صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۵:۲۹
کد خبر: 1355
گزارشگر: 2
۱۷۷۵
۲
۰
۲
زهرا اینچه ‌درگاهی، رئیس فدراسیون ژیمناستیک ایران:

استرالیا به خاطر احتمال پناهندگی به ورزشکاران ایرانی ویزا نمی‌دهد

استرالیا به خاطر احتمال پناهندگی به ورزشکاران ایرانی ویزا نمی‌دهد
زهرا اینچه ‌درگاهی، رئیس فدراسیون ژیمناستیک ایران، می‌گوید با وجودی که این فدراسیون حدود سه ماه پیش اسامی سه ورزشکار را برای دریافت ویزا به سفارت استرالیا معرفی کرده اما سفارت آن کشور در تهران «از صدور روادید خودداری می‌کند».

اینچه درگاهی روز یکشنبه به خبرگزاری ایرنا گفت: سفارت استرالیا در تهران در پاسخی ایمیلی به این فدراسیون به «شرایط اقتصادی ایران» و «احتمال پناهندگی ورزشکاران» اشاره کرده است.
رئیس فدراسیون ژیمناستیک ایران دولت استرالیا را به «سیاسی‌کاری محض» متهم کرد و گفت که دلایل ارائه‌شده «با روح المپیک و مسابقات ورزشی در تناقض است».
قرار بود سه ژیمناست ایرانی شامل سعیدرضا کیخا، عبدالله جامعی و «مهدی احمدکهنی برای شرکت در جام جهانی ملبورن و کسب سهمیه المپیک توکیو ۲۳ بهمن عازم استرالیا شوند.
در ماههای اخیر شماری از ورزشکاران ایرانی به کشورهای دیگر پناهنده شده یا اعلام کرده‌اند با پرچم کشوری دیگر در مسابقات بین‌المللی حاضر خواهند شد.
کیمیا علیزاده، تکواندوکار و تنها مدال‌آور ورزش زنان ایران در المپیک، علیرضا فیروزجا، استاد بزرگ شطرنج، سعید ملایی، قهرمان جودوی جهان، نوید زنگنه، عضو تیم ملی امید کشتی آزاد و مهدی خدابخشی و فرزاد ذوالقدری، اعضای سابق تیم ملی تکواندو، از جمله این ورزشکاران هستند.

نوید جمشیدی
https://www.asianews.ir/u/1gH
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ستارگان پرند
۱۳۹۸/۱۱/۱۵
0
0
1

سایت عالی دارید ✌ ✭ستارگان پرند عامی ورزشکاران✭ www.parandstars3b.ir

مدیر سایت
۱۳۹۸/۱۱/۲۱
0
0
0

سپاس



ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید