افرادی که به کاشت روی می آورند دلایلی برای انجام این کار دارند. نداشتن ناخن و جذاب تر شدن ناخن ها یکی از دلایل این کاشت می باشد. ولی اکثر اشخاصی که از این شیوه استفاده می کنند که ناخن های طبیعی آنها رشد مطلوبی ندارند.
دلایل کاشت متنوع می باشد بعضی برای زیبایی بعضی دیگر به علت مسائل مربوط به ناخن ها، به عنوان مثال برای پوشش دهی ناخن هایی که رنگ و رویی جذاب ندارند. به کارگیری از این ناخن ها برای بانوانی که ناخن های شکننده ای دارند و نیز کسانی که عادت به جویدن دارند بسیار مطلوب می باشد زیرا که مانع این کار می شود. این ناخن ها در سایز های مختلف و در رنگ های زیبا و متنوعی موجود می باشند. برای این کار بایستی به فاکتور های بسیاری توجه کرد، لوازم و مواد کاشت را بایستی شناخت و اگرچه تصمیم به انجام این کار را داشتید بایستی تحت نظر متخصصان این کار صورت گیرد.

 

چه اشخاصی به هیچ وجه نباید کاشت ناخن انجام دهند؟

 

افرادی که دارای بیماری های عفونی یا قارچی هستند به هیچ عنوان کاشت ناخن پیشنهاد نمی شود چرا که با این عمل سبب می شوند تا بیماری آنها تشدید شود و پیشرفت آن از چشم شخص دور بماند.
آموزشگاه آرایشگری نازنین ربانی با بیش از ۲۵ سال سابقه در زمینه آرایشگری و زیبایی اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی در سه سطح پایه ، تخصصی و فوق تخصصی نموده که شما عزیزان با توجه به شرایط تان مالی و شغلی و کاری تان می توانید انتخاب کنید که در دوره های عادی و یا فشرده شرکت کنید و پس از گذراندن دوره مربوطه مدرک دیپلم آرایشگری را کسب کنید.

آدرس :تهران ،جردن ، بلوار گلشهر ، پلاک ۲۰ ، واحد یک
تلفن ثابت :02122010692
تلفن همراه :09125080049

https://www.asianews.ir/u/9dt
اخبار مرتبط
یکی از مراقبت های محبوب و پرطرفدار فشیال صورت است که افراد زیادی علاقه دارند که طریقه درست و اصولی آن را فرا بگیرند. آموزش فشیال یکی از سرفصل های جزوه اسکین کر مانیا آکادمی است. این جزوه دارای تمامی آموزش های مراقبت های پوستی است و با آموختن آن می­توانید به فردی حرفه ای در این زمینه تبدیل شوید. در این مقاله قصد داریم فیشیال صورت را برای شما توضیح دهیم و همچنین نحوه انجام آن را برای شما شرح خواهیم داد. همچنین جزوه اسکین کر مانیا آکادمی را به شما معرفی خواهیم کرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید