صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۱:۱۱
کد خبر: 13490
گزارشگر: 213
۱۹۸۸۵
۰
۴
۸
خبر مهم رئیس سازمان خصوصی‌سازی درباره پرداختی ها

واریز سود مرحله دوم سهام عدالت+مبلغ و جزئیات

واریز سود مرحله دوم سهام عدالت+مبلغ و جزئیات
رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: سود مرحله دوم سهام عدالت تا پایان امسال واریز می‌شود که برابر با مرحله اول خواهد بود.

به گزارش آسیانیوز، رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: سود مرحله دوم سهام عدالت تا پایان امسال واریز می‌شود که برابر با مرحله اول خواهد بود.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی با اعلام زمان واریز مرحله دوم سود سهام عدالت، گفت: سود مرحله دوم سهام عدالت تا پایان امسال واریز می‌شود.

وی در مورد رقم سود پرداختی در مرحله دوم گفت: مجموع سود سهام عدالت مربوط به عملکرد سال 1400 به مبلغ حدود 60 هزار میلیارد تومان بود که در مرحله اول حدود 30 هزار میلیارد تومان سود به سهامداران عدالت در اوایل پاییز پرداخت شد و در مرحله دوم هم به همین میزان تا پایان سال جاری به حساب سهامداران عدالت واریز خواهد شد.-

--------------
بیشتر بخوانید

جزئیات افزایش و تغییر یارانه ها

-----------------------------------
وی اضافه کرد: مسؤولیت اصلی جمع‌آوری و توزیع سود، با شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و تسویه وجوه است.

برخی از افراد در زمان پرداخت مرحله اول سود سهام عدالت مربوط به سال ۱۴۰۰ به دلیل نقص در اطلاعات مانند مسدودی حساب از دریافت سود جاماندند؛ به گفته سخنگوی کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی این افراد می‌توانند با مراجعه به سامانه sahamedalat.ir و یا تماس با شماره ۱۵۶۹ نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

حیدری همچنین تصریح کرد: افرادی که از دریافت سود جامانده‌اند در صورت تکمیل اطلاعات تا پایان اسفند تمام سود خود را دریافت خواهند کرد.

مبلغ سود مرحله دوم چقدر است؟
وی در رابطه با مبلغ سود مرحله دوم گفت: مشمولان همانند مرحله اول سود دریافت خواهند کرد. در صورتی که شرکت‌های غیر بورسی اقدام به پرداخت سود سال ۱۴۰۰ کنند احتمال افزایش سود نیز وجود دارد.

سبد سهام عدالت شامل ۴۹ شرکت بورسی و غیربورسی است که ۳۶ شرکت از این شرکت‌ها در زمان آزادسازی سهام عدالت بورسی و ۱۳ شرکت غیربورسی بوده‌اند./


پروانه توکلی
https://www.asianews.ir/u/9f4
اخبار مرتبط
سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه‌ ها گفت: پرداخت یارانه نقدی تا پایان سال تغییری ندارد و در سال آینده تغییرات خواهیم داشت.
وزیر اقتصاد گفت: در خصوص سهام عدالت، مصوبه دولت انجام شده و به زودی با تایید مجلس نهایی می‌ شود.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی درباره شناسایی جاماندگان سهام عدالت اظهار کرد: در راستای شناسایی جاماندگان سهام عدالت تکلیفی وجود داشت که باید انجام می‌شد.
در حالی که شیوه جدید پرداخت یارانه‌ها اعلام شده است، از اردیبهشت ماه تاکنون، مجلس تاکید دارد که دولت باید یارانه نقدی را حذف کند و به جای آن کالابرگ بدهد.
وزیر تعاون گفت: افرادی که تحت هر شرایطی یارانه خود را دریافت نکردند، می‌توانند به سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها مراجعه و ثبت نام و یارانه خود را دریافت کنند.
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: پرداخت سود سهام عدالت از امروز شروع می‌شود و تا فردا سود سهامداران‌ مستقیم و غیرمستقیم پرداخت می‌شود.
معاون حمایت و سلامت خانواده از محرومیت بیش از یک میلیون نفر از سهام عدالت خبر داد.
در حالی که مرحله دیگر سود سهام عدالت واریز می شود، شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات)، از فرصت دوباره به جاماندگان دریافت سود سهام عدالت خبر داد.
معاون وزارت اقتصاد گفت: ارزش اسمی این سهام‌ها در تاریخی که واگذار شد حدود ۲۵ هزار میلیارد تومان بود اما به‌نرخ روز الآن بین ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار میلیارد تومان است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید