صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۲:۲۲
کد خبر: 13804
گزارشگر: 2
۸۶۴
۰
۰
۱
قرعه کشی نوروزی

قرعه کشی بزرگ بوکینگ؛ نوروز از شما، تابستان از ما

قرعه کشی بزرگ بوکینگ؛ نوروز از شما، تابستان از ما
با قرعه کشی نوروزی بوکینگ، تابستانت را بساز!

حالا که مسافرت رفتن برای شما لذت بخش است، می خواهیم آن را لذت بخش تر هم کنیم. بوکینگ قرار است یک مسابقه بسیار جذاب برگزار کند و شما را برنده کند. مسابقه نوروزی بوکینگ از ۱۰ تا ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ آغاز می شود. شما عزیزان می توانید در این فرصت استثنایی در این مسابقه شرکت کنید و برنده جایزه ما باشید.

 

چطور در قرعه کشی نوروزی بوکینگ شرکت کنیم؟

 

مسابقه نوروزی بوکینگ از ۱۰ اسفند ماه تا ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۱ برگزار می شود. شما می توانید برای شرکت در این مسابقه، یک تور نوروزی از بوکینگ بخرید و شانس خودتان را برای شرکت در این قرعه کشی امتحان کنید. همه شما عزیزان که در این بازه زمانی تور نوروزی بخرید، می توانید در این مسابقه شرکت کنید. پس اگر قصد خرید تور نوروزی را دارید، همین حالا دست به کار شوید تا از جایزه های نفیس ما جا نمانید.

 

زمان قرعه کشی کی هست؟

 

زمان قرعه کشی نوروزی بوکینگ، تاریخ ۲۷ اسفند است. در این زمان یک قرعه کشی شگفت انگیز در میان شما عزیزانی که از بوکینگ تور خریداری کرده اید، انجام می شود و برنده ها اعلام می شوند. برنده های این مسابقه از طریق سایت بوکینگ و صفحات اجتماعی اعلام می شوند.

 

جایزه هایی که تابستان شما را زیر و رو می کنند

 

با جایزه هایی که از مسابقه نوروزی بوکینگ می گیرید، می توانید یک تابستان فوق العاده داشته باشید. مهلت استفاده از این جایزه ها از ۱ تیر تا ۳۱ شهریورماه است. پس اگر در این بازه زمانی از جایزه های خودتان استفاده نکنید، دیگر مجاز به استفاده آن ها نخواهید بود. جایزه های این مسابقه به شرح زیر هستند:

. جایزه نفر اول: ۲۰ میلیون تومان اعتبار حساب بوکینگ (برای ۵ نفر)
جایزه نفر دوم: ۱۰ میلیون تومان اعتبار حساب بوکینگ (برای ۵ نفر)
جایزه نفر سوم: ۵ میلیون تومان اعتبار حساب بوکینگ (برای ۱۰ نفر)

https://www.asianews.ir/u/9ns
اخبار مرتبط
از آنجاییکه بیشترین حجم درخواست‌ها برای سفرهای نوروزی اجاره ویلا در شهرهای مختلف است، در این مطلب به بررسی مزایای ویلاها در مقایسه با سایر اقامتگاه‌ها می‌پردازیم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید