صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ / ۱۵:۳۳
کد خبر: 13843
گزارشگر: 213
۱۱۷۰
۰
۰
۲
روز سه شنبه

ارایه عرضه اولیه «وکغدیر»/جزئیات و نقدینگی

ارایه عرضه اولیه «وکغدیر»/جزئیات و نقدینگی
روز سه‌شنبه، ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ تعداد یک میلیارد و ۲۹۵ میلیون سهم معادل ۷ درصد از شرکت “بین‌المللی توسعه صنایع و معادن غدیر” به قیمت یک هزار و ۵۵۰ تومان عرضه اولیه خواهد شد.

به گزارش آسیانیوز، سه شنبه 21 اسفند وکغدیر با قیمت 15500 ریال عرضه می‌شود.

روز سه‌شنبه مورخ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ تعداد یک میلیارد و ۲۹۵ میلیون سهم معادل ۷ درصد از شرکت “بین‌المللی توسعه صنایع و معادن غدیر” به قیمت مبنای یک هزار و ۵۵۰ تومان عرضه اولیه خواهد شد.

روز سه‌شنبه مورخ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ تعداد یک میلیارد و ۲۹۵ میلیون سهم معادل ۷ درصد از شرکت “بین‌المللی توسعه صنایع و معادن غدیر” در بخش “شرکت‌های چند رشته‌ای صنعتی” فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس تهران و نماد “وکغدیر” به روش قیمت ثابت عرضه خواهد شد.

---------------

بیشتر بخوانید

سود سهام عدالت تا پایان اسفند واریز می شود+جزئیات

--------------------------------

قیمت مبنای یک هزار و ۵۵۰ تومان و حداکثر سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی ۳ هزار سهم خواهد بود؛ بنابراین حداکثر نقدینگی مورد نیاز برای شرکت در این عرضه، ۴ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان برآورد می‌شود./


https://www.asianews.ir/u/9ou
اخبار مرتبط
وزیر اقتصاد گفت: سازمان بورس در حال پیگیری واریز سود از سه شرکت باقی مانده است و تا پایان اسفند مرحله دوم واریز سود سهام عدالت انجام می شود.
وزیر اقتصاد گفت: در خصوص سهام عدالت، مصوبه دولت انجام شده و به زودی با تایید مجلس نهایی می‌ شود.
شرکت بورس تهران در اطلاعیه‌ای زمان و شرایط عرضه اولیه سهام شرکت سیمان «اردستان» را اعلام کرد.
مدت‌ زیادی به دلیل شرایط نامناسب بازار سرمایه، عرضه‌های اولیه لغو شده بود اما با بهبود نسبی شرایط بازار قرار است در این هفته سهام شرکت صنایع فرو آلیاژ ایران عرضه شود.
شرکت آرامکو، بانک های بزرگ بین المللی را برای مدیریت فهرست استخدام کرده است و این عرضه در بازار سهام می تواند تا یک میلیارد دلار افزایش یابد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید