صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۶ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۱:۱۲
کد خبر: 13630
گزارشگر: 213
۵۹۸
۰
۰
۲
پرداخت تسهیلات به مستمری بگیران

آغاز ثبت نام وام بازنشستگان+شرایط و جزئیات

آغاز ثبت نام وام بازنشستگان+شرایط و جزئیات
ثبت نام وام بازنشستگان از امروز شنبه ۶ اسفند آغاز شده است.

به گزارش آسیانیوز، آغاز ثبت نام وام بازنشستگان از امروز شنبه ۶ اسفند آغاز شد. متقاضیان وام بازنشستگان آمار به نسبت بالایی دارند.

صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: با توجه به آغاز نام نویسی وام ضروری ۳۰ میلیون تومانی از امروز، به دلیل افزایش چشمگیر ترافیک و ورودی، سامانه اینترنتی (درگاه خدمات الکترونیک sabasrm) با اختلال مواجه شده است که تا ساعاتی دیگر رفع خواهد شد.

به گزارش روز شنبه در اطلاعیه صندوق بازنشستگی کشوری آمده است: ضمن پوزش از متقاضیان نام نویسی، همکاران با اختصاص سرورهای جدید در حال رفع اختلال و ترافیک ایجاد شده هستند.

---------------

بیشتر بخوانید

جزئیات افزایش ۳۰ میلیونی وام ضروری بازنشستگان+شرایط و ثبت نام

---------------------------------

از آنجایی که مهلت ثبت‌نام وام ضروری ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش این صندوق تا روز یکشنبه ۲۸ اسفند ادامه خواهد داشت، بازنشستگان می‌توانند در کمال آرامش تا پایان دوره تعیین شده یعنی تا ۲۸ اسفند نسبت به ثبت‌نام این تسهیلات اقدام کنند.

بدیهی است، زمان ثبت تقاضای اینترنتی افراد بازنشسته هیچگونه اثری در بررسی شرایط متقاضیان و تعیین واجدان شرایط دریافت وام و نتایج قرعه کشی احتمالی و نوبت بندی ماهانه پرداخت این نوع وام نخواهد داشت.

ایرنا نوشت ثبت نام این تسهیلات صرفا به صورت اینترنتی و از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری (قابل استفاده از طریق تلفن همراه) به نشانی sabasrm.ir و به صورت کاملا رایگان با مهلت ۲۳روزه (۶ تا ۲۸ اسفند ۱۴۰۱) تعیین شده است.

گفتنی است، این تسهیلات به «متقاضیانی که از تاریخ صدور حکم بازنشستگی آنها کمتر از یک سال گذشته باشد»، «وراث ذکوری که تا سه سال آینده از لیست وظیفه بگیری حذف می‌شوند»، «متقاضیانی که حکم ترمیم سال جاری برای آنان صادر نشده است» تعلق نمی‌گیرد.

ضمنا «فقط یکی از وراث وظیفه بگیر با رضایت سایر وراث وظیفه بگیر می‌تواند از وام استفاده کند».

بنابراین متقاضیان پیش از ثبت‌نام حتما شرایط و ضوابط اعلام شده را به دقت مطالعه کرده و سپس اقدام به ثبت تقاضا کنند./

https://www.asianews.ir/u/9j0
اخبار مرتبط
در حالی که براساس مصوبه دولت، کار نیمه وقت زنان، تمام وقت محسوب می شود، هیأت وزیران به تمامی دستگاه‌ ها اعلام کرد به کارمندان خود (اعم از رسمی، ثابت، پیمانی، خرید خدمت، قراردادی و موقت) از محل بودجه مصوب دستگاه‌های اجرایی پاداش آخر سال پرداخت کنند.
مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: وام ضروری بازنشستگان به ۳۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد.
وزیر تعاون گفت: میزان عیدی و پاداش پایان سال در دولت مشخص و ابلاغ شد.
در آذرماه سال جاری، مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی در روز بیستم به حساب آنان واریز شد؛ این پرداختی با شرایط ترتیب حروف الفبا تا پایان ماه انجام گرفت.
یکی از اصلی‌ترین مطالبات بازنشستگان کارگری، اجرای باقیمانده متناسب‌سازی سال قبل است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید