صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ / ۰۹:۴۹
کد خبر: 13802
گزارشگر: 213
۶۱۵
۰
۰
۲
واریز کمک معیشتی تا پایان اسفند

پرداخت دو یارانه نقدی/اجرای کالابرگ منتفی است

پرداخت دو یارانه نقدی/اجرای کالابرگ منتفی است
پس از واریز دو مرحله یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی به حساب سرپرستان خانوار، براساس خبرها موضوع اجرای کالابرگ فعلا منتفی شده است و پرداخت نقدی یارانه معیشتی ادامه پیدا می‌کند.

به گزارش آسیانیوز،  پس از واریز دو مرحله یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی به حساب سرپرستان خانوار، برخی از اعضای اقتصادی دولت احتمال تبدیل آن به کالابرگ الکترونیکی را مطرح کردند.

ولی شب گذشته ابراهیم رئیسی اعلام کرد که فعلا موضوع کالابرگ منتفی است و تا وضع کالا برگ اطمینان بخش نشود، پرداخت نقدی یارانه معیشتی ادامه پیدا می‌کند.

 واریز عیدی یارانه معیشتی دولت برای نوروز
در حالی در آخرین ماه پایانی سال ۱۴۰۱ قرار داریم که مددجویان دو نهاد حمایتی بهزیستی و کمیته امداد در انتظار دریافت عیدی هستند و بنا بر پیگیری‌های صورت گرفته، در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز از سوی دولت، عیدی پرداخت خواهد شد.

در سنوات گذشته، دولت‌ها با تأمین اعتبار مورد نیاز به میزان یک ماه مستمری تحت عنوان عیدی به مددجویان دو نهاد حمایتی بهزیستی و کمیته امداد پرداخت کرده‌اند.

بر همین اساس در حالی این رویه در سال‌های گذشته نیز وجود داشته است که این سؤال مطرح می‌شود که آیا دولت سیزدهم امسال به مددجویان دو نهاد حمایتی بهزیستی و کمیته امداد عیدی پرداخت خواهد کرد یا خیر؟

به نقل از خبرآنلاین، دو مجموعه کمیته امداد و بهزیستی در آستانه سال نو میلادی ۲۰۲۳، مبلغی را به عنوان عیدی به حساب مددجویان اقلیت‌های دینی واریز کردند.

بر اساس پیگیری‌ها از مسئولان بهزیستی و کمیته امداد در ارتباط با پرداخت عیدی به مددجویان این دو نهاد، هنوز پرداخت عیدی به مددجویان مشخص نیست و در صورتی که اعتبارات مورد نیاز برای پرداخت عیدی از سوی دولت تأمین شود، عیدی به مددجویان دو نهاد حمایتی در آستانه سال نو پرداخت می‌شود./


https://www.asianews.ir/u/9nq
اخبار مرتبط
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد در طرح اجرای کالابرگ اعتبار کلیه خانوارهای یارانه‌بگیر شارژ شده و آنان می‌توانند یک ماه زودتر از دریافت یارانه نقدی، از این اعتبار جهت خرید ۱۰ قلم کالای اساسی مشمول طرح ملّی کالابرگ الکترونیک استفاده کنند.
ثبت‌نام خودروهای وارداتی از امروز؛ شنبه ۶ اسفند ماه آغاز می‌شود و تعداد خودروهایی که عرضه خواهد شد بر اساس تعداد ثبت‌نام‌هایی است که صورت خواهد گرفت.
دفتر سامانه هوشمند سوخت اعلام کرد که به منظور مدیریت مصرف، سقف سوخت‌گیری با کارت‌های شخصی تعیین شده است؛ بر این اساس سوخت‌گیری برای کلان شهرها 40 لیتر و برای شهرهای کوچک‌تر 30 لیتر تعیین شده است.
در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت اجرای طرح مدیریت هوشمند توزیع یارانه آرد و نان، میزان صرفه‌جویی و نحوه توزیع آرد و طرح ارائه کالابرگ و اجرای سراسری آن اعلام شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید