صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۶:۱۱
کد خبر: 13526
گزارشگر: 2
۹۶۵
۰
۰
۴
راه اندازی سایت اینترنتی

خرید قالب وردپرس از سایت‌های خارجی و نحوه پرداخت در آن

خرید قالب وردپرس از سایت‌های خارجی و نحوه پرداخت در آن
یکی از مهم‌ترین اقدامات برای راه اندازی سایت اینترنتی خرید قالب وردپرس اورجینال است. برای انجام این خرید افراد نیاز به شارژ حساب پی‌پال، خرید ووچر پرفکت مانی، خرید وب مانی یا استفاده از مستر کارت و ویزا کارت دارند. از آن جایی که استفاده از خدمات پرداخت بین‌المللی در ایران با محدودیت‌هایی مواجه است پیشنهاد می‌شود پرداخت ارزی با نوین پرداخت را امتحان کنید.

وردپرس سیستمی است که به شما اجازه می‌دهد سایت خود را بدون دانش برنامه‌نویسی راه اندازی کنید. برای راه اندازی سایت خود با در نظر گرفتن نیازهای یک سایت معتبر، نیاز به خرید قالب وردپرسی از فروشگاه‌های خارجی خواهید داشت. یکی از بزرگ‌ترین معضلاتی که امروزه افراد را درگیر خود کرده، پرداخت ارزی در سایت‌های خارجی است.
معمولا برای تکمیل کردن خرید خود در سایت‌های فروشگاهی خارجی نیاز به شارژ حساب پی‌پال، مستر کارت، ویزا کارت یا خرید ووچر پرفکت مانی و خرید وب مانی خواهید داشت. همانطور که می‌دانید استفاده از سیستم‌های پرداخت بین‌المللی در ایران با محدودیت‌هایی مواجه است. با این اوصاف باید راهکاری برای تکمیل خرید خود پیدا کنید، ما به شما پرداخت ارزی با نوین پرداخت را توصیه می‌کنیم.

 

بهترین سایت‌ها برای خرید قالب وردپرس

 

انتخاب سایت مطمئن برای خرید قالب وردپرس مهم‌ترین تصمیم افراد خواهد بود. از آن جایی که باید از قالب‌های مناسب نیاز خود استفاده کنیم، باید از سایت‌های فروشگاهی مناسب خرید داشته باشیم. از این رو در ادامه به معرفی و بررسی برخی از مناسب‌ترین و مطمئن‌ترین سایت‌های فروشگاهی برای خرید قالب وردپرس می‌پردازیم.

سایت Themeforest: این سایت یکی از بهترین سایت‌های فروشگاهی است که افراد می‌توانند از آن قالب‌های وردپرس خریداری کنند. با ورود به این سایت شما می‌توانید قالب مورد نظر خود را در دسته‌بندی‌های مختلفی جست‌جو کنید. یکی از ویژگی‌های جالب این سایت آن است که شما می‌توانید قبل از خرید خود نظرات دیگران را در مورد قالب‌های وردپرس مشاهده نمایید. همچنین این سایت دارای رتبه‌بندی قالب‌های وردپرس بر اساس نظرات کاربران است.

سایت Themeisle: یکی دیگر از سایت‌های مناسب برای خرید قالب وردپرس سایت Themeisle است. شما می‌توانید برای خرید قالب‌های وردپرسی مقرون به صرفه به این سایت مراجعه کنید. نکته حائز اهمیت درباره این سایت آن است که شما می‌توانید با پرداخت سالانه ۹۹ دلار به بیشتر از بیست قالب وردپرس دسترسی داشته باشید.

سایت Themefuse: کاربران می‌توانند به راحتی با استفاده از این سایت به قالب‌های وردپرسی فراوان در کنار قیمت‌های مناسب دسترسی داشته باشند. یکی از ویژگی‌های مهم این سایت قابلیت کنترل و شخصی‌سازی قالب‌ها است. شما می‌توانید با ورود به این سایت با استفاده از کنترل‌پنلی که در اختیار شما قرار خواهد گرفت، قالب‌های مورد علاقه خود را شخصی‌سازی کنید.

سایت Elegant Themes: این سایت قالب‌های وردپرسی فراوانی دارد. این قالب‌ها ساده و حرف‌های طراحی شده‌اند. یکی از مزایا استفاده ار قالب‌های این سایت، سرعت بالای آن‌ها خواهد بود. نکته بسیار مهم و حائز اهمیت درباره این سایت که بیان آن خالی از لطف نیست، قیمت بسیار مقرون به صرفه قالب‌ها است. به بیان دیگر شما می‌توانید به سادگی و با پرداخت سالیانه ۶۹ دلار به بیشتر از هشتاد قالب وردپرس دسترسی داشته باشید.

بهترین سایت‌ها برای خرید قالب وردپرس

چرا از قالب‌های وردپرسی اورجینال استفاده کنیم؟

 

استفاده از قالب وردپرس اورجینال در سایت‌های اینترنتی اهمیت فراوانی دارد. چرا که اگر از قالب‌های رایگان استفاده کنید، احتمال هک شدن سایت خود را افزایش خواهید داد. از آن جایی که افراد دوست ندارند در کار خود دچار ضرر و زیان شوند، توصیه می‌کنیم در شروع کار خود اقدام به خرید قالب‌های اورجینال نمایید.
با استفاده از قالب اورجینال هم خیال صاحب سایت از کارایی و کارآمدی سایت خود راحت است و هم کاربرانی که به سایت مراجعه می‌کنند دچار سردرگمی یا مشکل نخواهند شد. با تمام این اوصاف همانطور که بیان شد برای استفاده از قالب‌های وردپرس اورجینال باید از حساب پی‌پال استفاده کنید یا اینکه اقدام به خرید ووچر پرفکت مانی و خرید وب مانی نمایید. انجام این کار خود پروسه‌ای سخت و طولانی دارد. از این رو پیشنهاد می‌شود پرداخت ارزی با نوین پرداخت را امتحان کنید.

 

نوین پرداخت چیست؟

 

نوین پرداخت یک سیستم پرداخت آنلاین است. این سیستم مخصوص ایرانیان طراحی شده و افراد می‌توانند با مراجعه به سایت نوین پرداخت و طی کردن پروسه ثبت نام خود از امکانات و قابلیت‌های این سیستم استفاده کنند. نکته حائز اهمیت درباره پرداخت ارزی با نوین پرداخت آن است که دیگر نیازی به طی کردن پروسه‌های سخت نیست، بلکه شما می‌توانید به سادگی و با چند کلیک حساب خود را به مقدار مورد نیاز شارژ کرده و خرید خود را انجام دهید.
همچنین برای آسودگی خاطر کاربران، نوین پرداخت از راهکارهای متفاوتی برای پرداخت ارزی استفاده می‌کند. این به آن معنی است که اگر شما نیاز به حساب پی‌پال، مستر کارت، ویزا کارت، پرفکت مانی، وب مانی و یا حتی ارزهای دیجیتال دارید می‌توانید به سایت نوین پرداخت مراجعه کنید.

 

چرا از نوین پرداخت استفاده کنیم؟

 

استفاده از نوین پرداخت یکی از بزرگ‌ترین و مطمئن‌ترین روش‌ها برای پرداخت ارزی از ایران است. محبوبیت این سیستم خود گواهی بر این موضوع خواهد بود. اما دلیل محبوبت این سیستم میان ایرانیان چیست؟ چرا افراد این سیستم را به عنوان واسطه برای خرید خود از سایت‌های خارجی انتخاب می‌کنند؟
اگر بخواهیم پاسخی به این سوالات بدهیم، باید بیان کنیم که مزایا فراوان این سیستم نسبت به رقیب‌های خود در این عرصه سبب محبوبیت آن شده است. از این رو در ادامه به معرفی و بررسی این مزایا در سیستم نوین پرداخت می‌پردازیم.
با استفاده از نوین پرداخت شما می‌توانید با استفاده از پی‌پال، مستر کارت، ویزا کارت، پرفکت مانی، وب مانی و ارزهای دیجیتال خرید خود را تکمیل کنید. همچنین نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید آن است که برای خرید ووچر پرفکت مانی یا خرید وب مانی نیازی نیست از سایت نوین پرداخت خارج شوید بلکه می‌توانید از همین سایت اقدام به شارژ حساب خود کنید.
نوین پرداخت کمترین کارمزد ممکن را برای کاربران خود در نظر خواهد گرفت. با توجه به این نکته دیگر نیازی به پرداخت مبالغ هنگفت برای خرید از سایت‌های خارجی نیست.
با استفاده از نوین پرداخت، خرید شما در سریعترین زمان ممکن انجام خواهد شد و اگر پروسه خرید شما با مشکلی مواجه شود، شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز با پشتیبانی نوین پرداخت در ارتباط باشید. چرا که نوین پرداخت به صورت 24 ساعته به کاربران خود خدمات می‌دهد.

چرا از نوین پرداخت استفاده کنیم؟

کلام آخر

 

یکی از مهم‌ترین اقدامات برای راه اندازی سایت اینترنتی خرید قالب وردپرس اورجینال است. برای انجام این خرید افراد نیاز به شارژ حساب پی‌پال، خرید ووچر پرفکت مانی، خرید وب مانی یا استفاده از مستر کارت و ویزا کارت دارند. از آن جایی که استفاده از خدمات پرداخت بین‌المللی در ایران با محدودیت‌هایی مواجه است پیشنهاد می‌شود پرداخت ارزی با نوین پرداخت را امتحان کنید.

نوین پرداخت با استفاده از راهکارهای مختلف نظیر استفاده از پی‌پال، پرفکت مانی، وب مانی، ویزا کارت، مستر کارت یا حتی ارزهای دیجیتال خرید شما تکمیل خواهد کرد.

https://www.asianews.ir/u/9g4
اخبار مرتبط
می خواهیم نتیجه ماه ها بررسی فروشگاه سازهای برتر ایران را با جزئیات معرفی کنیم؛ به این ترتیب می توانید با اطمینان بیشتری، بهترین آنها را انتخاب کنید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید