صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۹:۱۲
کد خبر: 1362
گزارشگر: 94
۷۶۰
۰
۰
۰

انسان سالم، بهبود عملکرد و توسعه در جامعه با ورزش تحقق می یابد

انسان سالم، بهبود عملکرد و توسعه در جامعه با ورزش تحقق می یابد
اولین همایش اجرای مصوبه تعمیم و توسعه ورزش کارمندان دولت، سازمان ها و نهادها

استاندار اصفهان در دومین همایش دوچرخه سواری مدیران استانی:

 انسان سالم، بهبود عملکرد و توسعه در جامعه با ورزش تحقق می یابد

اولین همایش اجرای مصوبه تعمیم و توسعه ورزش کارمندان دولت، سازمان ها و نهادها و دومین همایش دوچرخه سواری مدیران ارشد استان اصفهان با حضور مدیران ارگان ها و سازمان های دولتی با حضور مدیران نهاد و کارکنان نهادهای دولتی در استانداری اصفهان برگزار شد.

با توجه به دغدغه استاندار اصفهان به احیا، توسعه و تعمیم ورزش مدیران و کارکنان نهادها و سازمان های دولتی، دومین همایش دوچرخه سواری با همراهی استاندار، فرماندار و دیگر مدیران استان از محل استانداری آغاز شد و که با رکاب زنی تا حول میدان نقش جهان و کاخ زیبای چهلستون ادامه یافت.

استاندار اصفهان در جمع مدیران استان بیان داشت: با توجه به مصوبه تعمیم و توسعه ورزش کارکنان دولت در سال 76 که فعالیت جدی در این راستا صورت نگرفته، سرانجام با پیگیری کمیته ورزش همگانی و همکاری مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان، برنامه ریزی برای ورزش کارکنان دولت تحقق یافت.

عباس رضایی با تاکید بر اهمیت سلامتی و نقش ورزش در ارتقای سلامتی و بهبود عملکرد، اظهار داشت: محور توسعه هرکشور انسان سالم است و این سلامت با ورزش و اصلاح سبک زندگی تضمین خواهد شد. وی تاثیر عملکرد کارمندان ورزشکار در ایجاد شرایط بهتر، تکریم و پاسخگویی مطلوب با ارباب رجوع را یادآور شد و افزود: ایجاد وحفظ روحیه نشاط و سلامت کارکنان از اولویت های استانداری اصفهان است.

استاندار اصفهان دراشاره به مصوبه ورزش کارکنان، از پیمان و میثاق درراستای توجه به ورزش صحبت کرد و از حضار در همایش اجرای مصوبه تعمیم و توسعه ورزش کارکنان دولت خواست تا انجام نیم ساعت ورزش روزانه را بعنوان یک تعهد اخلاقی، سرلوحه کارخود قرار دهند. وی گفت: به کارکنانی که موفق به کاهش وزن و ترک سیگار شوند، پاداش تعلق خواهد گرفت.

 رضایی ازسه رونمایی در این همایش خبرداد که ابتدا رونمایی از اولین نشریه تخصصی ورزش سازمان ها و نهادهای دولتی استان اصفهان بود. سپس رونمایی از اولین درگاه اطلاع رسانی ورزش نهادها و سازمان ها و رونمایی سوم از میثاق نامه ورزشی مدیران استان اصفهان بود که به امضای مدیران حاضر رسید.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اصفهان با اشاره به لزوم برنامه ریزی بمنظور ورزش کارکنان دولت و دستگاه های اجرایی، طرح تعمیم و توسعه ورزش در سازمان های دولتی استان اصفهان را الگو و نمادی برای کشور اعلام کرد که اولین بار در اصفهان اجرا می گردد.

سیدمحسن سجاد با تاکید بر اهمیت نهادینه شدن ورزش همگانی، اثرات مثبت دوچرخه سواری در کاهش هزینه حمل ونقل، نشاط و سلامتی و کاهش آلودگی هوا را بیان کرد. وی به توسعه زیرساخت های دوچرخه سواری پرداخت و گفت: علاوه برشهرداری، دیگر نهادهای دولتی و خصوصی باید در این راستا گام های اساسی بردارند تا به نشاط اجتماعی کمک کند.

در ادامه، مدیران21 دستگاه اجرایی ازجمله فرمانده انتظامی استان، دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری اصفهان و شرکت آب و فاضلاب استان و... که در اجرای این طرح تلاش کرده بودند، حائز دریافت لوح مدیرشایسته از استاندار اصفهان شدند. 

https://www.asianews.ir/u/1mM
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید