صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر بخش آنلاین(آسیانیوز)
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر بخش آنلاین (آسیا نیوز): نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ / ۰۸:۱۶
کد خبر: 13851
گزارشگر: 213
۱۵۴۳
۰
۱
۲
راهکار ماندگار شدن عشق

مردان با این چند راز عاشق می مانند!

مردان با این چند راز عاشق می مانند!
گاهی اوقات پاسخ اینکه مردان عاشق چه چیزی هستند، واضح است اما اینکه مردها چگونه عاشق می‌شوند و چه چیزی باعث می‌شود عاشق بمانند، به نظر زنان بسیار بی اهمیت است.

به گزارش آسیانیوز، مردان با گرما و انرژی یک زن و هچنین حس درک شدن از سمت زنان می توانند برای همیشه عاشق او بمانند.

گاهی اوقات پاسخ اینکه مردان عاشق چه چیزی هستند، واضح است اما اینکه مردها چگونه عاشق می‌شوند و چه چیزی باعث می‌شود همیشه عاشق بمانند، مواردی است که به نظر زنان خیلی بی اهمیت است اما واقعی و مهم است.

ما در این مطلب سه چیز (تا حدودی عجیب) برایتان آوردیم که یک مرد را عاشق می کند و باعث می شود عاشق بماند.

۱. گرما، انرژی و شادی شما.
اگر مردی احساس نکند که یک زن می‌تواند او را خوشحال کند، هرگز با او ازدواج نمی‌کند یا عاشق او نمی‌شود. آنها همیشه به خودشان می گویند: « من لیاقت کسی را دارم و می خواهم با کسی باشم که بتواند من را خوشحال کند».

 شادی و خوشحالی شما، هدیه سخاوتمندانه‌ای است که می‌توانید به او بدهید و آن را ابراز کنید.

۲. احساس درک شدن.
ممکن است فکر کنید وقتی مردی ببیند که چقدر سرسخت و مستقل هستید عاشق شما می شود. شما هرچقدر هم تحصیل کرده، بامزه، موفق، با تجربه و زیبا هم باشید، اگر نتوانید او را درک کنید برای او جذابیتی ندارید.

-----------------

بیشتر بخوانید

راه های «صیغه شدن» برای همه متقاضیان/گزارش تکان دهنده از صیغه ای شدن زن ها در سال های اخیر/از ارسال عکس قدی تا فرم هزینه ها!

------------------------------------
مهارت های شنیداری شما باعث می شود که او عاشق شما بشود. اگر واقعاً می‌خواهید مردی را به سمت خودتان بکشانید، به صحبت هایش گوش کنید و کاملا به او توجه کنید.

حرفش را قطع نکنید تا بتوانید چیزی را که در ذهنتان است به او بگویید و یا قضاوت یا سرزنشش نکنید. همه مردان می‌خواهند دیده شوند، شنیده شوند و درک شوند.

۳. نقص ها و نقاط ضعف شما.
“نقص های جسمی” زنان برای همسرانشان به یاد ماندنی و اغلب دوست داشتنی است. مردتان شما را می بیند و گاهی به این نقص ها می خندد. شما نباید شوخی هایش را به خودتان بگیرید، او خود واقعیتان را دوست دارد و با وجود همه این نقص ها شما را انتخاب کرده است.

---------------

بیشتر بخوانید

نشانه های خیانت مردان و زنان

--------------------------------------------
هرگز فراموش نکنید که از گوش دادن به عنوان یک ابزار قدرتمند برای جذب او استفاده کنید، خوشحالی خودتان را در هر زمانی نشان دهید و ابراز کنید و عاشق نواقصی باشید که شما را منحصر به فرد می کند./


https://www.asianews.ir/u/9p2
اخبار مرتبط
«بسیاری از عزیزان در خصوص نحوه معرفی زوجه(خانم) به آن‌ها سؤال کرده‌اند. روش بسیار ساده است؛ اول: فرم عضویت پر می‌کنید، دوم: طبق درخواست شما با خانم هماهنگی می‌شود، سوم: حق معرفی پرداخت می‌کنید؛ این ها مراحل ابتدایی تمایل به صیغه شدن برخی زن ها در جامعه امروز ایران است!
همراه با گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در طرح حمایت مالی از افشاگران فساد، لایحه پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوء رفتارها نیز بررسی شد.
خودکنترلی و به تعویق انداختن وسوسه‌‌‌های کوتاه‌‌‌مدت، ویژگی‌‌‌های مهمی برای موفقیت بلندمدت است.
ستارۀ برزیلی متهم بود در روز 30 دسامبر سال 2022 در یک کلوب شبانه به یک زن تجاوز کرده و اکنون ظاهرا دادگاه تردیدی در متجاوز بودن او ندارد؛ این در حالی است که علت های چنین اتفاق های قابل بررسی است.
تصاویری در روزهای اخیر از برخی زنان با ظاهر غیر متعارف در ساختمان های یک شرکت اینترنتی منتشر شده که در این باره دادستان وارد عمل شده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید