صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ / ۲۱:۲۴
کد خبر: 13481
گزارشگر: 306
۳۷۱
۰
۰
۱

تیز هوشی و اقدام به هنگام پلیس منجر به کشف قتل مرد۴۰ ساله یزدی شد

تیز هوشی و اقدام به هنگام پلیس منجر به کشف قتل مرد۴۰ ساله یزدی شد
یزد - فرمانده انتظامی استان درباره جزئیات این خبر اظهار داشت: با توجه به اعلام خبری مبنی بر فقدانی مردی 40 ساله توسط همسرش، بررسی موضوع بلافاصله بصورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان یزد قرار گرفت

آسیانیوز / یزد ؛ سردار "عباسعلی بهدانی فرد"  ادامه داد: در تحقیقات میدانی و با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی، علیرغم اینکه هیچ گونه سرنخی از ماجرا در دست نبود با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی و شیوه های علمی کشف جرم، کارآگاهان به همسر وی مشکوک و با هماهنگی مقام قضائی نامبرده را جهت تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی احضار کردند. این مقام ارشد انتظامی استان افزود: متهمه در تحقیقات اولیه در ابتدا منکر هرگونه جنایتی شد اما در ادامه پس از قرار گرفتن در مقابل ادله پلیس به قتل همسر خود به علت اختلافات خانوادگی اعتراف کرد و گفت با همکاری فرد دیگری جسد مقتول را در چاهی دفن کرده است.

سردار بهدانی فرد ادامه داد: در اقدامات بعدی پلیس، محل دفن جسد متوفی در بیابان های یکی از شهرستان های همجوار شناسایی و پس از بیرون آوردن از چاه؛ تحویل پزشکی قانونی شد.

گفتنی است؛ مردی حدودا ۴۲ ساله نیز به اتهام همدستی با قاتل، دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

توقیف کامیون حامل 60 کیلوگرم تریاک در خاتم

فرمانده انتظامی استان از کشف 60 کیلوگرم تریاک در شهرستان "خاتم" خبر داد.

سردار "عباسعلی بهدانی فرد" درباره این خبر اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی شهرستان خاتم حین کنترل خودرو های عبوری در محور مواصلاتی به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک شدند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس پس از متوقف کردن کامیون و در بازرسی انجام شده از آن60 کیلوگرم "تریاک" کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد در پایان خاطر نشان کرد: در این خصوص یک قاچاقچی که قصد انتقال این محموله از جنوب شرق کشور به استان های مرکزی را داشت دستگیر و به مقامات قضائی معرفی شد.

توقیف موتورسنگین غیرمجاز در بهاباد

فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد از توقیف یک دستگاه موتورسنگین غیرمجاز توسط ماموران پاسگاه انتظامی آسفیج خبر داد.

سرگرد "حبیب عباسی" در تشریح این خبر گفت: ماموران در حین کنترل محور های مواصلاتی به یک دستگاه موتورسنگین مشکوک و به راکب آن دستور ایست دادند.

وی ادامه داد: ماموران پس از توقف، مدارک وسیله نقلیه را مورد بررسی قرار دادند که در نهایت مشخص گردید موتورسنگین"هوندا750"سی سی فاقد مدارک لازم بوده غیرمجاز می باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد در پایان اظهار داشت: در این راستا پرونده قضایی تشکیل و راکب به مرجع قضایی معرفی گردید.

کشف 3 کیلو گرم تریاک در "خاتم"

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان خاتم از کشف 3 کیلو تریاک در شهرستان خاتم خبر داد.

سرهنگ" علیرضا صادقی" در تشریح این خبر گفت: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی هرات حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه پژو405 مظنون شدند.

وی افزود: ماموران خودرو مذکور را به داخل یگان انتظامی دلالت و در بازرسی از آ مقدار3 کیلوگرم تریاک که در داخل زاپاس خودرو جاساز شده بود را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان خاتم در پایان اظهار داشت: دراین رابطه 3 نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سیگارهای قاچاق در خاتم کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان خاتم از کشف 999 هزار و400نخ انواع سیگار خارجی قاچاق در خبر داد.

سرهنگ "حسین اسمعیلی" درباره این خبر گفت: ماموران هنگام کنترل خودروهای عبوری، به یک دستگاه کامیون که از استان های جنوبی عازم مرکز کشور بود مشکوک شده و برای بازرسی آن را متوقف کردند.

 وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این کامیون تعداد 999 هزار و400 نخ سیگار خارجی و قاچاق به ارزش ریالی 8 میلیارد ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاتم در پایان ضمن اشاره به دستگیری یک متهم و معرفی او به مراجع قانونی، خاطرنشان کرد: محموله سیگارهای کشف شده تحویل مراجع ذیصلاح شد.

جاساز 29 کیلویی تریاک در پژو

فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه از کشف 29 کیلو و 630 گرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه "پژو 405" خبر داد.

سرهنگ "محمد حسن حسینی " گفت: ماموران ایستگاه بازرسی فراغه هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو سواری پژومشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور 29 کیلو 630 گرم تریاک که بصورت ماهرانه ای در قسمت های مختلف خودرو جاساز شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه با بیان اینکه این محموله از جنوب شرق کشور به مقصد استان های شمالی بارگیری شده بود تصریح کرد: در این خصوص 2 قاچاقچی دستگیر و روانه دادسرا شدند.

۲۵ بهمن

جرای طرح تشدید برخورد با سارقان در یزد

فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح تشدید برخورد با سارقان در یزد خبر داد.

سردار" عباسعلی بهدانی فرد" در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: به منظور افزایش خدمت رسانی به مردم شریف استان، در برنامه ریزی صورت گرفته طرح عملیاتی تشدید مقابله با سارقان اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به روزهای پایانی سال و با تدابیر فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، به منظور حفاظت از حقوق مردم و ایجاد فضایی نا امن برای سارقان، طرح ضربتی تشدید مبارزه با سارقان با هدف مبارزه مقتدرانه با سرقت از ظهر امروزهمزمان با سراسر کشور در استان یزد به طور ویژه اجرا خواهد شد.

سردار بهدانی فرد با اشاره به اثرگذاری همکاری خوب مردم  با پلیس و رعایت نکات ایمنی که منجر به کاهش وقوع سرقت  شد، تاکید کرد: نقش مردم در تامین امنیت بسیار با اهمیت است.

فرمانده انتظامی استان یزد در پایان  ضمن تشکر از همراهی و همکاری آحاد جامعه با طرح ها و برنامه های پلیس از عموم مردم، مسئولان دستگاه ها، نهادها و خبرنگاران رسانه های گروهی خواست با مشارکت در این طرح به هرچه بهتر اجرا شدن آن و ارتقای روز افزون امنیت در استان کمک کنند.

گفتنی است نتایج اجرای طرح تشدید برخورد با سارقان از طریق رسانه های گروهی به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

امروز

اجرای طرح تشدید مبارزه با سارقان در یزد

فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح تشدید مبارزه با سارقان خبر داد.

سردار "عباسعلی بهدانی فرد" بیان کرد: در راستای مطالبات مردمی و تدابیر فرمانده انتظامی کل کشور، طرح تشدید مبارزه با سارقان به صورت ویژه از روز گذشته در استان یزد آغاز شد.

وی افزود: این طرح در مرکز استان و شهرستان های تابعه این فرماندهی به صورت محسوس و نامحسوس و با به کارگیری ماموران مجرب و متخصص راه‌اندازی شده است.

فرمانده انتظامی استان یزد ضمن هشدار و برخورد قاطعانه با سارقان و بر هم زنندگان نظم و امنیت، تصریح کرد: مبارزه با سرقت همواره از اولویت‌های ماموریتی این استان بوده است و از شهروندان درخواست می‌کنیم با رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدارها و آموزش‌های همگانی پلیس، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک سریعا آن را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند.

دستگیری 2نفر از مخلان نظم و امنیت در یزد

 فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران اداره پشتیبانی عملیات اطلاعاتی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان 2 نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی را دستگیر کردند.

سردار "عباسعلی بهدانی فرد" درباره این خبر اظهار داشت: با توجه به دریافت خبری مبنی بر ایجاد مزاحمت 2نفراز مخلان نظم و امنیت در شهرستان یزد برای اهالی یکی از محلات شهر بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی و تحقیقات صورت گرفته مخفیگاه متهمان را شناسایی و ضمن هماهنگی قضائی، آنها را در یک عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سردار بهدانی فرد گفت: متهمان که از اراذل و اوباش نوظهور هستند که با شرب خمر و استعمال مواد مخدر و سپس عربده کشی باعث سلب آسایش و امنیت در محله می کردند که پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه در استان یزد با برخوردهای مقتدرانه پلیس با اراذل و اوباش و قانون شکنان و حمایت قضات از ماموران انتظامی، مجالی برای جولان مجرمان وجود ندارد خاطرنشان کرد: دستگیری این متهم توسط پلیس امنیت عمومی استان خشنودی مردم از عملکرد پلیس یزد را به همراه داشت .

سید محمد جواد عرفانفر

 

 تیز هوشی و اقدام به هنگام پلیس منجر به کشف قتل مرد۴۰ ساله یزدی شد ،  سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد

 

https://www.asianews.ir/u/9ev
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید