صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۴:۳۴
کد خبر: 13686
گزارشگر: 2
۳۱۶۶۴
۰
۰
۱۱
رزرو تور یزد

هتل های سنتی شهر خشتی ایران

هتل های سنتی شهر خشتی ایران
در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با هتل های سنتی یزد آشنا کنیم اگر به دنبال هتل های قدیمی و سنتی یزد هستید پیشنهاد می کنیم که ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید.

به راستی که قرار گرفتن در اقامتگاهی که ما را به دنیای گذشته میبرد، هیجانات خاص خودش را دارد.
آوازه یزد به خاطر هتل های سنتی بی‌نظیرش است، افرادی که به این شهر سفر می کنند اکثرا دوست دارند که در مدت اقامت شان یک یا چند شب در فضای سنتی اقامت کنند و با نحوه زندگی مردم یزد درگذشته آشنا شوند.
به همین خاطر امروزه هتل های سنتی و مراکز اقامتی سنتی بسیاری در شهر یزد به وجود آمده است؛ که گردشگران عزیز می توانند در آن اقامت گزینند و از سفرشان نهایت لذت را ببرند.
یزد جز شهرهای پرآوازه دنیاست که جز نخستین شهرهای خشتی جهان به حساب می آید؛ به دلیل جاذبه های گردشگری بسیار زیادی که در دل خود جای داده است امروزه به یکی از مهمترین شهرهای ایران در حوزه گردشگری تبدیل شده است.
یکی از بهترین راه های رفتن به شهر زیبای یزد و استفاده از هتل های ان رزرو تور یزد است، در این روش شما می توانید نوع هتل، خرد و خوراک تان و نحوه اقامت و همچنین ساعت رفت و برگشت تان را انتخاب کنید؛ می توانید از تورهای گروهی برای رفتن به این شهر زیبا استفاده کنید.
شهر یزد قدمتی دیرینه دارد و از زمان‌های دور مورد استقبال پادشاهان بوده است؛ آداب و رسومی که در شهر یزد وجود دارد منحصر به فرد می باشد و به این دلیل شهر یزد از سایر شهرهای ایران جدا شده است.
یزد به دلیل این که یک شهر قدیمی است سالانه میزبان گردشگران زیادی است به همین دلیل هتل های سنتی متعددی در ان ساخته شده است.
در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با هتل های سنتی یزد آشنا کنیم اگر به دنبال هتل های قدیمی و سنتی یزد هستید پیشنهاد می کنیم که ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید.

 

هتل های سنتی یزد

 

هتل داد

تور یزد

هتل داد یکی از زیباترین هتل های شهر یزد است و از سال ۱۳۷۲ کار خودش را آغاز کرد.
مرمت آن به سال ۱۳۸۰ برمی گردد. برای اولین بار در سال ۱۳۰۷ به عنوان یک بنگاه باربری کار می کرد. این هتل از پرسنلی کارآزموده معماری زیبا غذاهای لذیذ برخوردار است.
هتل داد یزد از ۹۰ اتاق و سوئیت ساخته شده است که فضای کاملا سنتی قرار دارد. دارای امکانات رفاهی بسیار مناسبی است. از حیاط اندرونی ساخته شده است. اتاق های ان یک تخته و دو تخته هستند که بر اساس نیازتان اتاق های سه تخته چهار تخته و یک خوابه قابل رزرو هستند.
این اتاق ها امکانات مختلفی مثل تلویزیون و یخچال و آنتن مرکزی دارند.

. خشکشویی
صبحانه در اتاق
صندوق امانات
اینترنت
تهویه مطبوع
آسانسور مینی بار
استخر
تاکسی سرویس
جکوزی
سونا
سالن همایش
ماساژ
سالن پذیرایی
اتاق جلسات
کافی شاپ
لابی
کافی شاپ تابستانه

غیره ساخته شده است. این شهر در مرکز شهر خشتی قرار گرفته است و به بافت های تاریخی و سنتی یزد بسیار نزدیک است. می توانید در کوتاه ترین زمان به:

آتشکده زرتشتیان
مسجد جامع یزد
میدان امیر چخماق
خانه لاری‌ها
زندان اسکندر
موزه آیینه
باغ دولت آباد
روشنایی

بازدید بروید. این هتل ۱۰ دقیقه به ایستگاه راه آهن فاصله دارد و حدود ۲۰ تا ۲۵ دقیقه به ترمینال مسافربری و فرودگاه فاصله دارد.
تالار سالن های پذیرایی هتل داد یکی از بهترین محیط ها برای گپ و گفت دوستانه است که همراه با نوشیدنی های گرم و سرد از افراد پذیرایی می کند.
رستوران ایینه در طبقه پایین هتل داد یزد قرار گرفته است و در فصول گرم و بهاری مهمانان عزیز می توانند از رستوران بام هتل داد یزد استفاده کنند.
اگر قصد انجام جلسات کاری مراسم خصوصی سمینار همایش و جلسات کاری را دارید سالن پدر در هتل داد این خدمات را به شما می دهد که ظرفیتش ۱۰۰ نفر است از تلویزیون اینترنت کامپیوتر میکروفون پروژکتور برخوردار است.
این هتل پذیرای بانوان مجرد با ارائه کارت ملی است.
همچنین صیغه نامه با مهر برجسته
ارائه مدارک شناسایی برای تمامی مهمانان لازم است.
در داخل هتل ممنوع است.
همچنین ورود حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع اعلام شده است.
ویژگی های مشترکی که برای اتاق های هتل داد یزد وجود دارد.

صندوق امانات
تلفن
سرویس فرنگی
حمام
سشوار
تهویه مطبوع
سرویس حوله
تلویزیون

است.

 

هتل بوتیک هومان یزد

سفرآس ۲۴

هتل بوتیک هومان یزد یک عمارت ۳۰۰۰ متری است که فقط ۲ تا ۳ دقیقه با بافت تاریخی یزد فاصله دارد از چهار حیاط مجزا ساخته شده است.
۴۰ باب در آن وجود دارد و سرویس دهی آن بسیار عالی است از جمله ویژگی های مشترک اتاق های هتل بوتیک هومان یزد میتوانیم به اینترنت در اتاق، تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی، یخچال مینی بار، سرویس فرنگی پنجره حوله دمپایی تلفن حمام اشاره کرد.

پذیرش بانوان مجرد تنها با مدارک شناسایی امکان پذیر است.
پذیرش صیغه نامه تنها با مهر برجسته امکان دارد.
پذیرش کارت ملی و شناسنامه عکس دار برای تمام مهمانان الزامیست.
سیگار کشیدن استعمال دخانیات ممنوع است.

این هتل جزو هتل های ۴ ستاره است که شما می توانید علاوه بر صبحانه ناهار و شام را با هزینه بیشتر در این هتل صرف کنید.

 

هتل ملک التجار یزد

 

یکی از هتل های سنتی که در شهر یزد قرار گرفته است هتل ملک التجار یزد می باشد. این هتل دارای چهار ستاره است از امکانات ویژه ای برخوردار است.
این هتل به عنوان اولین هتل خشتی جهان در سال ۱۳۷۶ بازسازی شد، این هتل قدمت آن به ۳۰۰ سال پیش یعنی دوره قاجار برمی‌گردد.
این هتل خانه شخصی به نام حاج علی اصغر شیرازی بوده است ناصرالدین شاه لقب ملک التجار را به او داد. این هتل از ۲۳ واحد اقامتی ساخته شده است امکانات هتل را می توانیم به:

آنتن مرکزی
تلویزیون
یخچال مینی بار
اینترنت بی سیستم
اعلام حریق اشاره کرد.

در مرکز شهر قرار گرفته و جاذبه های مختلفی دارد .به اماکن گردشگری حمام و خان امیر چخماق موزه آب انبار بزرگ بازار زرگرها نزدیک است.

 

هتل خوان دوحد یزد

 

هتل خوان دوحد یزد از جمله هتل های سه ستاره در شهر خشتی است که خانه قدیمی است. به ساخت آن به دوران صفویه برمی گردد و نیمی از آن به دوره قاجار برمی‌گردد.
این هتل در سال ۱۳۹۴ به صورت کامل بازسازی شد امکانات رفاهی بسیار مناسبی دارد.
از جمله امکانات هتل میتوانیم به:

تلفن هتل مرکزی
تلویزیون
مینی بار
یخچال
اینترنت
بی سیم
خشکشویی
تهویه مطبوع
دو حیاط با معماری مختلف
تاکسی سرویس
کافی شاپ

اشاره کرد.
جاذبه هایی که در اطراف این هتل قرار دارد موزه آب مسجد جامع و حمام خان است.

 

هتل فیروزه یزد

 

یکی از قدیمی ترین هتل هایی که در شهر زیبایی یزد قرار گرفته و قدمتی بالغ بر ۱۰۰ سال دارد که از ۱۶ اتاق ساخته شده است هتل فیروزه یزد نام دارد.
این هتل زیبا دور تا دور حیاط قرار گرفته و فضای سنتی بسیار زیبایی را به وجود آورده است. جاذبه هایی مثل مسجد جامع موزه آب و امیر چخماق در نزدیکی این هتل قرار گرفته است.
جمله ویژگی های مشترک اتاق های هتل فیروزه یزد می توانیم به:

اینترنت در اتاق
تهویه مطبوع
تلویزیون
یخچال
سرویس فرنگی
پنجره حوض
تلفن همراه

این هتل سه ستاره است و قیمت مناسب دارد با قدم گذاشتن در این هتل شما به حال و هوای گذشته شهر یزد پی میبرید.

 

هتل بزرگ فهادان یزد

 

هتل فهادان یزد هتل ۲۰۰ سال است که از زمان های قاجار بنا شده است این بافت این هتل بافت سنتی و خشتی دارد و زیر مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای مهر است.
هتل فهادان از ۲۹ اتاق ساخته شده است برای هتل اصلی عمارت نارنجستان ساخته شده است از امکانات هتل می توانیم به اینترنت بی سیم کافی نت لابی خدمات پزشکی محوطه با فضای زیبا تاکسی سرویس کافی شاپ و پارکینگ اشاره کرد.

 

هتل لاله یزد

 

هتل لاله یزد را با نام خانه گلشن می شناسند این هتل در دوره‌های قاجار برمی‌گردد و در قلب شهر یزد قرار گرفته و از بافت تاریخی زیبایی برخوردار است.

 

هتل سنتی رز یزد

 

هتل سنتی رز از جمله هتل هایی است که اتاق ها با دور تا دور پنجره ساخته شده‌اند این هتل سه ستاره است و به مدت سه ماه در سال ۹۴ مورد بازسازی قرار گرفت.
این هتل به مراکز امیر چخماق مسجد جامع آتشکده زرتشتیان آب انبار حمام و خانه و بازار مسگرها نزدیک است . هتل سنتی رز یزد طرفداران زیادی دارد.

حمام
یخچال
صبحانه
دمپایی
تلویزیون
روم سرویس
آب رایگان
تلفن در اتاق
لوازم بهداشتی
اینترنت در اتاق
تلویزیون در اتاق
نوع قفل درب اتاق
سیستم گرمایش و سرمایش
امکان شارژ وسایل الکترونیکی
سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق

 

اقامتگاه سنتی نارنجستان یزد

 

اقامتگاه سنتی نارنجستان یزد در خیابان امام خمینی شهر یزد و کنار امامزاده سهل ابن علی قرار گرفته است. قدمت خانه به دوره قاجار برمی‌گردد و معماری بسیار زیبایی دارد و از چند سرویس ساخته شده است و کرسی در فصل زمستان در اتاق های ان تعبیه می شود. اقامتگاه سنتی نارنجستان یزد از بهترین اقامتگاه های یزد است.

پارکینگ غیرمسقف
پرسنل مسلط به انگلیسی
اینترنت
توالت ایرانی مستقل
حمام اشتراکی
آشپزخانه
توالت فرنگی مستقل
راهنمای تور
سیستم گرمایشی و سرمایشی

https://www.asianews.ir/u/9kj
اخبار مرتبط
یزد - در راستای تکمیل زنجیره تولید تا مصرف محصولات کشاورزی و دامی توسط اتحادیه ها و تعاونی ها، همزمان با آغاز اجرای طرح عرضه مستقیم انواع محصولات کشاورزی، دامی، لبنی، پروتیینی و غذایی در سطح استان یزد (از مزرعه تا سفره)، مدیریت تعاون روستایی و شبکه تعاونی هاو اتحادیه های تحت نظارت اقدام به عرضه مسـتقیم انواع محصولات از طریق مراکز عرضه مستقیم، فروشگاه ها و تعاونی های مصرف در سطح استان نموده است
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید