صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۵:۱۳
کد خبر: 13790
گزارشگر: 306
۲۹۹
۰
۰
۱

هدف دشمنان در مسمومیت دانش آموزان به آشوب کشیدن جامعه است

هدف دشمنان در مسمومیت دانش آموزان  به آشوب کشیدن جامعه است
یزد - امام جمعه بخش مرکزی با اشاره به مسمومیت دانش‌آموزان در نقاط مختلف کشورعنوان کرد: امروزه در جنگ روانی شاهد مسمومیت فرزندان دانش آموز هستیم و هدف دشمنان به آشوب کشیدن جامعه است، همه باید توجه داشته باشند و نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و مردم هوشیاری را باید کاملا از خودشان نشان دهند

آسیانیوز / یزد ؛ آیت‌الله سید کاظم مدرسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه یکی از جلوه های بارز و ریشه های مهم تقوا معاد باوری است، اظهار کرد: معاد باوری هم ریشه تقوا و هم باور تقوا است و تقوا و معاد باوری دو موضوع در هم تنیده هستند.

وي افزود: وقتی ما به زلزله های دنیایی نگاه می کنیم می بینیم ده ثانیه زلزله میلیون‌ها نفر انسان را به خیابان می‌ریزد آن هم با بدنی نیمه برهنه و همچنین با دستی خالی، بدون سند منزل و خالی از هر گونه امکاناتی حتی مدارک شناسایی و دست چک خود را هم نمی‌توانند بردارند.

مدرسی با اشاره به اینکه در روز بروز بلایای طبیعی فقط یک راه داریم  که آن هم فرار از جلال خدا به جمال خدا است، ادامه داد: میلیون ها زن طلاهای دوست داشتنی را کنار می‌گذارند و اصلا در خاطرشان هم نیست؛ وسایل محبوب خود و دکورهایی که در خانه ها هست هم رها می شوند و افراد همه این ها را به خاطر ده ثانیه زلزله فراموش می کنند؛ میلیون‌ها نفر ثانیه‌هایی اصلا یادشان میرود چه پست و مقامی داشته اند و حتی فرزندان و پدر مادرشان کجا هستند.

امام جمعه بخش مرکزی یزد با ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جوان عنوان کرد: فردا یازدهم شعبان و روز ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان است، لازم به توجه است که امروز ما هر چه در این انقلاب داریم عمدتا از ناحیه جوانان پرشور، خلاق و مومن است. 

وی ادامه داد: جنگ را جوانان اداره کردند، سازندگی را جوان ها پیش بردند، خلاقیت را جوانان رقم زدند، چرخه آموزش و پرورش را جوانان دارند اداره می کنند، چرخه بهداشت و درمان نیز در دست توانای جوانان است.

مدرسی با اشاره به اینکه جوانان هدف دشمن در جنگ نرم هستند، تصریح کرد: امروزه این جوانان پرتوان، خودساخته و انقلابی مورد هدف دشمن قرار گرفته اند هم دینشان، هم ایمان و هم اعتقاد، توان و هم امیدواری آن ها نسبت به انقلاب اسلامی هدف قرار گرفته است.

وی افزود: امروز جوانان ما باید بدانند که دشمنی داریم که جوانان و توان و ظرفیت جوانی آن ها را مورد هدف قرار داده است و لذا هم جوانان باید توجه داشته باشند و هم دولت باید نسبت به جوانان توجه و اهتمام بیشتری در بعد تحصیلات، اشتغال، مسکن،خودرو و ازدواج و به ویژه امور فرهنگی و اجتماعی داشته باشد.

امام جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به فرارسیدن سال نو شمسی و تقارن این ایام با ماه مبارک رمضان ابراز داشت: موضوع مهم دیگر نیز بحث نوروز و تلفیق و مقارن شدن آن با ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خدا است، و این ایام باید مردم خوب یزد میزبانی از میهمانان خدا را در شهر دارالعباده به زیبایی به بروز و ظهور برسانند.

وی با بیان اینکه مسافران و مهمانان نوروزی باید نسبت به رعایت ارزش های اسلامی در یزد اهتمام ویژه ای داشته باشند، تصریح کرد: هشداری هم می دهیم نسبت به عزیزان دست اندرکار در رابطه با گردشگری ایرانی_ اسلامی که توجه داشته باشند نسبت به ارزش های اسلامی از جمله حجاب، عفاف، و میهمانان را با فرهنگ یزد آشنا کنند و در مراکز عبادی و اسلامی کاملا هویت این مراکز حفظ شود و دستگاه های اجرایی موثر در این زمینه از افراد و گروه های دغدغه مند حمایت کنند.

سید محمد جواد عرفانفر

 

هدف دشمنان در مسمومیت دانش آموزان  به آشوب کشیدن جامعه است ،  آیت‌الله سید کاظم مدرسی امام جمعه بخش مرکزی یزد

https://www.asianews.ir/u/9ne
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید