صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۹:۳۹
کد خبر: 13691
گزارشگر: 2
۱۶۱۶
۱
۰
۲
دکوراسیون داخلی

معرفی ۱+۴ مدل کلید و پریز رنگی ایران الکتریک که دکوراسیون شما را شیک و زیبا می‌کند!

معرفی ۱+۴ مدل کلید و پریز رنگی ایران الکتریک که دکوراسیون شما را شیک و زیبا می‌کند!
استفاده از کلید و پریز - که یکی از اجزای مهم و کاربردی خانه است - به صورت انواع کلید و پریز رنگی تاثیر بسیار زیادی در زیبایی و تناسب دکوراسیون داخلی منزل شما دارد.یکی از فروشگاه‌هایی که می‌‌‌توانید انواع مختلف کلید و پریز را بدون محدودیت زمانی و مکانی بصورت اصل و تضمین شده بخرید، فروشگاه اینترنتی ایران الکتریک است.

آیا به دنبال راهی برای این هستید که دکوراسیون خانه خود را زیباتر و شیک تر کنید؟ دکوراسیون خانه یکی از موارد مهمی است که به شما کمک می‌کند از زندگی خود لذت بیشتری ببرید؛ به این خاطر امروزه توجه ویژه‌ای به آن می‌شود. بیشتر افراد برای ایجاد یک فضای زیبا و جذاب در منزل خود، از رنگ‌های مختلفی استفاده می‌کنند. استفاده از کلید و پریز - که یکی از اجزای مهم و کاربردی خانه است - به صورت انواع کلید و پریز رنگی تاثیر بسیار زیادی در زیبایی و تناسب دکوراسیون داخلی منزل شما دارد.

 

چرا استفاده از کلید و پریز رنگی در دکوراسیون مهم است؟

 

استفاده از کلید و پریز رنگی، برای ایجاد یک فضای جذاب و خلاق در منزل شما ایده آل است. با توجه به تنوع رنگ‌های مختلف، می‌توانید دکوراسیون داخلی خود را مطابق سلیقه و میل خود طراحی کنید. استفاده از یک کلید و پریز رنگی علاوه بر زیبایی منجر به دریافت انرژی مثبت از محیط اطراف برای ما می‌شود.
برای مثال استفاده از کلید پریز رنگی آبی و سبز حس آرامش و رنگ‌های قرمز و زرد شادابی و سرزندگی را به ما منتقل می‌کند. کلید پریز رنگ‌های برنزی، برنجی، طلایی و قهوه‌ای هم به نوعی جزو کلید پریز شیک به چشم می‌آیند و حس مدرن و لاکچری بودن را به ما می‌دهند.
انواع کلید و پریز رنگی در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف مطابق با سلیقه شما در بازار وجود دارد. کلید و پریز‌ رنگی تقریبا برای هر سبکی از دکوراسیون موجود هستند؛ برای مثال با استفاده از کلید و پریزهای بژ، نقره‌ای، طلایی و برنجی معمولا می‌توان یک دکوراسیون کلاسیک زیبا خلق کرد.

 

نکات مهمی که در انتخاب و خرید کلید و پریز رنگی باید دقت کنید

 

. رعایت هماهنگی رنگی با دکوراسیون

 

رنگی که برای کلید و پریز خود انتخاب می‌کنید، حتما با رنگ‌های وسایل و دکوراسیون منزل هماهنگ باشد. سعی کنید خرید کلید و پریز آخرین چیزی باشد که انجام می‌دهید تا بتوانید بهترین انتخاب را کنید.
به عنوان مثال اگر دکوراسیون شما مدرن و اسپرت است، از کلید و پریز قرمز، زرد یا نارنجی استفاده کنید. با اگر عاشق یک دکوراسیون کلاسیک هستید، کلید و پریز لاکچری و شیک در رنگ‌های طلایی و نقره‌ای بسیار زیبایی را می‌توانید در بازار پیدا کنید.

 

. انتخاب رنگ‌های متفاوت برای کلید و پریز

 

یادتان باشد که نباید همه کلید پریزهای خانه یک شکل و یک رنگ باشند. کلید پریز هر اتاق و مکانی در خانه با توجه به کاربرد و وسایل آن محل باید انتخاب شود. برای مثال کلید و پریز اتاق کودک معمولا رنگی و اتاق پذیرایی، کلاسیک و در رنگ‌های متناسب با مبلمان و دیوار می‌باشد.

 

. توجه به کیفیت و قابلیت نصب کلید و پریز رنگی

 

کیفیت رنگ و مواد استفاده شده در کلید و پریزهای رنگی نکته بسیاری مهمی است که بعضی از تولید کنندگان به آن توجه نمی‌کنند و پس از مدتی به سرعت رنگ آنها از بین می‌رود یا دچار خط و خش می‌شوند. این به طور قابل توجهی بر دکوراسیون خانه و محیط تأثیر می‌گذارد. مطمئن شوید که کلید و پریزهای برقی خانه خود را از مارک‌های معتبر و قابل اعتمادی همچون ایران الکتریک خریداری می‌کنید.

 

معرفی ۵ مدل کلید و پریز رنگی شیک و زیبا

 

در این بخش ۵ مدل از بهترین کلید و پریز رنگی ایران الکتریک که یکی از بهترین تولید کنندگان این نوع کلید پریز است، را به شما معرفی کنیم.

 

کلید پریز پارما

کلید پریز پارما - ایران الکتریک

این مدل یکی از جدیدترین و متنوع ترین مدل‌های کلید پریز تولید شده توسط شرکت ایران الکتریک است. کلید پریز پارما دارای مکانیزم جدید منطبق با طراحی روز دنیا و همگام با آخرین استانداردهای جهانی می‌باشند.
این مدل کلید و پریز با مرغوبترین متریال توسط جدیدترین دستگاه‌ها و با به روزترین تکنولوژی‌های روز دنیا در دو رنگ کرم و بژ و در طرحی کلاسیک ساخته می‌شود.

 

کلید پریز الیزه طرح متال طلایی

 

کلید و پریز ایران الکتریک مدل الیزه طرح متال دارای فریم‌هایی با رنگ‌های طلایی براق می‌باشد. از آنجا که امروزه توجه به دکوراسیون داخلی محیط‌های مختلف اهمیت پیدا کرده است، در همین راستا شرکت ایران الکتریک سعی کرده محصولاتی متنوع در اختیار مشتریان قرار دهد تا نظر طیف گسترده‌ای را جلب نماید.
این مدل دارای فریم‌های رنگ طلایی براق است که قابل استفاده در محیط‌های رسمی، دفاتر، اداره‌ها و منازل می‌باشد. به طور کلی در صورتی که نیاز به ایجاد یک تغییر اساسی در محیط پیرامون خود دارید، می‌توانید از انواع کلید و پریز با رنگ‌ها و طرح‌های مختلف و نو استفاده نمایید.

 

کلید پریز ارس بژ

 

کلید و پریز ارس بژ جدیدترین و یکی از آخرین مدل کلید پریز‌های تولید شده توسط شرکت ایران الکتریک می‌باشد. کلید پریز‌های مدل ارس با طراحی بی نظیر و جدید در سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه گردید.
در ساخت کلید پریز مدل اَرس از مکانیزم جدید به روز شده و منطبق با طراحی روز دنیا و همگام با آخرین استانداردهای جهانی می‌باشند استفاده شده است.
این مدل با طراحی مدرن، سادگی و محیط شیک و خاصی را برای شما به ارمغان می‌آورد که البته باید توجه داشت در کنار این زیبایی دارای مکانیزم بسیار با کیفیتی هم می‌باشد.

 

کلید و پریز برلیان نقره‌ای

 

کلید و پریز برلیان نقره‌ای از جدیدترین کلید و پریزهای شرکت ایران الکتریک است که با توجه به ظاهر زیبا و جذابی که دارد طرفداران زیادی هم برای خود پیدا کرده است. این نوع کلید و پریز دارای بدنه‌ای مربع شکل با رویه مربعی ساده است که ساختاری شیک و ساده و ظاهری زیبا دارد و می‌تواند در محیط‌های اداری، منازل، ساختمان‌های تجاری و غیره به کار رود.

 

کلید پریز متال زیتونی

 

کلید و پریز طرح متال زیتونی جزو کلید و پریز‌های طرح کلاسیک و میان رده می‌باشد که از پلی کربنات ساخته شده است و طرح خَش دار آن به گونه‌ای است که دقیقا حس فلز را به شما القا می‌کند و از لمس آن لذت خواهید برد.
کلید پریز طرح متال زیتونی ایران الکتریک بر پایه مکانیزم‌های برلیان می‌باشد بدین گونه که قاب دور طرح متال بر روی مکانیزم‌های جدید و به روز شده‌ی مدل برلیان نصب می‌گردد. قاب دور و کادر رویه این مدل کلید پریز از پلی کربنات می‌باشد ولی با عملیات‌های مختلف از جمله روکش کردن با آلیاژهای خاص همانند مس و همچنین آبکاری کردن علاوه بر کیفیت و استقامت بالا، حس و حال کلید و پریز‌های فلزی را به مصرف کننده القا می‌کند. کلید پریز متال زیتونی علاوه بر اینکه فضای دکوراسیون شما را متحول می‌سازد، از قیمت مناسبی برخوردار است.

خرید کلید و پریز - ایران الکتریک

ایران الکتریک، تولید کننده بهترین کلید و پریز رنگی در ایران

 

یکی از راه‌های خرید روش اینترنتی می‌‌‌باشد که این روزها بیشتر از قبل مورد استقبال بسیاری از مشتریان است. یکی از فروشگاه‌هایی که می‌‌‌توانید انواع مختلف کلید و پریز را بدون محدودیت زمانی و مکانی بصورت اصل و تضمین شده بخرید، فروشگاه اینترنتی ایران الکتریک است. شما می‌‌‌توانید با مراجعه به سایت فروشگاه به آدرس https://iranelectric.com ضمن مشاهده تمامی محصولات از قیمت کلید و پریز ایران الکتریک در انواع مختلف اطلاع یافته و به آسانی خرید خود را انجام دهید.

https://www.asianews.ir/u/9ko
اخبار مرتبط
در این مقاله به بررسی پرده اسکرین و فواید استفاده از این پرده‌ها می‌پرداریم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
کمال
۱۴۰۱/۱۲/۱۱
5
0
1

سلام ایران الکتریک خیلی محصولاتش خوبه. طرح های چوبی چرمی وفلزی خیلی قشنگی داره که کیفیت مناسبی و قیمت خوبی هم داره


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید