صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۸ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۱:۴۷
کد خبر: 13657
گزارشگر: 2
۷۴۹
۰
۰
۱
میزبانی برای وبسایت‌

پلن‌های نمایندگی هاست در لیموهاست شامل چه مواردی هستند؟

پلن‌های نمایندگی هاست در لیموهاست شامل چه مواردی هستند؟
این یادداشت با مرور آنچه باید درباره پلن‌های نمایندگی میزبانی وب در لیموهاست بدانید کمک می‌کند بهترین آن‌ها را، متناسب با شرایط و نیازهای خود و مشتریان‌تان، انتخاب کنید.

اگر به‌عنوان نمایندگی هاست با مشتریان و کسب‌وکارهایی سروکار دارید که در پی بهترین میزبانی برای وبسایت‌هایشان هستند، مهم است به انتخاب پلن‌های هاست توجه بیشتری داشته باشید. مشتریان شما هاستی می‌خواهند که علاوه‌بر کیفیت، امنیت و پشتیبانی مناسب نیازهای آن‌ها را با کمترین هزینه برآورده کند. ممکن است هنگام انتخاب چنین سرویسی انواع پلن‌های هاست و تنوع امکانات‌شان شما را سردرگم کند. این یادداشت با مرور آنچه باید درباره پلن‌های نمایندگی میزبانی وب در لیموهاست بدانید کمک می‌کند بهترین آن‌ها را، متناسب با شرایط و نیازهای خود و مشتریان‌تان، انتخاب کنید.

 

منظور از نمایندگی هاست چیست؟

 

با گسترش تجارت آنلاین و صنعت طراحی وبسایت کسب‌وکار نمایندگی فروش هم توسعه یافته. طراحان سایت، چه طراح حرفه‌ای و چه صاحب وبسایتی شخصی، تمایل دارند از بهترین میزبان‌های وب استفاده کنند.

نماینده فروش هاست سرویسی را که از ارائه‌دهنده بزرگتر، یا شرکت هاستینگ مادر،‌ تهیه کرده‌ است با حجم‌های مشخص و تعرفه‌ای که خود تعیین می‌کند در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. بیزینس میزبانی وب یا نمایندگی هاست (Reseller hosting) یکی از راه‌های درآمدزایی از طریق اینترنت است.
شما می‌توانید از فروش هاست به صورت فریلنسر یا مالک برند شخصی ارائه‌دهنده خدمات وب درآمد خوبی داشته باشید. لیموهاست هم از شما حمایت می‌کند تا با فروش هاست به دیگران سود مناسبی به دست آورید.

 

انواع پلن‌ های هاست در لیموهاست

 

این شما هستید که باید بین طرح‌های متنوع شرکت هاستینگ مادر هاست مورد نظرتان را انتخاب کنید. هر یک از پلن‌ها ویژگی‌هایی دارند و برای نیازهای متفاوتی طراحی شده‌اند. قیمت نمایندگی هاست در لیموهاست هم برحسب نوع پلن و امکاناتی، مانند حجم طرح، متفاوت خواهد بود. به‌طور کلی پلن‌های نمایندگی لیموهاست شامل دو دسته هاست می‌شوند:

 

نمایندگی هاست وردپرس

 

امروزه در فضای وب بیش از ۱۷۲ میلیون وبسایت حضور دارند. بنابر گزارش‌ها بیش از یک سوم آن‌ها از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می‌کنند. پلتفرمی اوپن‌سورس که به سبب کارایی آسان و گستردگی امکانات، ازجمله هزاران پلاگین، طراحی‌ها و قالب‌های متنوع و بسیاری مزایای دیگر، رضایت مشتریان خود را جلب کرده است. کاربرانی که از این سیستم مدیریت محتوا برای اهداف متفاوتی، از بازاریابی و فروش گرفته تا انتشار یادداشت‌های شخصی، استفاده می‌کنند نیاز به میزبان وب یا هاست تخصصی دارند.
درواقع هنگامی که وبسایتی روی وردپرس می‌سازید باید بستری برای نگهداری از اطلاعات، یا همان هاست، از ارائه‌دهنده سرویس وب خریداری کنید. بنابراین هاست وردپرس طرفداران و متقاضیان فراوانی دارد. هاستی سازگار با این CMS که با در نظر گرفتن قابلیت‌ها و نیازهای وردپرس و برای تقویت و بهینه‌سازی آن طراحی شده است.
به‌طور خاص هاست وردپرس در لیموهاست از امکاناتی مانند بهرمندی از وب سرور پرسرعت LiteSpeed، هارد NVMe و کنترل پنل cPanel برخوردار است. در نتیجه این نوع نمایندگی برای شما، به عنوان هاست ریسلر، می‌تواند جذابیت و البته بهره اقتصادی بالایی داشته باشد. لیموهاست پلن‌های میزبانی وردپرس متنوعی دارد که هر یک باتوجه به نوع نیاز شما و مشتریان‌تان برتری‌هایی دارند.
هاست وردپرس

نمایندگی هاست لینکوس

 

بسیاری از متخصصان و توسعه‌دهندگان وب سیستم عامل لینوکس را به دلیل سرعت و عملکرد مطلوبش ترجیح می‎دهند. همچنین لینوکس با MySQL و PHP هم سازگاری خوبی دارد. هنگام کار با این سیستم عامل بهتر است از میزبان وب سازگار با آن که هاست لینوکسی است استفاده شود.
سرویس میزبانی نمایندگی لینوکس مزایای فراوانی دارد؛ امنیت و حفاظت از داده‌های ارزشمند شما و مشتریان‌تان، داشتن گزینه‌های ایده‌آل‌تر سفارشی‌سازی و کنترل وبسایت و سازگاری با محیط‌ها و برنامه‌های متنوعی، مانند وردپرس و جوملا، از مهم‌ترین ویژگی‌های هاست لینوکسی است.
امکانات پلن‌های نمایندگی میزبان وب لینوکس در لیموهاست شامل استفاده از وب سرور Apache، هارد SATA و کنترل پنل DirectAdmin است. پلن‌های نمایندگی هاست لینوکس لیموهاست به شما امکان می‌دهد تا برنامه و طرح‌های سفارشی را با پهنای باند نامحدود و فضای ذخیره‌سازی انتخابی خود به مشتریان کسب‌وکارتان ارائه دهید.
گرچه انتخاب از میان این پلن‌ها بسیار مهم است؛ اما چندان جای نگرانی نیست. لیموهاست امکانی فراهم کرده است تا در صورت نیاز سرویس دریافتی خود را ارتقا یا کاهش دهید.

 

مهم‌ترین ویژگی‌های پلن‌های نمایندگی هاست در لیموهاست چیست؟

به‌طور معمول پلن‌های نمایندگی میزبانی وب باید ویژگی‌های خاصی داشته باشد. محدودیت حجم یکی از مهم‌ترین آن‌ها است. چراکه حداکثر تعداد وبسایت‌ها یا مشتریان شما را تعیین می‌کند. با نگاهی به انواع پلن‌های هاست وردپرس و لینوکس لیموهاست متوجه می‌شوید هزینه نمایندگی فروش به حجم طرح‌ها بستگی دارد.

هاست لینکوس

علاوه بر این ویژگی‌های دیگری هم هست که باید به آن توجه کنید. عموما طراحان وبسایت به موارد زیر اهمیت بیشتری می‌دهند:

. عملکرد بهینه
سرعت بالا
امنیت
پهنای باند
مدت زمان بالای آپ‌تایم‌بودن
فضای دردسترس کافی
سهولت امکان ارتقا یا کاهش منابع
بکاپ‌گیری خودکار و منظم
قابلیت پیکربندی و مدیریت حساب‌های مشتریان
پشتیبانی فنی مناسب از مشتریان

خوب است به این نکته هم اشاره کنیم که با گرفتن نمایندگی میزبانی وب، برخلاف روش همکاری در فروش از طریق افیلیت، می‌توانید بدون اشاره به نام شرکت سرویس‌دهنده‌ مادری که از آن هاست گرفته‌اید طرح‌ها را با نام تجاری خود بفروشید.
شاید مهم‌ترین مسئله این باشد که برای خرید نمایندگی هاست باید همه ویژگی‌ها و معیارهای بالا را در کنار هم بررسی کنید. سپس با درنظر گرفتن قابلیت‌های مورد نیازتان و اینکه مشتری شما چه حجمی می‌خواهد تصمیم نهایی را بگیرید.

 

دریافت نمایندگی هاست از لیموهاست چه امتیازاتی دارد؟

 

سخت‌ترین و شاید مهم‌ترین مرحله برای هر کسب‌وکار تامین منابع، خدمات‌رسانی و پشتیبانی از مشتریان باشد. با لیموهاست شما این شانس را دارید که از این مراحل گذر کنید و تمام تمرکزتان را روی بازاریابی و فروش خدمات بگذارید.
به‌طور کلی پلن‌های میزبانی وب لیموهاست با بهرمندی از منابع سخت‌افزاری مناسب، پهنای باند نامحدود، آپ‌تایم صددرصدی، بک‌آپ‌گیری منظم خودکار در بازه‌های یک‌روزه، با داشتن گواهی SSL رایگان و پشتیبانی فنی سریع ۲۴ساعته گزینه مورد پسند افراد حرفه‌ای است.

نمایندگی هاست

این امکانات اهمیت زیادی دارند؛ زیرا به لطف آن‌ها می‌توانید خدمات باکیفیت‌تری به مشتریان خود ارائه دهید. اعتمادشان را جلب و آن‌ها را تبدیل به مشتریان وفادار خود کنید. در نهایت کسب‌وکار موفق و روبه‌رشدی هم داشته باشید.

 

چه افرادی برای گرفتن نمایندگی فروش هاست مناسب‌ هستند؟

 

میزبانی ریلسر یا نمایندگی فروش هاست موقعیت خوبی برای کسب درآمد است. گرچه سرمایه زیاد و توان تخصصی ویژه‌ای نیاز ندارد و معمولا شرکت‌های هاستینگ اطلاعات لازم را در اختیار خریداران قرار می‌دهند، اما معمولا بازاریاب‌های حرفه‌ای و افرادی با دانش تخصصی در زمینه تکنولوژی، فضای دیجیتال و هاستینگ در این حوزه موفق‌تر عمل می‌کنند.

 

کلام پایانی

 

انتخاب پلن هاستینگ مناسب برای نمایندگی از میان پکیج‌های هاستینگ موجود فرایندی نسبتا تخصصی است و نیاز به تحقیق و بررسی دارد. با اینکه فاکتورهایی مثل سرعت، آپتایم‌بودن و امنیت هاست مهم هستند، اما همچنان الویت با نوع نیاز و بودجه مشتریان است. یک شرکت هاستینگ حرفه‌ای و قابل اعتماد، مثل لیموهاست، کار انتخاب را برای‌تان آسان می‌کند.
تنوع در قیمت‌گذاری پلن‌های نمایندگی هاست لیموهاست بالا است و همگی آن‌ها به‌صورت اشتراک سالانه ارائه می‌شوند. شما می‌توانید طرحی با مقدار فضای ذخیره‌سازی مورد نظرتان را با سرعت و کیفیت عالی و خدمات پشتیبانی سریع 24ساعته خریداری کنید.
توصیه می‌کنیم همین حالا سری به وبسایت لیموهاست بزنید. انواع پلن‌ نمایندگی هاست را با دقت بررسی کنید و برای رفع هرگونه نگرانی و ابهام با کارشناسان حرفه‌ای این ارائه‌دهنده سرویس‌های هاستینگ مشورت کنید. مطمئنم از سرعت پاسخگویی لیموهاست به تماس‌ها و تیکت‌های‌تان و همچنین کیفیت خدمات‌شان شگفت‌زده می‌شوید.

https://www.asianews.ir/u/9jr
اخبار مرتبط
حتما تا کنون با کلمه "هاست اشتراکی" برخورد داشته اید اما شاید آن را به درستی نشناسید یا از مزایای آن برای توسعه سایت وکسب و کارتان غافل باشید! هاست در معنای لغوی به معنای میزبان بوده و در کل به سیستم هایی که میزبان سایر نرم افزارها ویا مجری کدها هستند هاست گفته میشود. اما هاست اشتراکی چیست؟
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید