صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۴:۱۸
کد خبر: 13780
گزارشگر: 2
۶۴۳۵
۳
۰
۷
کلاهبرداران ارز دیجیتال !

معرفی روش های جلوگیری از خرید و فروش کلاه برداری تتر تقلبی

معرفی روش های جلوگیری از خرید و فروش کلاه برداری تتر تقلبی
در این مقاله با ارز دیجیتال usdt آشنایی می‌شویم و می‌بینیم که افراد کلاهبردار چگونه قصد فریب کاربران را دارند.

با گسترش بازار کریپتو کارنسی و پیشرفت روزافزون فناوری، راه‌وروش کلاهبرداری و سوءاستفاده از دارایی مردم نیز روبه پیشرفت است، یعنی هکرها و کلاهبرداران نیز با توجه به پیشرفت پروژه‌ها، ارز دیجیتال خود را آپدیت می‌کنند، بنابراین بر هرکسی که می‌خواهد وارد این حیطه شود و خرید تتر انجام دهد، واجب است که راه‌وروش تشخیص نوع تقلبی آن را هم بداند. در دنیای بازار پیچیدهٔ امروزی، پروژه‌های کلاهبرداری و اسکم زیادی وجود دارند که حتی افراد بسیار حرفه‌ای هم ممکن است در دام آن بیفتند. افرادی هم که دانش و آگاهی لازم و کافی را در این حوزه ندارند، ممکن است یک‌باره دارایی زیادی را در این راه از دست بدهند.
در نحوهٔ کنترل و ایجاد توکن‌ها هیچ سازمانی نظارت ندارد و در صورت بروز مشکل، پیگیری و یافتن افراد سودجو عملاً دشوار است. خرید tether تقلبی می‌تواند افراد را دچار چالش‌هایی کند، زیرا این رمز ارز یکی از رایج‌ترین‌ها و یکی از استیبل کوین‌های بازار است.

 

usdt چیست؟

 

اگر می‌خواهید روش تشخیص این کوین را بدانید باید ابتدا با ماهیت آن به‌خوبی آشنا شوید و بدانید که این کوین در بازار با نام usdt هم معرفی می‌شود. این کوین یک نوع ارز دیجیتالی است و با دیگر کوین‌ها مانند بیت کوین و غیره تفاوت‌های اساسی زیادی دارد. این ارز یک پشتوانهٔ قوی دارد و یک استیبل کوین است که به معنی پایداری آن است.

کوین‌های استیبل مانند tether، پشتوانه‌ای مثل دارایی یا کالا دارند و قیمت تتر به پشتوانهٔ خود وابسته است. این یعنی تمام تغییرات روی پشتوانهٔ ‌این کوین بر قیمت usdt تأثیر می‌گذارد و نوع پشتوانه آن نیز بسیار مهم است. پشتوانهٔ usdt دلار است و دلیل پایداری و استیبل کوین بودن آن نیز همین است و ارزش آن همیشه برابر با 1 دلار آمریکاست.
Usdt در ابتدا برای کمک به سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال پدید آمد، به‌دلیل این‌که افراد هنگام نزولی شدن بازار، مجبور بودند سرمایهٔ خود را به دلار فیزیکی تبدیل کنند. سرمایه‌گذاران این کار را برای جلوگیری از ضرر انجام می‌دادند و پس از تبدیل دلار به‌طور کامل از بازار خارج می‌شدند. پس‌ از این‌که طرح اولیهٔ دلار دیجیتالی یا همان usdt اجرا شد، سرمایه‌گذاران توانستند با خرید تتر هنگام چالش نزولی شدن بازار، سرمایهٔ خود را تبدیل کنند.

 

آشنایی با انواع usdt

 

کوین پایدار tether روی شبکه‌های مختلف بلاکچین قابلیت انتقال دارد و محبوب‌ترین آن نیز ERC20 است که بر اکوسیستم اتریوم پیاده شده‌است. بعد از اتریوم، شبکهٔ ترون نیز برای پیاده‌سازی tether قابل‌استفاده است و توکن‌های آن دارای استاندارد TRC20 هستند. tether روی شبکهٔ ترون با استاندارد TRC20 با نام تتر TRC20 شناخته می‌شود. قیمت usdt برابر با ۱ دلار است و با خرید usdt می‌توانید به مقدار لازم توکن‌های دیگر شبکه‌ها را خریداری کنید.

خرید تتر

چگونه خرید تتر تقلبی را تشخیص دهیم؟

 

پس از آشنایی کلی با ارز دیجیتال tether و قیمت آن، به سراغ راه‌وروش‌های تشخیص خرید tether تقلبی می‌رویم که به برخی از آن‌ها در زیر اشاره کردیم:

 

لوگوی تتر

 

اولین قدم و ساده‌ترین راه برای تشخیص تقلبی بودن این ارز و تراکنش تقلبی usdt، بررسی لوگوی اصلی آن است. همهٔ رمز ارزها در بازار دیجیتال لوگویی خاص و منحصربه‌فرد دارند و اگر با آن آشنا باشید، تشخیص لوگو کاری آسان است. لوگوی usdt نیز به‌طور انحصاری برای این رمز ارز طراحی شده‌است، بنابراین درصورتی‌که تراکنش ارسالی برای شما با آن همخوانی نداشت، باید بدانید با یک تراکنش تقلبی طرف هستید.

ارز تقلبی

آدرس کانترکت تتر

 

قدمی بعدی به‌آسانی قدم اول نیست و شاید تشخیص آن کمی دشوارتر باشد، بنابراین باید آشنایی لازم و کافی با آن را داشته باشید. Usdt روی شبکه‌های بلاکچین مختلف قابلیت انتقال دارد که بر این اساس تشخیص تراکنش واقعی از تقلبی آن کمی دشوار می‌شود. یکی از رایج‌ترین روش‌های انتقال usdt با تتر ERC20 که همان انتقال بر بستر اتریوم است. ERC20 دارای آدرسی است که با 0x شروع می‌شود و اعداد دیگر آن به‌طور انحصاری به آدرس کیف پول مرتبط می‌شوند.
شبکهٔ محبوب دیگر این رمز ارز ترون است و دارای آدرس‌هایی برپایهٔ ترون هستند و با حرف بزرگ T شروع می‌شوند، ادامهٔ آدرس نیز مرتبط با آدرس کیف‌پول است.

 

وضعیت usdt در بازار دیجیتال

 

یکی دیگر از راه‌های تشخیص تراکنش تقلبی قیمت usdt بررسی ارزش و قیمت تتر دریافتی است و برای انجام آن تنها یک جستجوی ساده کافی است. اگر آدرس تراکنش را در یکی از مرورگرهای بلاکچین جستجو کنید، نتایجی به شما نشان داده خواهد شد، سپس باید روی نماد usdt کلیک کنید و اگر جزئیات ارزش بازار آن را به شما نمایش داد، با دریافتی تقلبی مواجه هستید.

 

آدرس قرارداد

 

همهٔ تراکنش‌هایی که درون شبکهٔ بلاکچین صورت می‌گیرند، قابل رهگیری هستند و فرقی ندارد که چه رمز ارزی باشند. توسط کد هش ایجادشده در تراکنش و آدرس قرارداد، این رهگیری انجام خواهد شد، اما افراد سودجو می‌توانند با تغییر آدرس قرارداد، تتری تقلبی به شما فروخته باشند.

 

مراقب دارایی خود باشید

 

در دنیای امروز بازار خرید tether بسیار داغ است، اما با توجه به شرایط ملتهب بازار افراد سودجوی زیادی هستند که به‌دنبال کلاهبرداری از افراد هستند. این کلاهبرداران با دادن وعده‌هایی دروغین مانند قیمت تتر زیر قیمت بازار یا usdt دولتی و دیگر حقه‌های دروغین، به دنبال سوءاستفاده از مردم هستند. سعی کنید راه‌وروش‌های تشخیص کلاهبرداری تتر را یاد بگیرید و امنیت خرید usdt خود را بالا ببرید. هرگونه قیمت usdt نامتعارف را نپذیرید و دارایی خود را در این بازار سفت بچسبید.

 

کلام پایانی

 

در این مقاله با ارز دیجیتال usdt آشنایی پیدا کردیم و دیدیم که افراد کلاهبردار چگونه قصد فریب کاربران را دارند. با بررسی تعدادی از قدم‌های تشخیص ارز تقلبی آشنا شدیم، اما راه‌های دیگری هم برای تشخیص وجود دارند که پیشنهاد می‌کنیم آن‌ها را هم فرابگیرید. بازار کریپتوکارنسی دارای التهاب فراوان و چالش‌های زیادی است. اما tether یکی از ارزهای بی‌حاشیه و استیبل است که کار سرمایه‌گذاران در این بازار را بسیار راحت کرده‌است.

https://www.asianews.ir/u/9n4
اخبار مرتبط
در این مطلب به بررسی تفاوت قیمت تتر و دلار می پردازیم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
احسان موسی زاده
۱۴۰۲/۰۴/۰۴
0
0
0

,سلام.لطفا آهنگایی کنید...من پیامکی از طریق واتساپ برای من ارسال شده.... با این موضوعیت ک سلام حساب جی جدید با رمز کاربری فلان و مب مبلغ۲۳۵۶۷.۱۷ usdt ورود جدید.... آیا این یک پیام واقعی هست یا قصد کلاهبرداری دارند و شیوه جدید است لطفا راهنمایی کنید

Mania
۱۴۰۲/۰۴/۲۳
0
0
0

سلام برای من هم همچین پیامی آمده اگر راهنمایی از کسی دریافت کردید،ممنون میشم به من هم اطلاع دهید

آزاد
۱۴۰۲/۰۵/۰۵
0
0
0

برای من همچین پیامکی از طریق خط همراه اولم اومده با کد کشور مالزی


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید