صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۳:۲۳
کد خبر: 13444
گزارشگر: 213
۴۹۰۲
۰
۱
۳
پیش فروش خودرو

اعلام زمان قرعه کشی ایران خودرو+جزئیات

اعلام زمان قرعه کشی ایران خودرو+جزئیات
مراسم قرعه کشی طرح پیش فروش محصولات گروه صنعتی ایران خودرو امروز ساعت در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار می‌شود.
به گزارش آسیانیوز، مراسم قرعه کشی طرح پیش فروش محصولات گروه صنعتی ایران خودرو امروز ساعت ۱۴ در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار می‌شود.

به گزارش بیداربورس، ایران خودرو در جدیدترین طرح پیش فروش محصولات خود ویژه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و متقاضیان جایگزینی خودروهای فرسوده چهار محصول وانت آریسان دوگانه سوز، راناپلاس، سورن پلاس بنزینی و پارس با موتور XU ۷ را با موعد تحویل ۴ تا ۱۲ ماهه، عرضه کرد.

براساس این گزارش‎؛ مراسم قرعه کشی به صورت مستقیم از طریق سایت اینترنتی ایران خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه رسمی این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir پخش خواهد شد.

براساس بخشنامه گروه صنعتی ایران خودرو؛ پس از اعلام نتایج قرعه‌کشی، برندگان حداکثر ظرف ۵ روز کاری فرصت دارند انتقال باقی مانده وجه خود را انجام دهند و متقاضیانی که برنده نشده اند، می‌توانند ساعت ۲۴ یا ۷ صبح فردای آن روز، مبلغ واریزی بلوکه شده در حساب وکالتی را برداشت کنند./
https://www.asianews.ir/u/9du
اخبار مرتبط
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس یازدهم گفت: فروش خودرو از طریق قرعه‌کشی به صلاح کشور نیست.
مرحله جدید پیش فروش محصولات شرکت سایپا از روز پنجشنبه هفته جاری آغاز خواهد شد.
براساس بخشنامه جدید سایپا، متقاضیان می‌توانند از ساعت 9 صبح روز پنجشنبه، 20 بهمن، در طرح فروش فوری این شرکت ثبت‌نام کنند.
شورای رقابت امروز در قالب اطلاعیه ای دستورالعمل قیمت گذاری خودرو را اعلام کرد که در این دستورالعمل شروط ۹گانه ای برای مشتریان جهت خرید خودرو مطرح شده است.
خودروسازی سایپا اعلام کرده است که پیش فروش سایپا برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر (طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) از فردا ۱۶ بهمن به مدت سه روز اجرا می‌شود.
ایران‌خودرو در اطلاعیه جدید خود اعلام کرده است که اجرای طرح پیش فروش جدید از امروز پنجشنبه ۱۳ بهمن ماه با عرضه چهار محصول این شرکت آغاز شده است.
همزمان با طرح فروش فوری آریسان در ایران خودرو، طرح پیش فروش چهار محصول دیگر هم از روز پنج‌شنبه آغاز می‌شود.
زمان، شرایط و جزئیات فروش محصولات شرکت خودورسازی سایپا به مناسبت دهه فجر 1401 اعلام شد.
ایران خودرو قصد دارد به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر بزرگ‌ترین طرح فروش خود را با شرایط جدید برگزار کند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید