صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۴:۲۴
کد خبر: 13755
گزارشگر: 2
۱۰۵۵
۰
۰
۲
تشک، بالش، لحاف، روتختی و زیر تشکی

ژرمن کالا از بهترین فروشگاه های آنلاین کالای خواب در ۱۴۰۱-۱۴۰۲

ژرمن کالا از بهترین فروشگاه های آنلاین کالای خواب در ۱۴۰۱-۱۴۰۲
فروشگاه ژرمن کالا توصیه صادقانه ما برای یافتن بهترین فروشگاه آنلاین کالای خواب از جمله تشک، بالش، لحاف، روتختی و زیر تشکی است.

همه ما می دانیم که قرار است هر شب هشت ساعت خوب بخوابیم و این نیاز به لوازم و کالای خواب کافی و مناسب دارد. اما، بیشتر ما برای چرت زدن در هر نقطه ای تلاش می کنیم تا کم خوابی خود را جبران کنیم؛ و اگر بچه‌ها، اطرافیان، شغل، همسایه‌های پر سر و صدا، و ... دارید، قطعا از چرت زدن ساده هم محروم می شوید. خوشبختانه، ما در عصر طلایی محصولات و کالای خواب زندگی می کنیم. از لوازم اصلی مانند تشک و ملحفه‌ها گرفته تا دستگاه‌های صوتی با فناوری پیشرفته و ماسک‌های خواب، هیچ کمبودی در کشف راه‌حل‌های هوشمندانه وجود ندارد تا به خواب مورد انتظار دست یابید.

در این میان فروشگاه های زیادی توانسته اند بستری ایجاد کنند تا به راحتی انواع کالای خواب مورد نیاز اتاق خواب خود را تهیه کنید. امسال، ما فراتر از خرده‌فروشان مشهور مانند آمازون، دیجی کالا، ترب، ایمالز و ... به دنبال بهترین فروشگاه‌های کالای خواب آنلاین هستیم که ارزش دیدن داشته باشند. فروشگاهی که در بازار رقابتی کالای خواب پیدا کرده ایم، فروشگاه ژرمن کالا (germankala.ir) است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

فروشگاه ژرمن کالا

این فروشگاه به بزرگی فروشگاه های جا افتاده بازار نیست، اما محصولاتی که ارائه می دهند، از نمونه های درجه و برند های معروف بازار هستند؛ و این چیزی است که این مجموعه را متمایز می کند. این فروشگاه با طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و منسوجات، از جمله انتخاب‌های سنتی مانند بعضی نمونه محصولات از برند های ترکیه ای و انتخاب های مدرن مانند محصولات اروپایی، بازار کالای خواب را رونق داده است.
مهم نیست برای چه فصل یا آب و هوایی خرید می کنید، در فروشگاه ژرمن کالا لحاف، روتختی و تشک هایی را پیدا خواهید کرد که برای هر شرایطی مناسب هستند. اگر نقطه ضعفی وجود داشته باشد، این است که قیمت ها بالاتر از رقبای آنها در تولیدات داخلی است. اما به نظر می رسد با وجود ارائه محصولات وارداتی کالای خواب، قیمت منصفانه ای برای بازار ایران در نظر گرفته شده است. بعلاوه، با توجه به جشنواره های متنوع این فروشگاه، اگر در زمان های مناسب خرید کنید، می‌توانید تخفیف‌های عالی برای محصولات تخت خواب دریافت کنید.

 

چند مزیت ژرمن کالا که آن را برای رقابت در بازار کالای خواب شایسته کرده است

 

کلمات کلیدی مانند "تنظیم کننده دما"، "طول عمر بالا"، "محصولات طبی خواب" و "لاتکس طبیعی" در سال های اخیر راه خود را در بسیاری از محصولات خواب پیدا کرده اند. ما متوجه شدیم که کالای خواب موجود در فروشگاه ژرمن کالا نسبت به بعضی رقبا تنوع کمتری دارد؛ اما به نظر می رسد تمرکز این فروشگاه بیشتر بر کیفیت محصولات است تا تعداد آنها. این برند در مقایسه با سایرین انتخاب کمی محدود ارائه می دهد و این به این دلیل است که تصمیم گرفته روی تعداد انگشت شماری از محصولات با تکنولوژی و کیفیت بالا تمرکز کند.
برای مثال تشک های لاتکس تخت خواب از تکنولوژی های بسیار نوین در سال ۱۴۰۱ است که به تازگی با بازار و صنعت کالای خواب ایران آشنا شده است و ژرمن کالا به عنوان اولین مجموعه توانسته است تشک، بالش و محافظ تشک های لاتکس از برند خوشنام دانلوپیلو را به بازار عرضه کند.
برند دانلوپیلو توانسته طیف گسترده ای از راه حل های خواب، از تخت خواب و تشک گرفته تا بالش و انواع لحاف های درجه یک را ارائه دهد و تنها نمایندگی فروش این محصولات در فروشگاه ژرمن کالا است. رنگ‌ها و سبک‌ها تقریبا کلاسیک، ساده و زیبا هستند تا ظاهری یکدست، خانگی و مینیمال داشته باشند.
مشاهده و تست حضوری محصولات خواب و خرید آنلاین در محصولات و انواع کالای خواب یک برتری است و با توجه به قیمت این محصولات، خریداران این انتظار را قبل از خرید دارند؛ و اینجاست که ژرمن کالا این امکان را فراهم کرده است محصولات به صورت حضوری در دسترس خریداران قرار گیرد و سپس در صورت رضایت مشتری، آن را با گارانتی تعویض تحویل دهد. این واقعا یک سورپرایز است که علاوه بر امکان تست حضوری، محصول را با گارانتی تحویل بگیرید و این نیز می تواند یک امتیاز برتر برای این فروشگاه باشد.
با توجه به علاقه مندی درصدی از مشتریان بازار کالای خواب به برند های برتر دنیا، می توان یکی دیگر از نقاط قوت فروشگاه ژرمن کالا را استفاده از محصولات برند دانست؛ بله این یک نمایندگی برای فروش محصولات برند های معروف است و نه یک کارخانه تولیدی. به همین جهت این فروشگاه می تواند پلی باشد برای داشتن محصولات خارجی از برند های برتر در بازار داخلی.
بخواهیم یک مزیت دیگر در کالای خواب ژرمن کالا بیان کنیم، استفاده از محصولاتی است که با تکنولوژی مدرن تولید و طراحی شده اند. برای مثال در تشک های تخت خواب این فروشگاه ما شاهد وجود تکنولوژی های فنر پاکتی، لاتکس طبیعی و مموری فوم هستیم و در نمونه های روتختی و لحاف این فروشگاه نیز نام های پر غاز طبیعی، پنبه طبیعی و پلی استر به گوش می رسد که همگی در پازل تکنولوژی های مدرن کالای خواب نقش اساسی دارند.
با توجه به علاقه مندی و ذائقه مثبت ایرانیان به طرح ها و مدل های روتختی ترکیه ای از برند های معروف انگلیش هوم و مادام کوکو، فروشگاه ژرمن کالا علاوه بر کالا های آلمانی، نمونه های روتختی ترک را نیز به محصولات خود افزوده است و این یک قدم محکم در ورود به بازار رقابتی کالای خواب است.

خرید آنلاین تشک

۱۰ نکته را در خرید آنلاین کالای خواب در نظر داشته باشید

 

تعداد فروشگاه های آنلاین کالای خواب در چند سال اخیر افزایش یافته است، که می تواند یافتن محصولات خواب مناسب را بسیار دشوار کند. ما عمیقاً وارد دوجین خرده فروش برتر شدیم تا ببینیم در صنعت کالای خواب چه فروشگاهی بهترین محصولات، با بالاترین کیفیت، با طراحی عالی، گارانتی معتبر و البته بهترین قیمت ها را به بازار عرضه می کند. فروشگاه ژرمن کالا توصیه صادقانه ما برای یافتن بهترین فروشگاه آنلاین کالای خواب از جمله تشک، بالش، لحاف، روتختی و زیر تشکی است.

۱- امکان مشاهده آنلاین محصولات و قیمت ها
۲- امکان مشاهده توضیحات و مشخصات به صورت شفاف
۳- اطلاعات گواهینامه محصولات یا استانداردهای بین المللی آن ها
۴- وجود اطلاعات آموزشی برای مشتری مانند مقاله و فیلم آموزشی
۵- وجود شماره تلفنی که بتوانید با یک شخص واقعی از آن فروشگاه صحبت کنید
۶- امکان تماس آنلاین و دریافت راهنمایی یا پشتیبانی
۷- امکان مشاهده حضوری و تست محصول قبل از خرید
۸- امکان استفاده آزمایشی در خانه
۹- شرایط و ضوابط به وضوح برای ضمانت‌ها یا آزمایش‌ها مشخص باشد
۱۰- پرداخت امن و داشتن تاییدیه های معتبر قانونی

https://www.asianews.ir/u/9mf
اخبار مرتبط
کالای خواب یکی از مهمترین محصولاتی است که در زمان خرید باید به ویژگی های آن توجه داشته باشیم. اگر این محصولات به خوبی انتخاب نشوند، می توانند سلامتی را تحت تاثیر قرار دهند و حتی خطر آسیب به سلامتی وجود دارد. کارشناسان به این موضوع اشاره می کنند اگر خواب ضعیف باشد، سیستم ایمنی بدن تضعیف می گردد و ممکن است فرد به بیماری های مزمن مبتلا شود. یکی از محصولاتی که توصیه می شود افراد تهیه کنند تشک طبی و یا بالش طبی است. در نتیجه جای تعجب نیست سوالات زیادی در مورد قیمت بالش و یا قیمت تشک پرسیده می شود. در
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید