صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ / ۰۴:۵۸
کد خبر: 13495
گزارشگر: 2
۱۱۳۶
۰
۰
۲
فروشگاه اینترنتی

فروشگاه ساز پرتال چیست؟ آشنایی با پرتال

فروشگاه ساز پرتال چیست؟ آشنایی با پرتال
خیلی‌ها به دلیل درآمد بالای فروشگاه اینترنتی، به فکر ایجاد فروشگاه آنلاین خود افتاده اند. اگر شما نیز قصد انجام چنین کاری را دارید، توصیه می‌کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

فروشگاه اینترنتی تا همین چند سال پیش، یک پدیده جدید بود که اغلب مردم اعتماد زیادی به آن نداشتند و ترجیح می‌دادند که خریدهای خود به جای فروشگاه اینترنتی از فروشگاه‌های فیزیکی و سنتی شهر خود انجام دهند؛ اما حالا اوضاع به کلی تغییر کرده است. مردم خیلی بیشتر به فروشگاه‌های اینترنتی اعتماد می‌کنند و اغلب افراد ترجیح می‌دهند که به جای درگیر شدن با دردسرهای خرید سنتی، تمامی خریدهای خود را از طریق اینترنت و فروشگاه‌های اینترنتی انجام دهند. این موضوع باعث شده است که خیلی‌ها به دلیل درآمد بالای فروشگاه اینترنتی به فکر ایجاد فروشگاه آنلاین خود بیفتند. اگر شما نیز قصد انجام چنین کاری را دارید، توصیه می‌کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

 

ساخت فروشگاه اینترنتی

 

به طور کلی برای ساخت فروشگاه اینترنتی دو راه وجود دارد. استفاده از فروشگاه سازها و ساخت فروشگاه اینترنتی از صفر. به دلیل هزینه بالایی که طراحی سایت و ساخت فروشگاه اینترنتی از صفر دارد، اغلب افراد ترجیح می‌دهند که از فروشگاه سازها استفاده کنند تا خیلی سریع و با هزینه بسیار کمتر یک فروشگاه اینترنتی کامل داشته باشند و در زمان کمی شروع به کسب درآمد از اینترنت کنند. فروشگاه ساز پدیده جدیدی نیستند و سال‌هاست که فروشگاه سازهای مختلفی در فضای وب فعالیت می‌کنند. چالش اصلی انتخاب فروشگاه سازی است که تمام امکانات موردنیاز شما را داشته باشد.

 

فروشگاه ساز پرتال، ساده اما حرفه‌ای!

 

یکی از بهترین راه‌ها برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی آماده که تمامی قابلیت‌های فروشگاه‌های اینترنتی حرفه‌ای را داشته باشد و برای کاربر اینترنتی بهینه سازی شده باشد، استفاده از فروشگاه ساز پرتال است. شما با مراجعه به وبسایت portal.ir می‌توانید به راحتی یک فروشگاه اینترنتی کامل برای خود ایجاد کنید. این فروشگاه دارای امکاناتی است که باعث افزایش فروش شما می‌شود. علاوه بر این کدنویسی آن به گونه‌ای انجام شده است که صاحب فروشگاه، هیچ نیازی به دانش فنی و تخصصی برای مدیریت فروشگاه خود نداشته باشد و هر کسی به راحتی بتواند تمامی قابلیت‌های این فروشگاه ساز را در عرض چند دقیقه یاد بگیرد. در ادامه به برخی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های فروشگاه ساز پرتال و دلیل برتری آن بر دیگر فروشگاه سازها اشاره می‌کنیم.

فروشگاه اینترنتی

راحتی استفاده

 

فروشگاه ساز پرتال با هدف آسان کردن هر چه بیشتر ساخت فروشگاه برای همه افراد طراحی شده است. بنابراین حتی کسانی که هیچ گونه تجربه مدیریت سایت و فروشگاه اینترنتی ندارند نیز به راحتی می‌توانند کار با این فروشگاه ساز را یاد گرفته و از امکانات آن استفاده کنند. رابط کاربری فروشگاه ساز پرتال نیز به گونه ای طراحی شده که هیچ گونه پیچیدگی نداشته و همه چیز در دسترس کاربر قرار داشته باشد.

 

پشتیبانی رایگان

 

یکی از ویژگی‌های متمایز پرتال این است که یک تیم پشتیبانی حرفه‌ای دارد و به تمام مشکلات و درخواست‌های کاربران، بدون دریافت هزینه رسیدگی می‌کند. در نتیجه خیال شما راحت است و دیگر نگران رفع مشکلات احتمالی سایتتان نخواهید بود. در شمن اگر نیاز به تغییری در ظاهر سایتتان داشتید، می‌توانید روی کمک تیم پشتیبانی پرتال حساب کنید.

 

بهینه بودن از نظر سئو

 

اغلب مشتریان فروشگاه‌های اینترنتی از طریق موتورهای جستجو به این فروشگاه‌ها هدایت می‌شوند. بنابراین بهینه بودن برای موتورهای جستجو و مخصوصاً گوگل، تعیین کننده تعداد مشتریان و میزان درآمد یک فروشگاه است. فروشگاه ساز پرتال در طراحی و کدنویسی خود تمامی موارد مربوط به سئو را دارد و به گونه ای ساخته شده است که موتورهای جستجو، فروشگاه‌های آنلاین ساخته شده با پرتال را در رتبه‌های بالا نمایش دهند. علاوه بر این رابط کاربری فروشگاه نیز طوری طراحی شده که کاربران را به سمت رعایت اصول سئو سوق دهد.

فروشگاه ساز پرتال

تغییر ظاهر آسان

 

فروشگاه ساز پرتال به گونه ای ایجاد شده است که کاربران به راحتی بتوانند ظاهر آن را مطابق با سلیقه و نیاز خود تغییر دهند. به همین منظور، قالب‌های متنوع و بسیار زیبایی برای این فروشگاه ساز ایجاد شده است که شما می‌توانید تنها با یک کلیک آن‌ها را انتخاب کرده و روی فروشگاه خود اعمال کنید، بدون این که مشکلی در کارکرد فروشگاه به وجود آید. قسمت‌های مختلف فروشگاه نیز به صورت مستقل قابل تغییر و ویرایش هستند و شما می‌توانید ظاهری کاملاً شخصی سازی شده برای فروشگاه خود ایجاد کنید.

 

پشتیبانی از درگاه‌های پرداخت امن و مطمئن

 

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای، متصل بودن به درگاه‌های پرداخت امن است. فروشگاه ساز پرتال با پشتیبانی از معتبرترین درگاه‌های پرداخت، فروشگاه شما را به چندین درگاه پرداخت امن مجهز می‌کند و شما را از تمامی دردسرهای مربوط به دریافت درگاه پرداخت برای فروشگاه خود خلاص می‌کند.

 

سخن پایانی

 

اگر می خواهید فروشگاه اینترنتی بسازید و بودجه زیادی ندارید و یا نمی خواهید با دردسرهای طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی درگیر شوید و قصد دارید که فروشگاه خود را خیلی سریع راه اندازی کنید، استفاده از فروشگاه ساز پرتال بهترین راه برای شماست. اگر نیاز به کسب اطلاعات بیشتر درباره این فروشگاه ساز دارید، کافیست اینجا کلیک کنید تا به وبسایت رسمی این فروشگاه ساز هدایت شده و تمامی قابلیت ها و ویژگی های آن را مشاهده کنید.

https://www.asianews.ir/u/9fr
اخبار مرتبط
می خواهیم نتیجه ماه ها بررسی فروشگاه سازهای برتر ایران را با جزئیات معرفی کنیم؛ به این ترتیب می توانید با اطمینان بیشتری، بهترین آنها را انتخاب کنید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید