صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۶:۰۹
کد خبر: 13688
گزارشگر: 2
۲۴۳۳
۰
۰
۵
اسپلیت

معرفی انواع برندهای کولر گازی و مشخصات آن‌ها

معرفی انواع برندهای کولر گازی و مشخصات آن‌ها
کولرهای گازی، سیستم‌های تهویه هوا هستند که در مکان‌های مختلف به عنوان دستگاه سرمایشی و گرمایشی مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای خرید انواع سیستم‌های تهویه، مرکز خرید معتبری را انتخاب نمایید تا کیفیت و اصالت سیستم‌هایی که در اختیار شما قرار می‌دهند را تضمین کند.

کولرگازی یک دستگاه تهویه هوا است که در اکثر منازل، ادارات، شرکت‌ها و… کاربرد دارد؛ عملکرد این دستگاه به این صورت است که گرما را به خارج از خانه دفع می‌کند. برخی از مدل های کولر گازی‌ سیستم گرمایشی نیز دارند و در فصل زمستان گرمای خانه را تامین می‌نمایند. اصولا این دستگاه از دو واحد مجزا ساخته شده است که یکی از آن‌ها در خارج منزل نصب می‌شود و دیگری در داخل منزل قرار می‌گیرد.
امروزه برندهای مختلف، انواع سیستم تهویه هوا را به بازار عرضه کردند که هر کدام از آن‌ها مشخصات و ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارد. افراد با توجه به شرایط و بودجه‌ خود و همینطور بررسی ویژگی‌های دستگاه، یکی از برندهایی که مناسبشان باشد را تهیه می‌کنند.

 

انواع برندهای مطرح کولرگازی

 

همانطور که می‌دانید برندهای مختلف، کولرهای گازی ‌با ویژگی‌های متفاوت را به بازار عرضه کرده‌اند. از آنجایی که خرید این دستگاه برای تهویه از الزامات هر مکانی محسوب می‌شود؛ هنگام خرید برند مورد نظر در ابتدا باید به اعتبار فروشگاه توجه نمایید. اعتبار فروشگاه این اطمینان را به شما می‌دهد که کالای خریداری شده اصل و با کیفیت است. علاوه بر این توجه داشته باشید که خدمات پس از فروش ارائه ‌دهند، تا در صورت روبرو شدن با هر چالشی، تیم پشتیبانی بتواند در کوتاه‌ترین زمان مشکل به وجود آمده را رفع کند. در این بخش به معرفی انواع برندهای موجود و مشخصات آن‌ها در بازار می‌پردازیم.

 

کولرگازی ایران رادیاتور

 

کولر گازی ایران رادیاتور سیستم‌های تهویه بسیار با کیفیت و مدرنی دارد که توسط ماشین آلات مجهز و پیشرفته ساخته شده‌اند. این دستگاه‌ها با کمترین خطای انسانی در هنگام نصب و با بالاترین سطح کیفی عملکرد در اختیار مشتریان قرار گرفته و با استانداردهای جهانی مطابقت دارند.

از میان خصوصیات مشترک کولرگازی ایران رادیاتور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

. قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه
قدرت هوادهی بالا
قابلیت دوگانه سرمایشی و گرمایشی
قابلیت تنظیم دما در بازه ۷- تا۴۳+
دارای فیلتر با کیفیت و طول عمر بالا
کارایی و راندمان بسیار بالا
مجهز به فین‌های طلایی
کم مصرف (دارای برچسب مصرف انرژی A)
دارای فیلتر قابل شستشو

 

کولرگازی ال جی

 

ال جی یکی از برندهای بسیار قدیمی و معروف است که انواع تجهیزات برقی را با کیفیت بالا ارائه می‌دهد. یکی از محصولات پرطرفدار این برند کولرهای گازی است که سهم زیادی از بازار را به ضمن قدمت چندین ساله از آن خود کرده است. کولر گازی ال جی از سیستم اینورتر و اسمارت هوشمند بهره‌مند است که از مزیت‌های منحصربه‌فرد این برند محسوب می‌شود. این قابلیت از به‌روزترین تکنولوژی‌های این محصول است که باعث کاهش مصرف انرژی نیز می‌گردد.

مشخصات کلی و مشترک کولرگازی ال جی به شرح زیر است:

قابلیت تکنولوژی اینورتر
کم مصرف (برچسب انرژی A+++)
میزان سر و صدا کم
طول عمر طولانی
قدرت بالای هوادهی

 

کولرگازی تراست

 

برند تراست با استفاده از تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا به تولید انواع سیستم‌های تهویه پرداخته و توانسته با کیفیت مطلوب محصولات خود را در سطح بین المللی عرضه کند. کولر گازی تراست، مانند سایر برندهای موجود دارای مزایا و معایبی است که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

مصرف کم انرژی
سروصدای کم
مناسب با انواع اقلیم‌های آب و هوایی
قابلیت سیستم گرمایشی و سرمایشی
عمر مفید بالا
دارای فیلتر تصفیه هوا

از نظر مصرف کنندگان کولرگازی تراست معایبی را نیز به همراه دارد و بارزترین آن نیاز به سرویس سالانه این محصول است؛ اما جالب است بدانید که سرویس سالانه به عملکرد و طول عمر این دستگاه کمک شایانی می‌کند.

خرید کولر گازی

کولرگازی گرین

 

برند گرین با کمک تکنولوژی روز دنیا توانسته بهترین سیستم‌های تهویه را تولید و مخاطبین زیادی را جذب نماید. در واقع این برند با کیفیت بالا، قیمت مناسبی را برای سیستم‌های خود در نظر گرفته است که باعث جلب توجه و رضایت بیشتر مشتریان شده.

در ادامه به ویژگی‌های کولرگازی گرین اشاره می‌کنیم:

کم مصرف
قابلیت اینورتر
قابلیت خاموش و روشن شدن خودکار
دارای فیلتر تصفیه هوا
مجهز به سیستم تنظیم خواب (قبل از خواب افراد می‌توانند در ساعت مشخصی این سیستم را تنظیم کنند تا به صورت خودکار خاموش شود)
دارای قدرت پرتاب باد تا ۱۵ متر
مجهز به فین طلایی

 

کولرگازی سامسونگ

 

برند سامسونگ از معروف‌ترین برندهایی است که علاوه بر تجهیزاتی مانند یخچال، لباسشویی و... سیستم تهویه هوا، تولید و به بازار عرضه می‌کند. این برند با پیشرفته‌ترین و به‌روزترین تجهیزات دستگاه‌های سرمایشی و گرمایشی با کیفیتی را تولید و در اختیار مشتریان قرار داده است. شهرت این برند باعث شده تا مخاطبان بیشتری به سمت خرید این برند جذب شوند.

در ادامه این بخش به مشخصات کلی کولرگازی سامسونگ اشاره می‌کنیم:

دارای تایمر
قابلیت سیستم auto restart
مجهز به فیلتر full HD (این فیلتر از پرتاب ذرات ریز معلق در هوا، آلودگی و بوی نامطبوع جلوگیری می‌کند)
کنترل پرتاب باد در 4 جهت
قابلیت سیستم گرمایشی و سرمایشی
کم مصرف
سر و صدای کم
طول عمر طولانی
قابلیت خاموش و روشن شدن خودکار
دارای فیلتر تصفیه هوا

اسپلیت

کولرگازی هایسنس

 

هایسنس از برندهای معروف قدیمی است که کیفیت و اصالت و قدرت هوادهی سیستم‌های تهویه آن بر همگان ثابت شده است. کولرگازی هایسنس قدرت بسیار بالایی دارد و در کوتاه‌ترین زمان مکان مورد نظر شما را سرد و یا گرم می‌کند.

ویژگی‌های کلی کولرگازی هایسنس به شرح زیر است:

دارای نمایشگر LED برای نمایش دما محیط، ارورها و…
دارای فیلتر پلی پروپیلن قابل شستشو
دارای حالت خواب
دارای قابلیت auto restart
قابلیت تنظیم دما۷-
مصرف کم (برچسب انرژی A+)
دارای عملکرد هوشمند

 

کولرگازی وستن ایر

 

کولرگازی وستن ایر یک محصول آلمانی است که قدرت و کیفیت بالایی دارد. کولرهای گازی وستن ایر راندمان بالایی نسبت به سایر کولرهای گازی دارند. این برند انواع کولرگازی را با کاربردهای متنوع به بازار عرضه کرده که برخی ویژگی‌ها در سیستم‌های تهویه این برند مشترک هستند:

کم مصرف
دارای پنل با ظاهری زیبا و لوکس
صدا و لرزش کم‌تر
قابلیت تنظیم نمودن سرعت موتور
مجهز به خاموش و روشن کردن خودکار
طول عمر مفید بالا
قابلیت کنترل دورهای موتور و جلوگیری از افزایش ولتاژ

 

جمع بندی

 

کولرهای گازی، سیستم‌های تهویه هوا هستند که در مکان‌های مختلف به عنوان دستگاه سرمایشی و گرمایشی مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای خرید انواع سیستم‌های تهویه، مرکز خرید معتبری را انتخاب نمایید تا کیفیت و اصالت سیستم‌هایی که در اختیار شما قرار می‌دهند را تضمین کند. همانطور که می‌دانید برندهای مختلف مانند کولرگازی میتسوبیشی، کولرگازی سامسونگ، کولرگازی وستن ایر، کولرگازی ال جی و…مدل‌های متنوعی را به بازار عرضه نموده‌اند و شما می‌توانید با کمی جستجو بهترین برندی که مد نظر دارید را تهیه کنید.

https://www.asianews.ir/u/9kl
اخبار مرتبط
اگر می‌خواهید سالیان سال از کولرتان استفاده بهینه کنید، استفاده از سایبان برای هر دو نوع کولرهای آبی و گازی توصیه می‌شود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید