صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
شنبه / ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۴:۴۴
کد خبر: 13757
گزارشگر: 213
۱۱۵۵۲
۴
۳
۴
خبر مهم درباره پیش فروش بدون قرعه کشی

فروش ۴۰۰ هزار خودرو داخلی از هفته جاری+لینک ثبت نام و جزئیات

فروش ۴۰۰ هزار خودرو داخلی از هفته جاری+لینک ثبت نام و جزئیات
سخنگوی وزارت صمت از آغاز به کار ثبت نام برای فروش 100 هزار خودرو داخلی را در سامانه saleauto.ir از هفته جاری خبر داد.

به گزارش آسیانیوز، سخنگوی وزارت صمت از آغاز به کار ثبت نام برای فروش 100 هزار خودرو داخلی را در سامانه saleauto.ir از هفته جاری خبر داد.

سخنگوی وزارت صمت از آغاز به کار ثبت نام برای فروش 100 هزار خودرو داخلی را در سامانه saleauto.ir از هفته جاری خبر داد.

امید قالیباف اظهار کرد: وزارت صمت از هفته جاری کار ثبت نام برای فروش خودروهای داخلی را در سامانه saleauto.ir آغاز می‌کند.

وی ادامه داد: در این طرح، صدها هزار دستگاه خودرو عرضه خواهد شد و میزان تقاضا برای هر خودرو و مدل آن، مشخص است.سخنگوی وزارت صمت گفت: قرعه کشی برای رتبه بندی خودروها پس از پایان ثبت نام انجام خواهد شد.

-----------------

بیشتر بخوانید

قیمت پایه خودروهای داخلی مشخص شد+جزئیات

-------------------------------

وی تشریح کرد: چنانچه فرد متقاضی در انتهای لیست و شرایطی قرار گرفت که تحویل خودرو طولانی شد این امکان وجود دارد که قرعه کشی برای وی حذف شود و در لیست انتظار قرار گیرد و خودروها هم بر اساس فروش خودروسازها برنامه ریزی شده است.

----------

بیشتر بخوانید

بزرگترین پیش‌فروش و تغییر قیمت خودرو در هفته آینده

---------------------------------

به نوشته تجارت نیوز، سخنگوی وزارت صمت با بیان اینکه ثبت نام خودروها بر اساس برنامه تولید است، گفت: این طور نیست که خودروی ثبت نام شده دیگر تولید نشود./

https://www.asianews.ir/u/9mh
اخبار مرتبط
نایب رییس شورای رقابت گفت: برای تعیین قیمت پایه، برای هر خودرویی که در داخل کشور تولید می‌شود باید سه خودروی مشابه خارجی شناسایی و میانگین قیمت سه خودروی خارجی به دلار مشخص شود.
به‌ تازگی بخشی از نخستین محموله خودروهای وارداتی کیا به کشور و خودروهای پگاس، سلتوس، سونت و سراتو اتوماتیک از جمله خودروهایی بودند که با هدف حضور در شوروم مرکزی کوشا خودرو و معرفی به مشتریان ترخیص شدند.
بزرگ‌ترین طرح فروش تاریخ خودروسازی کشور در حالی هفته آینده برگزار می‌شود که مبنای آن، قیمت‌های ابلاغی از سوی شورای رقابت خواهد بود.
اگرچه قرار است خودروهای وارداتی وارد بازار شوند، ولی گویا دولت بنا را بر این گذاشته تا بعد از بلوکه کردن میلیاردها تومان از نقدینگی در دست مردم، تازه تصمیم گیری شود که خودرو به چه کسانی داده شود.
در این مطلب اول با دردسرهای رایج خریدوفروش خودرو آشنا می‌شوید. بعد از آن، خریدوفروش خودرو با کمک همراه مکانیک به‌عنوان یک راه‌حل مطرح شده و راهکارهای آن برای حل این دردسرها را توضیح داده‌ایم.
مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت از فروش یکپارچه انواع خودرو‌های داخلی از روز چهارشنبه ۱۰ اسفند ماه خبر داد.
ثبت‌نام خودروهای وارداتی از امروز؛ شنبه ۶ اسفند ماه آغاز می‌شود و تعداد خودروهایی که عرضه خواهد شد بر اساس تعداد ثبت‌نام‌هایی است که صورت خواهد گرفت.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
وفا
۱۴۰۱/۱۲/۱۶
0
0
0

الان ۱۰روز هروز منتظر این فروش یک پارچه ایم.فقط میگن هفته آینده.چه شد هفته آینده کی میاد؟جوان ۳۵ساله ای هستم با کارگری ۱۵۰میلیون بزور جمع کردم.توی بازار آزاد با این پولم دوچرخه ام بزور میشه بخرم.جون عزیزتون به کسانی که خانواده هاشون تا الان هیچی نبردن بزارید تو اولویت.

بهزاد غلامی
۱۴۰۱/۱۲/۱۶
0
0
0

سلام از اول ماه تا امروز که ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ هست همش میگید هفته آینده ثبت نام خودرو داخلی شروع میشه ولی متاسفانه هنوزم معلوم نیست واقعا خودرو به قیمت کارخونه به مصرف کننده عرضه میشه‌؟ اگر این اراده و عرضه واقعا وجود دارد بیایید به خانواده هایی که حداقل ۳۶ ماهه گذشته خودرو نداشتند یا خودروی داغون داشتند به قیمت کارخونه ماشین واگذار کنید که واقعا به دست مصرف کننده واقعیش برسه.

رضا
۱۴۰۱/۱۲/۲۱
0
0
0

قیمت متوسط سه خودروی خارجی به دلار !؟!؟ مگر خودروی داخلی به اندازه یک صدم خودروی خارجی امنیت و کیفیت دارد !؟!؟ پراید رو ببر آلمان حراجی بزار هر قیمتی خریدند دو برابر آن به ما بفروش !؟!؟

علی هاشن زاده
۱۴۰۱/۱۲/۲۲
0
0
0

خواهشا بیایید برای مشتریان هدف واقع بینانه تر عمل کنید هستند بسیارژ از خان.اده های چند نفره که برای نیاز روزمرگیشون حتی یک دو چرخه یا فزقون ندارند شما که از جیک وپیک ملت خبر دارید ، باز هم ماشین گیر کسی میاد که برای هر عضو خانواده یک دستگاه دا رند چرا باید یک روش را تا ابد درست یا غلط ادامه بدهید خواهشا خواهشا تغییر رویه بدین هر روز چاقها را چاقتر نکنید


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید